Strona 1 z 1

Wymiana kabla w słuchawkach dokanałowych

: niedziela 04 sty 2015, 22:30
autor: Wojto
Witam.

Chciałbym zabrać się za wymianę kabla w moich słuchawkach dokanałowych, jedna słuchawka przerywa gdy ruszam kablem. Aktualnie można słuchać muzyki bez problemów, czasem gdy ruszę kablem to przerywa mi dźwięk w jednej.

Problem powstał przez częste załamywanie się kabla w tym miejscu:
Obrazek

Wiecie czy taka naprawa jest w ogóle możliwa w warunkach domowych? Może gwarancja to obejmuje?

Aktualnie owinąłem to miejsce taśmą aby uszkodzenia nie postępowały dalej :P
Jeszcze nie mogę się zabrać za ich naprawę ale chciałbym wiedzieć co i jak :)

: niedziela 04 sty 2015, 22:34
autor: PawelG.
Jeśli są na gwarancji, to je wysyłaj i nawet się nie zastanawiaj, jak nie naprawią, to po prostu Ci je odeślą.

: poniedziałek 05 sty 2015, 08:49
autor: kedziorro
Jak wyżej - jak są na gwarancji to je wyślij - albo wrócą sprawne, albo nowe.

: poniedziałek 05 sty 2015, 12:19
autor: max4max
PawelG. pisze:Jeśli są na gwarancji, to je wysyłaj i nawet się nie zastanawiaj, jak nie naprawią, to po prostu Ci je odeślą.
Ja zanim bym wysłał to zapytałbym serwisu plus zajrzał do gwarancji czy obejmuje uszkodzenia mechaniczne ( bo najczęściej nie obejmuje) , bo szkoda pieniędzy na wysyłkę jesli to gwarancja nie obejmuje.

: poniedziałek 05 sty 2015, 13:50
autor: Wojto
Słuchawki kupowałem w empiku, może wystarczy im zanieść tylko je z wypełnioną reklamacją. Na karcie gwarancyjnej od TDK jest zawarta taka kwestia: "Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia ani uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego używania, zaniedbania lub wypadku"
Czyli nie ma szans że mi naprawią te słuchawki?
Dodam jeszcze że głowice słuchawek są ceramiczne, wątpię żeby dało się je rozebrać ;/
Zamówiłem sobie już inne słuchawki.

: poniedziałek 05 sty 2015, 14:52
autor: Manekinen
Raczej z gwarancji nici. Po mojemu to przewód jest źle zabezpieczony, ale nie są to słuchawki z górnej półki aby producent poczuwał się do odpowiedzialności za takie rzeczy. Pewnie przed sądem musiałbyś udowadniać im że przewód jest źle zabezpieczony i podatny na przełamanie.

Jeśli nie masz wprawy w lutowaniu to ciężko będzie Ci to naprawić samemu, te kabelki są bardzo wredne jeśli chodzi o odiozolowanie i pobielenie cyną, wprawionemu elektronikowi potrafią nerwów czasem napsuć :) Rozłupanie obudowy nie powinno sprawiać problemów ale złożenie potem tego w estetyczny sposób to inna kwestia :)

: poniedziałek 05 sty 2015, 16:39
autor: PawelG.
Spokojnie zanoś i reklamuj.
Najlepiej na podstawie niezgodności z umową.
Nie tłumacz, że kabel jest naderwany, tylko, ze jednak słuchawka nie gra.
Jeśli to są oryginalne słuchawki TDK, to z dużym prawdopodobieństwem wymienią Ci na nowe.
Tak więc do boju i walcz.

: wtorek 06 sty 2015, 01:14
autor: Wojto
No i słuchawka kompletnie przestała grać, nawet poruszenie kablem nie pomaga.
Wypełnię formularz reklamacji i wyślę to do magazynu empika (wolałbym zanieść im to do sklepu, ale na stronie podali by odesłać sprzęt).
Będę informować jak się potoczą sprawy tej reklamacji, tak na przyszłość i dla ciekawskich :)

: środa 07 sty 2015, 19:32
autor: zieloczek100
Ja kupiłem czytnik w empiku za bodajże 6zł, tj 2 czytniki, kolegi działa, a mój nie. Niby tylko 6zł, ale... czasami się przydaje i nie działa, a szkoda czasu żeby iść reklamować taką drobnostkę (żeby wymienili). Oddaj do sklepu, po co masz płacić dodatkowo za przesyłkę.

: piątek 23 sty 2015, 13:47
autor: Wojto
Odesłałem słuchawki w poniedziałek, a dzisiaj (piątek) dostałem zwrot pieniędzy :D
Obrazek
Ogólnie mogę polecić serwis empik ;)

: piątek 23 sty 2015, 13:55
autor: Manekinen
No proszę jakie zaskoczenie :)

: piątek 23 sty 2015, 14:48
autor: PawelG.
Od początku pisałem, żeby próbować, reklamować i nie naprawiać :D