Strona 1 z 1
Wymiana kabla w słuchawkach dokanałowych
: niedziela 04 sty 2015, 22:30
autor: Wojto
Witam.
Chciałbym zabrać się za wymianę kabla w moich słuchawkach dokanałowych, jedna słuchawka przerywa gdy ruszam kablem. Aktualnie można słuchać muzyki bez problemów, czasem gdy ruszę kablem to przerywa mi dźwięk w jednej.
Problem powstał przez częste załamywanie się kabla w tym miejscu:
Wiecie czy taka naprawa jest w ogóle możliwa w warunkach domowych? Może gwarancja to obejmuje?
Aktualnie owinąłem to miejsce taśmą aby uszkodzenia nie postępowały dalej
Jeszcze nie mogę się zabrać za ich naprawę ale chciałbym wiedzieć co i jak
: niedziela 04 sty 2015, 22:34
autor: PawelG.
Jeśli są na gwarancji, to je wysyłaj i nawet się nie zastanawiaj, jak nie naprawią, to po prostu Ci je odeślą.
: poniedziałek 05 sty 2015, 08:49
autor: kedziorro
Jak wyżej - jak są na gwarancji to je wyślij - albo wrócą sprawne, albo nowe.
: poniedziałek 05 sty 2015, 12:19
autor: max4max
PawelG. pisze:Jeśli są na gwarancji, to je wysyłaj i nawet się nie zastanawiaj, jak nie naprawią, to po prostu Ci je odeślą.
Ja zanim bym wysłał to zapytałbym serwisu plus zajrzał do gwarancji czy obejmuje uszkodzenia mechaniczne ( bo najczęściej nie obejmuje) , bo szkoda pieniędzy na wysyłkę jesli to gwarancja nie obejmuje.
: poniedziałek 05 sty 2015, 13:50
autor: Wojto
Słuchawki kupowałem w empiku, może wystarczy im zanieść tylko je z wypełnioną reklamacją. Na karcie gwarancyjnej od TDK jest zawarta taka kwestia: "Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia ani uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego używania, zaniedbania lub wypadku"
Czyli nie ma szans że mi naprawią te słuchawki?
Dodam jeszcze że głowice słuchawek są ceramiczne, wątpię żeby dało się je rozebrać
Zamówiłem sobie już inne słuchawki.
: poniedziałek 05 sty 2015, 14:52
autor: Manekinen
Raczej z gwarancji nici. Po mojemu to przewód jest źle zabezpieczony, ale nie są to słuchawki z górnej półki aby producent poczuwał się do odpowiedzialności za takie rzeczy. Pewnie przed sądem musiałbyś udowadniać im że przewód jest źle zabezpieczony i podatny na przełamanie.
Jeśli nie masz wprawy w lutowaniu to ciężko będzie Ci to naprawić samemu, te kabelki są bardzo wredne jeśli chodzi o odiozolowanie i pobielenie cyną, wprawionemu elektronikowi potrafią nerwów czasem napsuć
Rozłupanie obudowy nie powinno sprawiać problemów ale złożenie potem tego w estetyczny sposób to inna kwestia
: poniedziałek 05 sty 2015, 16:39
autor: PawelG.
Spokojnie zanoś i reklamuj.
Najlepiej na podstawie niezgodności z umową.
Nie tłumacz, że kabel jest naderwany, tylko, ze jednak słuchawka nie gra.
Jeśli to są oryginalne słuchawki TDK, to z dużym prawdopodobieństwem wymienią Ci na nowe.
Tak więc do boju i walcz.
: wtorek 06 sty 2015, 01:14
autor: Wojto
No i słuchawka kompletnie przestała grać, nawet poruszenie kablem nie pomaga.
Wypełnię formularz reklamacji i wyślę to do magazynu empika (wolałbym zanieść im to do sklepu, ale na stronie podali by odesłać sprzęt).
Będę informować jak się potoczą sprawy tej reklamacji, tak na przyszłość i dla ciekawskich
: środa 07 sty 2015, 19:32
autor: zieloczek100
Ja kupiłem czytnik w empiku za bodajże 6zł, tj 2 czytniki, kolegi działa, a mój nie. Niby tylko 6zł, ale... czasami się przydaje i nie działa, a szkoda czasu żeby iść reklamować taką drobnostkę (żeby wymienili). Oddaj do sklepu, po co masz płacić dodatkowo za przesyłkę.
: piątek 23 sty 2015, 13:47
autor: Wojto
Odesłałem słuchawki w poniedziałek, a dzisiaj (piątek) dostałem zwrot pieniędzy
Ogólnie mogę polecić serwis empik
: piątek 23 sty 2015, 13:55
autor: Manekinen
No proszę jakie zaskoczenie
: piątek 23 sty 2015, 14:48
autor: PawelG.
Od początku pisałem, żeby próbować, reklamować i nie naprawiać