Strona 1 z 1

Latarka do pracy przy samochodach

: piątek 18 lip 2014, 11:24
autor: *michal*
Cześć. Bede potrzebował 3szt czołówek do pracy przy samochodach. Zdecydowanie swiatło rozproszone i w miare dlugi czas dzialania. Myslę, że w granicach 200lm spokojnie styknie w najwyższym trybie.
3 tryby świecenia wystarczą.
Nie potrzebuję nie wiadomo czego. Po prostu ma byc wygodne i nie spadać z głowy, w miarę świecić i najlepiej jak będzie można ładować ją bez wyjmowania akumulatorków - ładowarką z zestawu.

Sami rozumiecie. Ma być praktyczne żeby nis bawic sie w wyjmowanie akumulatorow co dzien czy dwa...

Co polecacie?

: piątek 18 lip 2014, 13:02
autor: ElektroT
Nie myślałeś o lampie warsztatowej? Z czołówką niekiedy ciężko jest dotrzeć w zakamarki.
Na przykłąd coś takiego: http://www.lighting.philips.pl/applicat ... n-lamp.wpd

: piątek 18 lip 2014, 13:08
autor: pier
Ja zrobiłem koledze czołówkę na bazie tej z biedronki. XML + mojej produkcji driver 3trybowy + 18650.
Mówi że z głowy nie ściąga i nie wyobraża sobie pracy bez niej.

: środa 23 lip 2014, 22:00
autor: marmez
Jakąś czołówkę z szerokim światłem (kolimator / TIR conajmniej 60st.) albo dyfuzorem. Różne modele Petzla spełniają te założenie (stara Tikka XP, czy Myo RXP). Niektóre (Tikka RXP) nawet założenie ładowania bez wyjmowania baterii. Choć zimne światło z Petzli może zostawiać trochę do życzenia.

Z drugiej strony polecałbym posiadaną przeze mnie ArmyTek Wizard Pro 70*(st.) Warm (neutralna/ciepła barwa) - bardzo ładna barwa, rozkład dobry do grzebania, choć wersją 90* była by jeszcze lepsza do bliskiego zasięgu.

Czołówka do takiego zastosowania NIE może mieć dużego zasięgu/skupienia, bo będzie taka wypalona plama przed oczami bardzo męczyła. Miło tez by było, gdyby barwa była miła a nie denerwująca.

Tak, że czołówki spełniającej wszystkie założenia na raz nie znam.

Pozdrawiam