Strona 1 z 1

PayPal pomocy , porady

: środa 16 lip 2014, 17:18
autor: Saud
Witam
A więc jako światełkowicz 3 lata temu zacząłem zabawę z Paypalem podsumowując 10 latarek telefon + dużo drobicy dla siebie ... aby był obraz
Pieniądze na konto PayPala wpłacam poleceniem przelewu z tego samego Banku nie chce dodawać swojego rachunku ... bo po co , nie musze

Wpłaciłem 200zł chciałem zrobić zakup a tu bam ...

Dostęp jest ograniczony

6 kwi 2014: Zauważyliśmy nietypowe operacje na karcie kredytowej powiązanej z Twoim kontem PayPal

Nigdy nie dodawałem karty ...

Dzwonie na infolinie oczywiście sprawdzimy niby wszystko ok rozpatrzymy

Na drugi dzień e-mail

Przepraszamy, ale przywrócenie pełnego dostępu do Twojego konta będzie
możliwe dopiero, gdy otrzymamy dodatkowe informacje. Należy dostarczyć
kopię każdego z poniższych dokumentów:

- Wyciąg miesięczny z rachunku bankowego o numerze kończącym się cyframi
9999. Na wyciągu musi widnieć Twoje imię i nazwisko, adres oraz numer
rachunku — dokładnie takie, jakie zarejestrowano w danych konta PayPal.
Powyższy rachunek został automatycznie dodany przez system w dniu 23
stycznia 2013 r., po zasileniu z niego salda konta PayPal kwotą 200,00 PLN.

- Dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport. Kopia powinna być jak
największa i jak najjaśniejsza.

Nigdy tego nie robiłem a rachunku z końcówką 9999 nie posiadam ...

A więc dzwonie nie jestem właścicielem rachunku i nigdy go nie dawałem jak mam wysłać wyciąg miesięczny - Tak jak bym miał wysłać swój akt zgonu a jeszcze żyje ...

Pytam jak mam wam wysłać kopie dowodu nieznanym ludzią jeśli ma miejsce taka sytuacja "Magiczne samo dodające się konta" mam kompletny brak zaufania do paypala

W odpowiedzi uzyskuje ze są bankiem miedzy narodowym i będą chronić dane klienta ... (co prawda bez adresu i siedziby w Polsce nawet nie ma kogo skarżyć)

Następny dzień e-mail

Zakończyliśmy dochodzenie w tej sprawie i ze względu na nieposiadanie
wystarczającej ilości materiału dowodowego przemawiającego za uzasadnieniem
roszczenia odrzucamy roszczenie w sprawie nieautoryzowanego użycia konta.

Jeśli chcesz otrzymać kopię dokumentacji użytej do zbadania sprawy, wyślij
drogą pocztową list na adres:

PayPal, Inc.
Dla: Unauthorized account Access Appeal
P.O. Box 45950
Omaha, NE 68145

A więc dzwonie I mówię że im nie wieże i z moim dowodem będzie problem , ale chciałbym wyjaśnić sprawę co to za rachunki , skąd jak i gdzie w mojej historii zakupów konta nic nie ma żadnej wpłaty 23 stycznia z jakiegoś magicznego rachunku...
Co więcej obsługa mówi że widzi więcej że jest i ta część jest tajna i nie może udzielać informacji co widzi ... oczywiście pchnie sprawę dalej bo jest to poza jej kompetencjami ...
Powiedziałem że jeśli tak to będę chciał zrezygnować z ich usług zapytałem jakie są możliwości rezygnacji i jak będzie wyglądała wypłata pozostałych środków - ( z mojej perspektywy kiepsko bardzo chcą powiązać konto z rachunkiem :) zasugerowałem że w takim układzie 200 zł "zamroże"

Następny dzień wielkie zdziwienie e-mail

Ważna informacja

Po przeanalizowaniu Pana konta PayPal stwierdziliśmy, że prowadzona przez
Pana działalność związana jest z nadmiernym ryzykiem, dlatego
postanowiliśmy podjąć odpowiednie kroki w celu zamknięcia Pana konta.
Zdecydowaliśmy zakończyć naszą współpracę, aby chronić firmę PayPal oraz
innych użytkowników systemu PayPal przed ryzykiem strat finansowych oraz
innych doświadczeń, które mogą niekorzystnie wpłynąć na opinię o
oferowanych przez nas usługach.


Dostęp do środków na koncie

Podjęta przez nas decyzja wiąże się z odpowiednim rozporządzeniem
zgromadzonych na Pana koncie środków. Ponieważ istnieje ryzyko zgłoszenia
reklamacji w związku z płatnościami, które wpłynęły na Pana konto, środki,
które obecnie znajdują się w saldzie Pana konta, będą na pewien okres
wstrzymane. Abyśmy mogli ocenić prawdopodobieństwo ewentualnych roszczeń i
jednocześnie umożliwić Panu jak najszybszy dostęp do środków zgromadzonych
na koncie, podzieliliśmy proces zamykania konta na kilka etapów.


Szczegóły dotyczące procesu zamykania konta

Aby upewnić się, że uwzględnione zostały interesy obu stron:

1. Najpierw wstrzymamy wszelkie środki zgromadzone na Pana koncie zgodnie z
pkt. 2 poniżej, ponieważ większość reklamacji, w tym obciążeń zwrotnych,
zgłaszana jest właśnie w tym czasie. Jeśli ma Pan zobowiązania finansowe
wobec firmy PayPal lub innych użytkowników, a saldo na Pana koncie jest
ujemne, radzimy wyrównać je jak najszybciej, aby uniknąć utrudnień w
postaci rozstrzygnięć na drodze sądowej.

2. Po 30 dniach (od daty wysłania tej wiadomości e-mail) dokonamy
pierwszego przeglądu Pana konta w celu oceny ryzyka i zdecydowania o
zwolnieniu zgromadzonych na nim środków. Skontaktujemy sie z Panem w tej
sprawie za pomocą wiadomości e-mail. Pierwszy przegląd Pana konta umożliwi
nam podjęcie decyzji zgodnej z jednym z 3 poniższych scenariuszy. Prosimy
pamiętać, że będziemy informować Pana na bieżąco na temat wyniku każdego
kolejnego przeglądu.

- Wszystkie środki zgromadzone na Pana koncie zostaną zwolnione i będzie
miał Pan możliwość ich wypłacenia. Prosimy pamiętać, że jeżeli nie
zdecyduje
się Pan wypłacić środków, podczas kolejnego przeglądu zastrzegamy sobie
prawo do ich wykorzystania w celu zrekompensowania ewentualnych strat; lub

- Część środków zgromadzonych na Pana koncie zostanie zwolniona. W tej
sytuacji poinformujemy Pana, jaka kwota będzie dostępna do wypłacenia.
Dokonamy wówczas drugiego przeglądu po 30 dniach zgodnie z procesem
opisanym w pkt.2; lub

- Żadna część środków zgromadzonych na Pana koncie nie zostanie
zwolniona, jeżeli ustalimy, że ryzyko strat finansowych dla firmy PayPal
jest większe bądź równe sumie środków zgromadzonych na Pana koncie.


Pana konto może zostać poddane przeglądowi najwyżej 5 razy w odstępach
liczących 30 dni aż do 180 dnia licząc od daty wysłania tej wiadomości
e-mail. Jeśli po tym czasie na Pana koncie wciąż będą zgromadzone środki,
zostaną one wówczas zwolnione i będzie Pan miał możliwość ich wypłacenia.

Powodem podjęcia przez nas decyzji o dalszym wstrzymywaniu środków mogą być
kolejne reklamacje lub roszczenia zgłoszone na Pana koncie.

Wypłacenie środków będzie możliwe wyłącznie wtedy, gdy na Pana koncie
pojawi się opcja "Dostępne saldo". Środki będzie można wówczas wypłacić na
rachunek
bankowy.


Konto z ujemnym saldem

Jeśli saldo Pana konta jest ujemne lub stanie się ujemne na skutek
zgłoszonych reklamacji, radzimy jak najszybsze uzupełnienie salda poprzez
dodanie środków za pomocą rachunku bankowego. Jeśli saldo ujemne nie
zostanie przez Pana wyrównane, zastrzegamy sobie prawo do odzyskania
należności za pomocą wszelkich środków prawnych, którymi dysponujemy.


Prawo do odwołania się od naszej decyzji

Jeśli uważa Pan, że ma Pan solidne podstawy, żeby odwołać się od naszej
decyzji, prosimy skontaktować się z nami za pomocą łącza Kontakt z nami
znajdującego się u dołu dowolnej strony serwisu PayPal.

Aby dowiedzieć się więcej na temat naszych zasad, prosimy o zapoznanie się
z warunkami naszej Umowy z Użytkownikiem. W tym celu należy kliknąć łącze
Umowy prawne u dołu dowolnej strony serwisu PayPal, a następnie łącze Umowa
z Użytkownikiem usługi PayPal. Informacje na temat naszego prawa do
zamknięcia konta
oraz wstrzymania środków znajdują się w sekcji 10.2 i 10.3.
Z poważaniem
PayPal


Co tym sądzić ja zbaraniałem ... Już nawet dokumentów nie chcą :mrgreen: dzięki za przeczytanie i ewentualne porady

: środa 16 lip 2014, 18:22
autor: PawelG.
Porada chyba tylko jedna, wrzucić na Wykop, i ich twarzoksiążkę jak posiadasz tam konto.
Ja już od dawna nie korzystam z PayPal i chyba w końcu zamknę to konto.
Bardziej opłacają się obecnie karty prepaid Visa/MasterCard.
Mniej z nimi kłopotów i można je zasilać takimi kwotami jakimi się chce.
Jest też opcja kart walutowych, wtedy odpada koszt przewalutowania pieniędzy przy płatnościach.

: środa 16 lip 2014, 18:27
autor: maciex93
Ten ostatni email to jakiś bełkot typu ctrl+c/ctrl+v.
Sam gdy chciałem uzyskać od nich jakąś konkretną informację to 3x (słownie trzy) otrzymałem identycznego emeila tylko że od innej osoby. Oni tam mają gotowe odpowiedzi i dowiedzieć się konkretów jest bardzo ciężko (mi się nie udało...) Gdy zażądałem odpowiedzi na moje pytanie, nie w formie "gotowca" nie odpowiedzieli nic.

Twój Problem może polegać na ich błędzie czy też "niewiadomoczego" lub tego że nie miałeś potwierdzonego konta, takie potwierdzenie realizuje się właśnie poprzez podpięcie rachunku lub karty. Ty tego nie zrobiłeś i to ich boli ;)
Chcąc coś sobie kupić "doładowywałeś" sobie konto paypal, a wg paypal takie doładowanie swojego konta oni traktują jak byś dostał wpłatę od obcej osoby np za towary.
Wg, nich możesz też prać brudne pieniądze ;) bo konto nierejestrowane, wpłaty wpływają i idą "gdzieś" dalej.

@ up niestety ale nie ma alternatywy dla paypal, np na ebay nie kupisz nic bez paypal.

Najbezpieczniej jest mieć właśnie podpiętą kartę prepaid, najlepiej walutową i nie doładowywać konta paypal, tylko niech należność jest pobierana z karty.

: czwartek 17 lip 2014, 08:17
autor: Saud
maciex93 pisze: Twój Problem może polegać na ich błędzie czy też "niewiadomoczego" lub tego że nie miałeś potwierdzonego konta, takie potwierdzenie realizuje się właśnie poprzez podpięcie rachunku lub karty. Ty tego nie zrobiłeś i to ich boli ;)
Chcąc coś sobie kupić "doładowywałeś" sobie konto paypal, a wg paypal takie doładowanie swojego konta oni traktują jak byś dostał wpłatę od obcej osoby np za towary.
Wg, nich możesz też prać brudne pieniądze ;) bo konto nierejestrowane, wpłaty wpływają i idą "gdzieś" dalej.

up niestety ale nie ma alternatywy dla paypal, np na ebay nie kupisz nic bez paypal.
No właśnie do momentu gdy kupowałem drobnice na dx-podobnych nie było problemu brali kasę aż piszczy po zakupie telefonie zorientowali się że wszystkie wpłaty robię w banku (Konto na Paypalu miałem zweryfikowane) i tak naprawdę nie mieli jak go zweryfikować :mrgreen:
Mogli napisać maila jak wielka szanująca klientów firma o potrzebie zweryfikowania ID i dodania jakiegoś rachunku "bo nie może tak pan dalej robić" i tyle a nie budować jakąś niedorzeczną historie ...

Tak czy inaczej dokumentu już dodać nie mogę (bardzo się upierałem o nie przesłanie kopi dowodu- po prostu bałem się po naczytaniu się paypalwarning itp.) teraz gdy przyłożyli mi nóż na gardło zmieniłem zdanie ale jest za póżno ...

I mam problem bo na ebay już sobie nie pokupuje ogólnie blokują i rozmawiają ze mną żeby jak najszybciej spławić z gotowym scenariuszem rozmowy jakbym był jakimś złodziejo/krętaczem

: czwartek 17 lip 2014, 08:56
autor: septius
Saud,
trafili na to forum a tu szemrany avatar masz :wink:

Żart oczywiście - nie mogłem się powstrzymać :mrgreen:

: piątek 18 lip 2014, 11:16
autor: Saud
septius pisze:Saud,
trafili na to forum a tu szemrany avatar masz :wink:

Żart oczywiście - nie mogłem się powstrzymać :mrgreen:
Avatar mam bardzo dobry ... przede wszystkim ma być śmieszny ...

Podejrzliwy nie jest bez przypadku na forum jestem 3 lata i daje się zauważyć
że jest tutaj trochę ludzi reprezentujących różne interesy firm / sklepów ... wydaje mi się że i z "podwójnymi" kontami można się spotkać - wbrew regulaminowi
Na szczęście jest też dużo zwykłych ludzi dzielących się bezinteresownie wiedzą
chciałbym w to wierzyć , w końcu każda strona , każde forum można przekuć na pieniądze

Owca nie jest czarna przypadkowo ...

Ludzie z paypala ... przypuszczam że w jakiś sposób związani z tą firmą już tu są
niestety tak ten świat działa , jeśli nie sam ich tu przyśle żeby się ustosunkowali do wypowiedzi z pierwszego postu Chciałbym wierzyć że tak bardzo dbają o bezpieczeństwo ...
Jak na razie jednak zdecydowałem się przekazać moje ID odpowiedzi zero . Pomimo wszystko co mnie spotkało wieże w sprawa się wyjaśni pozytywnie i będę mógł korzystać z Paypala

Mój awatar powinien wyglądać tak ... jestem na urlopie :roll:

tak :mrgreen:

Pozdrawiam

: piątek 18 lip 2014, 23:36
autor: Vigo
Ja z działania PayPala jestem jak dotąd zadowolony, system płatności działa szybko i bezproblemowo.
Na początku doładowywałem swoje subkonto na PayPalu złotówkami z mojego konta bankowego, ale doładowaniami błyskawicznymi (z tego sposobu korzystałem najczęściej) zajmuje się jakaś zewnętrzna firma i nie zawsze odbywało się to błyskawicznie, raz czekałem chyba ze cztery dni na zasilenie mojego subkonta, aż sprzedawca z eBaya zaczął się niecierpliwić, więc z doładowań zrezygnowałem i teraz płacę na PayPalu za pomocą karty Visa, jest to dużo prostszy i zdecydowanie szybszy sposób.

Jak dla mnie główna zaleta PayPala to możliwość płacenia złotówkami, nie trzeba mieć konta bankowego w danej walucie, to PayPal przeliczy automatycznie moją wpłatę (pobierając za fatygę kilka %) na wskazaną przeze mnie walutę co jest bardzo wygodne.
Ważne jest też bezpieczeństwo takich transakcji, jeżeli nie otrzymamy zakupionego przedmiotu wystarczy oprotestować taką transakcję i w ciągu kilku dni środki wracają na nasze konto bankowe (już zdążyłem to przetestować), nie trzeba nawet PayPalowi okazywać żadnych dokumentów czy potwierdzeń.
Działa to dużo prościej i szybciej niż np. Program Ochrony Kupujących na Allegro, gdzie cała procedura jest dużo bardziej skomplikowana (konieczność zgłoszenia sprawy na policję i cała masa papierków) i dłuższa, odzyskiwanie pieniędzy z POK trwa około trzech miesięcy (co też już kilkukrotnie miałem okazję sprawdzić).

Tak jak doradził kolega PawelG. wrzucił bym całą sprawę ze szczegółami przede wszystkim na PayPalowy panel na Face Booku. Takie wrzuty często potrafią czynić cuda i szybko zmotywować PP do zdecydowanie bardziej pozytywnego dla Ciebie załatwienia tej sprawy.


___

: sobota 19 lip 2014, 06:59
autor: Saud
Vigo pisze:
Tak jak doradził kolega PawelG. wrzucił bym całą sprawę ze szczegółami przede wszystkim na PayPalowy panel na Face Booku. Takie wrzuty często potrafią czynić cuda i szybko zmotywować PP do zdecydowanie bardziej pozytywnego dla Ciebie załatwienia tej sprawy.

___
Udostępniłem im ID po napisaniu do nich meila co ze sprawą dostałem odpowiedz typu CTRL C CTRL V bez dalszych wyjaśnień w sprawie "dodania magicznej karty " niestety stoję na przegranej pozycji robią co chcą ... mają pozycje monopolisty . Każda próba pisania do nich kończy się odpowiedzia z automatu i wysyła ten sam szablon...
------------------------------------------------------
Szanowny Użytkowniku! (Adresatem tej wiadomości jest xxx xxx).

Ta odpowiedź została wygenerowana automatycznie. Aby uzyskać szybką pomoc, zapoznaj się z poniższymi informacjami:

A. Jak zweryfikować konto za pomocą karty?
B. Mam problem ze zweryfikowaniem konta za pomocą karty
C. Jak zweryfikować konto za pomocą rachunku bankowego?
D. Jak odblokować rachunek?
E. Co zrobić, żeby znieść limit odbioru i odzyskać dostęp do konta?

Jeśli potrzebujesz dalszych wyjaśnień, odpowiedz na tę wiadomość. Jeden z naszych konsultantów odpisze jak najszybciej. Jeśli wolisz skontaktować się z nami telefonicznie, przejdź do strony www.paypal.com/pl/contactus i kliknij Zadzwoń do nas.

A. Jak zweryfikować konto za pomocą karty?

Aby zweryfikować swoje konto za pomocą karty kredytowej lub debetowej:

1. Zaloguj się do swojego konta pod adresem www.paypal.com/pl.
2. W polu Powiadomienia kliknij Powiąż kartę z kontem PayPal i potwierdź ją.
3. Wprowadź wymagane informacje o karcie i kliknij Kontynuuj.

Po wykonaniu tych kroków z Twojej karty zostanie pobrana jednorazowa opłata zwrotna w kwocie 6,50 PLN. Obok tej opłaty na wyciągu z karty widnieć będzie Twój unikatowy, wygenerowany losowo, czterocyfrowy kod. Znajdziesz go w części opisu transakcji: PayPal*1234CODE lub PP*1234CODE. Jeśli masz dostęp do wyciągu z karty w trybie online, kod pojawi się na nim w ciągu 2-3 dni roboczych. Jeśli nie masz dostępu do wyciągu w trybie online, zaczekaj na wyciąg przesyłany pocztą.
--------------------------------------------------------bla-bla-bla

Chcą abym dodał kartę tak jak przypuszczałem od samego początku gdy jeszcze sprawy magicznej karty nie wyjaśnili którą sami nakręcili ... w poniedziałek zadzwonię bezpośrednio ale wydaje mi się że jest to bezcelowe niech sobie zamykają ... karty nie dodam

Co do paypala byłem zadowolony ze współpracy jedyny zarzut że po wpłacie długo trwało księgowanie (polecenie przelewu) parę razy musiałem dzwonić ale to jest akurat normalne.

Gorzej jak się poczyta na necie np. PaypalWorning sam sobie sprawdź :o dlatego w żadnej karty nie dodam ... zaufania nie mam niestety może kiedyś ...

: sobota 19 lip 2014, 09:31
autor: PawelG.
Dlatego jak już, to dodaje się karty prepaid.

: sobota 19 lip 2014, 10:00
autor: max4max
No właśnie, chcą dodania karty.
To samo jest w Payu - przy zakupach z allegro, domyślnie jest żeby zapisać kartę.
A takiego... nigdy w życiu.

Dobra opcja jest wspomniany prepaid, jak kupujesz na allegro, w realu czy tankujesz np.na BP i zbierasz punkty payback to można nabyć za same punkty lub z dopłata kartę całkowicie wirtualną prepaid - http://www.payback.pl/pb/id/44132/index.html

: sobota 19 lip 2014, 18:07
autor: PawelG.
Kiepska ta promocja, WBK oferuje taką fizyczną, którą można płacić w internecie za 9 zł z przesyłką :)
http://allegro.pl/karta-prepaid-bz-wbk- ... 50333.html
http://allegro.pl/karta-prepaid-payback ... 88257.html (z payback)
http://allegro.pl/platnicza-karta-walut ... 58554.html (różne walutowe, WBK też takie ma, ale mają gorsze kursy walut)

: niedziela 20 lip 2014, 16:13
autor: Hetman
Cóż, wielcy odpowiadają przez boty - a w najlepszym przypadku przez outsourocowanych ludzi z drugiego końca świata, będących tylko klikaczami na szablony i nie mających ani możliwości ani chęci zrobienia czegokolwiek ponad to.

Olej system i tylko naświń im gdzie możesz a przerzuć się na coś innego.

: niedziela 20 lip 2014, 17:20
autor: max4max
PawelG. pisze:Kiepska ta promocja, WBK oferuje taką fizyczną, którą można płacić w internecie za 9 zł z przesyłką
No masz rację, nie popatrzyłem dokładnie, bo wcześniej kupiłem za 3000 punktów wirtualna kartę w payback, na której dostałem 30 zł, wiec karta za 0 zł wyszła.
A ta wyżej chyba nie ma tych 15 zł.

: niedziela 20 lip 2014, 17:43
autor: PawelG.
Niestety ostatnio nagrody w Payback szybują w stronę dna.