PayPal pomocy , porady
: środa 16 lip 2014, 17:18
Witam
A więc jako światełkowicz 3 lata temu zacząłem zabawę z Paypalem podsumowując 10 latarek telefon + dużo drobicy dla siebie ... aby był obraz
Pieniądze na konto PayPala wpłacam poleceniem przelewu z tego samego Banku nie chce dodawać swojego rachunku ... bo po co , nie musze
Wpłaciłem 200zł chciałem zrobić zakup a tu bam ...
Dostęp jest ograniczony
6 kwi 2014: Zauważyliśmy nietypowe operacje na karcie kredytowej powiązanej z Twoim kontem PayPal
Nigdy nie dodawałem karty ...
Dzwonie na infolinie oczywiście sprawdzimy niby wszystko ok rozpatrzymy
Na drugi dzień e-mail
Przepraszamy, ale przywrócenie pełnego dostępu do Twojego konta będzie
możliwe dopiero, gdy otrzymamy dodatkowe informacje. Należy dostarczyć
kopię każdego z poniższych dokumentów:
- Wyciąg miesięczny z rachunku bankowego o numerze kończącym się cyframi
9999. Na wyciągu musi widnieć Twoje imię i nazwisko, adres oraz numer
rachunku — dokładnie takie, jakie zarejestrowano w danych konta PayPal.
Powyższy rachunek został automatycznie dodany przez system w dniu 23
stycznia 2013 r., po zasileniu z niego salda konta PayPal kwotą 200,00 PLN.
- Dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport. Kopia powinna być jak
największa i jak najjaśniejsza.
Nigdy tego nie robiłem a rachunku z końcówką 9999 nie posiadam ...
A więc dzwonie nie jestem właścicielem rachunku i nigdy go nie dawałem jak mam wysłać wyciąg miesięczny - Tak jak bym miał wysłać swój akt zgonu a jeszcze żyje ...
Pytam jak mam wam wysłać kopie dowodu nieznanym ludzią jeśli ma miejsce taka sytuacja "Magiczne samo dodające się konta" mam kompletny brak zaufania do paypala
W odpowiedzi uzyskuje ze są bankiem miedzy narodowym i będą chronić dane klienta ... (co prawda bez adresu i siedziby w Polsce nawet nie ma kogo skarżyć)
Następny dzień e-mail
Zakończyliśmy dochodzenie w tej sprawie i ze względu na nieposiadanie
wystarczającej ilości materiału dowodowego przemawiającego za uzasadnieniem
roszczenia odrzucamy roszczenie w sprawie nieautoryzowanego użycia konta.
Jeśli chcesz otrzymać kopię dokumentacji użytej do zbadania sprawy, wyślij
drogą pocztową list na adres:
PayPal, Inc.
Dla: Unauthorized account Access Appeal
P.O. Box 45950
Omaha, NE 68145
A więc dzwonie I mówię że im nie wieże i z moim dowodem będzie problem , ale chciałbym wyjaśnić sprawę co to za rachunki , skąd jak i gdzie w mojej historii zakupów konta nic nie ma żadnej wpłaty 23 stycznia z jakiegoś magicznego rachunku...
Co więcej obsługa mówi że widzi więcej że jest i ta część jest tajna i nie może udzielać informacji co widzi ... oczywiście pchnie sprawę dalej bo jest to poza jej kompetencjami ...
Powiedziałem że jeśli tak to będę chciał zrezygnować z ich usług zapytałem jakie są możliwości rezygnacji i jak będzie wyglądała wypłata pozostałych środków - ( z mojej perspektywy kiepsko bardzo chcą powiązać konto z rachunkiem zasugerowałem że w takim układzie 200 zł "zamroże"
Następny dzień wielkie zdziwienie e-mail
Ważna informacja
Po przeanalizowaniu Pana konta PayPal stwierdziliśmy, że prowadzona przez
Pana działalność związana jest z nadmiernym ryzykiem, dlatego
postanowiliśmy podjąć odpowiednie kroki w celu zamknięcia Pana konta.
Zdecydowaliśmy zakończyć naszą współpracę, aby chronić firmę PayPal oraz
innych użytkowników systemu PayPal przed ryzykiem strat finansowych oraz
innych doświadczeń, które mogą niekorzystnie wpłynąć na opinię o
oferowanych przez nas usługach.
Dostęp do środków na koncie
Podjęta przez nas decyzja wiąże się z odpowiednim rozporządzeniem
zgromadzonych na Pana koncie środków. Ponieważ istnieje ryzyko zgłoszenia
reklamacji w związku z płatnościami, które wpłynęły na Pana konto, środki,
które obecnie znajdują się w saldzie Pana konta, będą na pewien okres
wstrzymane. Abyśmy mogli ocenić prawdopodobieństwo ewentualnych roszczeń i
jednocześnie umożliwić Panu jak najszybszy dostęp do środków zgromadzonych
na koncie, podzieliliśmy proces zamykania konta na kilka etapów.
Szczegóły dotyczące procesu zamykania konta
Aby upewnić się, że uwzględnione zostały interesy obu stron:
1. Najpierw wstrzymamy wszelkie środki zgromadzone na Pana koncie zgodnie z
pkt. 2 poniżej, ponieważ większość reklamacji, w tym obciążeń zwrotnych,
zgłaszana jest właśnie w tym czasie. Jeśli ma Pan zobowiązania finansowe
wobec firmy PayPal lub innych użytkowników, a saldo na Pana koncie jest
ujemne, radzimy wyrównać je jak najszybciej, aby uniknąć utrudnień w
postaci rozstrzygnięć na drodze sądowej.
2. Po 30 dniach (od daty wysłania tej wiadomości e-mail) dokonamy
pierwszego przeglądu Pana konta w celu oceny ryzyka i zdecydowania o
zwolnieniu zgromadzonych na nim środków. Skontaktujemy sie z Panem w tej
sprawie za pomocą wiadomości e-mail. Pierwszy przegląd Pana konta umożliwi
nam podjęcie decyzji zgodnej z jednym z 3 poniższych scenariuszy. Prosimy
pamiętać, że będziemy informować Pana na bieżąco na temat wyniku każdego
kolejnego przeglądu.
- Wszystkie środki zgromadzone na Pana koncie zostaną zwolnione i będzie
miał Pan możliwość ich wypłacenia. Prosimy pamiętać, że jeżeli nie
zdecyduje
się Pan wypłacić środków, podczas kolejnego przeglądu zastrzegamy sobie
prawo do ich wykorzystania w celu zrekompensowania ewentualnych strat; lub
- Część środków zgromadzonych na Pana koncie zostanie zwolniona. W tej
sytuacji poinformujemy Pana, jaka kwota będzie dostępna do wypłacenia.
Dokonamy wówczas drugiego przeglądu po 30 dniach zgodnie z procesem
opisanym w pkt.2; lub
- Żadna część środków zgromadzonych na Pana koncie nie zostanie
zwolniona, jeżeli ustalimy, że ryzyko strat finansowych dla firmy PayPal
jest większe bądź równe sumie środków zgromadzonych na Pana koncie.
Pana konto może zostać poddane przeglądowi najwyżej 5 razy w odstępach
liczących 30 dni aż do 180 dnia licząc od daty wysłania tej wiadomości
e-mail. Jeśli po tym czasie na Pana koncie wciąż będą zgromadzone środki,
zostaną one wówczas zwolnione i będzie Pan miał możliwość ich wypłacenia.
Powodem podjęcia przez nas decyzji o dalszym wstrzymywaniu środków mogą być
kolejne reklamacje lub roszczenia zgłoszone na Pana koncie.
Wypłacenie środków będzie możliwe wyłącznie wtedy, gdy na Pana koncie
pojawi się opcja "Dostępne saldo". Środki będzie można wówczas wypłacić na
rachunek
bankowy.
Konto z ujemnym saldem
Jeśli saldo Pana konta jest ujemne lub stanie się ujemne na skutek
zgłoszonych reklamacji, radzimy jak najszybsze uzupełnienie salda poprzez
dodanie środków za pomocą rachunku bankowego. Jeśli saldo ujemne nie
zostanie przez Pana wyrównane, zastrzegamy sobie prawo do odzyskania
należności za pomocą wszelkich środków prawnych, którymi dysponujemy.
Prawo do odwołania się od naszej decyzji
Jeśli uważa Pan, że ma Pan solidne podstawy, żeby odwołać się od naszej
decyzji, prosimy skontaktować się z nami za pomocą łącza Kontakt z nami
znajdującego się u dołu dowolnej strony serwisu PayPal.
Aby dowiedzieć się więcej na temat naszych zasad, prosimy o zapoznanie się
z warunkami naszej Umowy z Użytkownikiem. W tym celu należy kliknąć łącze
Umowy prawne u dołu dowolnej strony serwisu PayPal, a następnie łącze Umowa
z Użytkownikiem usługi PayPal. Informacje na temat naszego prawa do
zamknięcia konta
oraz wstrzymania środków znajdują się w sekcji 10.2 i 10.3.
Z poważaniem
PayPal
Co tym sądzić ja zbaraniałem ... Już nawet dokumentów nie chcą dzięki za przeczytanie i ewentualne porady
A więc jako światełkowicz 3 lata temu zacząłem zabawę z Paypalem podsumowując 10 latarek telefon + dużo drobicy dla siebie ... aby był obraz
Pieniądze na konto PayPala wpłacam poleceniem przelewu z tego samego Banku nie chce dodawać swojego rachunku ... bo po co , nie musze
Wpłaciłem 200zł chciałem zrobić zakup a tu bam ...
Dostęp jest ograniczony
6 kwi 2014: Zauważyliśmy nietypowe operacje na karcie kredytowej powiązanej z Twoim kontem PayPal
Nigdy nie dodawałem karty ...
Dzwonie na infolinie oczywiście sprawdzimy niby wszystko ok rozpatrzymy
Na drugi dzień e-mail
Przepraszamy, ale przywrócenie pełnego dostępu do Twojego konta będzie
możliwe dopiero, gdy otrzymamy dodatkowe informacje. Należy dostarczyć
kopię każdego z poniższych dokumentów:
- Wyciąg miesięczny z rachunku bankowego o numerze kończącym się cyframi
9999. Na wyciągu musi widnieć Twoje imię i nazwisko, adres oraz numer
rachunku — dokładnie takie, jakie zarejestrowano w danych konta PayPal.
Powyższy rachunek został automatycznie dodany przez system w dniu 23
stycznia 2013 r., po zasileniu z niego salda konta PayPal kwotą 200,00 PLN.
- Dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport. Kopia powinna być jak
największa i jak najjaśniejsza.
Nigdy tego nie robiłem a rachunku z końcówką 9999 nie posiadam ...
A więc dzwonie nie jestem właścicielem rachunku i nigdy go nie dawałem jak mam wysłać wyciąg miesięczny - Tak jak bym miał wysłać swój akt zgonu a jeszcze żyje ...
Pytam jak mam wam wysłać kopie dowodu nieznanym ludzią jeśli ma miejsce taka sytuacja "Magiczne samo dodające się konta" mam kompletny brak zaufania do paypala
W odpowiedzi uzyskuje ze są bankiem miedzy narodowym i będą chronić dane klienta ... (co prawda bez adresu i siedziby w Polsce nawet nie ma kogo skarżyć)
Następny dzień e-mail
Zakończyliśmy dochodzenie w tej sprawie i ze względu na nieposiadanie
wystarczającej ilości materiału dowodowego przemawiającego za uzasadnieniem
roszczenia odrzucamy roszczenie w sprawie nieautoryzowanego użycia konta.
Jeśli chcesz otrzymać kopię dokumentacji użytej do zbadania sprawy, wyślij
drogą pocztową list na adres:
PayPal, Inc.
Dla: Unauthorized account Access Appeal
P.O. Box 45950
Omaha, NE 68145
A więc dzwonie I mówię że im nie wieże i z moim dowodem będzie problem , ale chciałbym wyjaśnić sprawę co to za rachunki , skąd jak i gdzie w mojej historii zakupów konta nic nie ma żadnej wpłaty 23 stycznia z jakiegoś magicznego rachunku...
Co więcej obsługa mówi że widzi więcej że jest i ta część jest tajna i nie może udzielać informacji co widzi ... oczywiście pchnie sprawę dalej bo jest to poza jej kompetencjami ...
Powiedziałem że jeśli tak to będę chciał zrezygnować z ich usług zapytałem jakie są możliwości rezygnacji i jak będzie wyglądała wypłata pozostałych środków - ( z mojej perspektywy kiepsko bardzo chcą powiązać konto z rachunkiem zasugerowałem że w takim układzie 200 zł "zamroże"
Następny dzień wielkie zdziwienie e-mail
Ważna informacja
Po przeanalizowaniu Pana konta PayPal stwierdziliśmy, że prowadzona przez
Pana działalność związana jest z nadmiernym ryzykiem, dlatego
postanowiliśmy podjąć odpowiednie kroki w celu zamknięcia Pana konta.
Zdecydowaliśmy zakończyć naszą współpracę, aby chronić firmę PayPal oraz
innych użytkowników systemu PayPal przed ryzykiem strat finansowych oraz
innych doświadczeń, które mogą niekorzystnie wpłynąć na opinię o
oferowanych przez nas usługach.
Dostęp do środków na koncie
Podjęta przez nas decyzja wiąże się z odpowiednim rozporządzeniem
zgromadzonych na Pana koncie środków. Ponieważ istnieje ryzyko zgłoszenia
reklamacji w związku z płatnościami, które wpłynęły na Pana konto, środki,
które obecnie znajdują się w saldzie Pana konta, będą na pewien okres
wstrzymane. Abyśmy mogli ocenić prawdopodobieństwo ewentualnych roszczeń i
jednocześnie umożliwić Panu jak najszybszy dostęp do środków zgromadzonych
na koncie, podzieliliśmy proces zamykania konta na kilka etapów.
Szczegóły dotyczące procesu zamykania konta
Aby upewnić się, że uwzględnione zostały interesy obu stron:
1. Najpierw wstrzymamy wszelkie środki zgromadzone na Pana koncie zgodnie z
pkt. 2 poniżej, ponieważ większość reklamacji, w tym obciążeń zwrotnych,
zgłaszana jest właśnie w tym czasie. Jeśli ma Pan zobowiązania finansowe
wobec firmy PayPal lub innych użytkowników, a saldo na Pana koncie jest
ujemne, radzimy wyrównać je jak najszybciej, aby uniknąć utrudnień w
postaci rozstrzygnięć na drodze sądowej.
2. Po 30 dniach (od daty wysłania tej wiadomości e-mail) dokonamy
pierwszego przeglądu Pana konta w celu oceny ryzyka i zdecydowania o
zwolnieniu zgromadzonych na nim środków. Skontaktujemy sie z Panem w tej
sprawie za pomocą wiadomości e-mail. Pierwszy przegląd Pana konta umożliwi
nam podjęcie decyzji zgodnej z jednym z 3 poniższych scenariuszy. Prosimy
pamiętać, że będziemy informować Pana na bieżąco na temat wyniku każdego
kolejnego przeglądu.
- Wszystkie środki zgromadzone na Pana koncie zostaną zwolnione i będzie
miał Pan możliwość ich wypłacenia. Prosimy pamiętać, że jeżeli nie
zdecyduje
się Pan wypłacić środków, podczas kolejnego przeglądu zastrzegamy sobie
prawo do ich wykorzystania w celu zrekompensowania ewentualnych strat; lub
- Część środków zgromadzonych na Pana koncie zostanie zwolniona. W tej
sytuacji poinformujemy Pana, jaka kwota będzie dostępna do wypłacenia.
Dokonamy wówczas drugiego przeglądu po 30 dniach zgodnie z procesem
opisanym w pkt.2; lub
- Żadna część środków zgromadzonych na Pana koncie nie zostanie
zwolniona, jeżeli ustalimy, że ryzyko strat finansowych dla firmy PayPal
jest większe bądź równe sumie środków zgromadzonych na Pana koncie.
Pana konto może zostać poddane przeglądowi najwyżej 5 razy w odstępach
liczących 30 dni aż do 180 dnia licząc od daty wysłania tej wiadomości
e-mail. Jeśli po tym czasie na Pana koncie wciąż będą zgromadzone środki,
zostaną one wówczas zwolnione i będzie Pan miał możliwość ich wypłacenia.
Powodem podjęcia przez nas decyzji o dalszym wstrzymywaniu środków mogą być
kolejne reklamacje lub roszczenia zgłoszone na Pana koncie.
Wypłacenie środków będzie możliwe wyłącznie wtedy, gdy na Pana koncie
pojawi się opcja "Dostępne saldo". Środki będzie można wówczas wypłacić na
rachunek
bankowy.
Konto z ujemnym saldem
Jeśli saldo Pana konta jest ujemne lub stanie się ujemne na skutek
zgłoszonych reklamacji, radzimy jak najszybsze uzupełnienie salda poprzez
dodanie środków za pomocą rachunku bankowego. Jeśli saldo ujemne nie
zostanie przez Pana wyrównane, zastrzegamy sobie prawo do odzyskania
należności za pomocą wszelkich środków prawnych, którymi dysponujemy.
Prawo do odwołania się od naszej decyzji
Jeśli uważa Pan, że ma Pan solidne podstawy, żeby odwołać się od naszej
decyzji, prosimy skontaktować się z nami za pomocą łącza Kontakt z nami
znajdującego się u dołu dowolnej strony serwisu PayPal.
Aby dowiedzieć się więcej na temat naszych zasad, prosimy o zapoznanie się
z warunkami naszej Umowy z Użytkownikiem. W tym celu należy kliknąć łącze
Umowy prawne u dołu dowolnej strony serwisu PayPal, a następnie łącze Umowa
z Użytkownikiem usługi PayPal. Informacje na temat naszego prawa do
zamknięcia konta
oraz wstrzymania środków znajdują się w sekcji 10.2 i 10.3.
Z poważaniem
PayPal
Co tym sądzić ja zbaraniałem ... Już nawet dokumentów nie chcą dzięki za przeczytanie i ewentualne porady