Strona 1 z 1

Fasttech i inne sklepy - reklamacje, przesyłki zwrotne

: sobota 17 maja 2014, 14:17
autor: max4max
Witajcie.
Zakładam taki temat bo w coraz większym obrocie przez internet z chińskimi sklepami zdarzają się coraz częściej buble, wady towarów, niedziałające w momencie dostarczania, lub psujące się po pewnym czasie.
Zachęcam do nieodpuszczania i każdorazowo składania reklamacji , ticketów itd.
Chińczycy wystarczająco na nas zarabiają, więc wymagajmy tez 100% sprawnych i działających sprzętów.

Ja osobiście reklamowałem już tania ładowarkę na 18650, kleje typu kropelka - zastygłe właśnie w tej formie :P jednak do tej pory nigdy nie musiałem odsyłać towaru.


W czwartek dostałem w końcu zakupionego Convoya C8 z fasttech i niestety klapa.
Pierwszy raz jak włożyłem ogniwo to odpalił w najwyższym trybie, ale światło było jakieś takie dziwne - pulsowało, by po kilkunastu sekundach przejść na tryb Low.
Pomyślałem, może ogniwo się rozładowało, ale sprawdzam - nie ma 3,95V.
Jeszcze raz i to samo.
Kolejny raz i w ogóle nie zaświeciła, jednak po ponownym rozkręceniu i skręceniu znów świeci ale niestabilnie i przygasa. Kolejny raz znów nie świeci w ogóle, jednak przy skręcaniu czasem zaświeci na chwilę.
Zwierając obudowę i ogniwo świeci , choć czasem lekko piszczy ( czyżby ta sprężynka na driverze?).
Czy jest to sam włącznik, czy może być coś jeszcze, bo jak sam włącznik to mam jeszcze taki pomysł żeby do nich napisać, by przysłali mi samą dupkę ze sprawnym włącznikiem?

I teraz pytanie do Was , bo pamiętam, ze ktoś pisał, że wysyłał przesyłka rejestrowana do Chin - ile kosztowała taka przesyłka
Czy zgodzić się i wysłać nierejestrowaną ( bo tak wychodzi oczywiście taniej dla fasttech).


Co o tym sądzicie?

: sobota 17 maja 2014, 14:23
autor: skaktus
Ja sądzę że z dupką panikujesz i rozebranie + czyszczenie da wymagany efekt. No chyba że chcesz stracić latarkę na 2 - 4 miesiące to reklamuj, moim zdaniem kompletnie nie warto.

: środa 04 cze 2014, 04:14
autor: banker
Hej, Właśnie zakończyłem zwrot do FF wadliwego "światełka", (wada reflektora wklęśnięcie, dziwny kształt hot spota) Załączyłem foty refa i hot spota. Zaproponowali wymianę i odesłanie i że pokryją koszty wysiłki. Ja na to żę chcę pełny zwrot w formie gift certificate. Podali mi swój adres w HH i numer RMA z naciskiem żeby dokładnie zaadresować wysyłkę i ten nr. Odsyłałem im najtańszą opcją: list polecony priorytetowy zagraniczny do 500g wychodzi jakieś 30 PLN.(jakieś 20 znaczków do naklejania :D). Nie dodałem żadnych deklaracji wartości, ani deklaracji celnych Z?? ale na wszelki wypadek włożyłem karteczkę z opisem uszkodzenia/wady w razie kontroli. Podlałem FF cenę 10$ i na tyle mi potwierdzili zwrot na PP za przesyłkę plus zwrot za produkt jak dotrze. Oczywiście pełna dokumentacja wysyłki dla nich czyli dostali focie odcinka z poczty, rachunku z poczty, gotowej prawidłowo zaadresowanej i ostemplowanej przesyłki (już za szyba na poczcie). Ja dodatkowo dałem jeszcze fotkę sposobu w jaki zabezpieczyłem latarkę. Po wysyłce info do nich ze zdjęciami i że czekam zwroty. Po ok. 6 dniach po przypomnieniu miałem już zwrot za odesłanie na PP. Z Polski szło to uwaga 9 dni. Po przypomnieniu, iż otrzymali już latareczkę, ok. 6 dniach dostałem pełny zwrot na PP mimo ze optowałem za giftem, także wielkie wow. Wszystko poza PP na gębę, mimo ze mieściłem się w okienku PP a zwrot dostałem dosłownie w ostatnim dniu kiedy mogłem otworzyć spor. Warto myślę spróbować, zwłaszcza jeżeli deklarują zwrot za wysyłkę i cały produkt. Powodzenia.

: czwartek 05 cze 2014, 08:19
autor: max4max
Mogę już napisać jak ja załatwiłem powyższy problem.
Po zareklamowaniu poprzez formularz - ticket na fasttech ( wrzuciłem m.in. filmik na YT) dostałem odpowiedź o sprawdzenie najtańszej przesyłki.
Najtańsza wyszła taniej, niż kolega wyżej opisuje ( bo waga do 350 g) ale i tak sporo.
Zaproponowałem fasttech by przysłali mi tylko prawdopodobnie zepsutą część czyli "dupkę" ( bez bawienia się w samą wymianę włącznika).
Przystali na to bez problemu i wczoraj dostałem tył latarki i świeci.

Jak widać reklamować zawsze warto a sposób rozwiązania reklamacji może być różny, niekoniecznie zawsze przesyłka zwrotna.

: środa 09 lip 2014, 15:38
autor: ellox
Co do powyższego, miałem podobny przypadek z nowym Convoyem M1. Samo dojście w rozmowie do rozwiązania i konsensusu było dosyć topornie, ale wysłali całą dupkę od latarki. Generalnie, działasnie switcha objawiało się dziwnymi wartościami rezystancji. Tak to wyglądało:
https://www.youtube.com/watch?v=7LjEXZtov8Y

: środa 09 lip 2014, 16:44
autor: ElSor
ellox, miałeś oczywiście do tego prawo, żeby dosłali Ci nowy ale osobiście szybciej bym rozebrał wyłącznik przeczyścił i miał dobry w kilkanaście minut. Pewnie więcej czasu zajęło Ci dogadywanie się z nimi ;)

: czwartek 10 lip 2014, 21:52
autor: ellox
Hmm, na to nie wpadłem, żeby go jeszcze bardziej spróbować rozebrać.. jak nie poszedł do śmieci to potrenuje, dzięki za info!

: czwartek 07 kwie 2016, 10:41
autor: JacaGlaca
Odświeżę trochę temat. Od 10 lutego czekam na ogniwa z Fasttech. Wysłane pocztą szwedzką. Przesyłkę wcięło. Czy dobrze widzę na PayPalu, że mamy teraz 180 dni na założenie sporu? Kiedyś było zdaje się 45 dni.

: czwartek 07 kwie 2016, 12:11
autor: michal1
Tak, jest 180 dni.

: czwartek 07 kwie 2016, 14:33
autor: sp5it
Moją też wcięło. Rejestrowaną. Dziś otwieram spór na PP.
M