Strona 1 z 1

Lampki Knog'a

: czwartek 17 kwie 2014, 21:08
autor: Barba
Hej,

Dzisiaj kolega pokazał mi lampki Knoga i jestem pod dużym wrażeniem. Ich linkowe zapięcia walą tandetą, ale lampki mniam malusie. Drogie, ale mnie przekonały te z pojedynczą diodą.

Kolega ma:
http://www.knog.com.au/gear-blinder-lig ... skull.phps

Natomiast mam pytanie odnośnie lampek ich innego modelu:
XM-L2
http://www.knog.com.au/gear-featured/bl ... light.phps

oraz:
XB-D
http://www.knog.com.au/gear-hi-power-li ... rc-55.phps

Jakie optyki tam siedzą? Tzn. jakiej firmy? Widzę, że wyższy model na pojedynczej diodzie ma owal a ta podwójna ma dwie optyki 15* i 22*

Co o takim rozwiązaniu sądzicie?
Mam co prawda Convoya S7 i C8 ale to straszne klocki i nie wyglądają. Na pełnej mocy "wow" i tak nie jeżdżę a ładowanie aku li-ion jest uciążliwe np. na wyjazdach, bo trzeba kolejną ładowarkę brać a tak ograniczam się do ładowarki telefonicznej tylko i 3 graty tą samą ładowarką ładuję.

: czwartek 17 kwie 2014, 21:40
autor: Nightmare
Myślałem co napisać i jedno mi wpada 300 lumens-damn that's bright :P:P:P
Ogólnie za tą cenę to porażka jest wiele lepszych światełek rowerowych w granicach 40-60usd które "wyglądają"
a co do ładowarki li-ion to są takie co służą nawet za powerbank :P:P:P

Ogólnie jedyne "damn" jakie tam widzę to allegrowy bełkot o zoomach 2biliony lumenów

: czwartek 17 kwie 2014, 21:58
autor: Zbychur
Barba pisze:Mam co prawda Convoya S7 i C8 ale to straszne klocki i nie wyglądają. Na pełnej mocy "wow" i tak nie jeżdżę a ładowanie aku li-ion jest uciążliwe np. na wyjazdach, bo trzeba kolejną ładowarkę brać a tak ograniczam się do ładowarki telefonicznej tylko i 3 graty tą samą ładowarką ładuję.
Oprócz "dizajnu" nic specjalnego, moim zdaniem. Za tą kasę masz solarforce X1 (też zgrabna) z programowalnym sterownikiem, kilkoma porządnymi ogniwami i szybką ładowarką. Albo jakiś zestaw od Bociana, od Dariusza70, od Maćka itp. z owalnymi soczewkami i sterownikiem jaki sobie tam wymyślisz. Co do "wygody" ładowania przez USB to dla minie sprawa dyskusyjna. Po pierwsze 1,8 godziny w max to trochę licho na dłuższe trasy i kiedy zabraknie Ci zasilania w trasie to ZONK, a w takiej zwykłej to wymienisz aku i lecisz dalej. Jeśli chodzi o dodatkowy sprzęt, to zabierasz ładowarkę Miller i podłączasz do niej ładowarkę od telefonu i nie martwisz się tym że nie zdąży się naładować, bo masz jeszcze kilka zapasowych ogniw, dodatkowo millerem naładujesz telefon z ogniwa li-ion jeśli nie będzie prądu, a z tą Knog będziesz się martwił, czy tam gdzie jedziesz będzie prąd, żeby podładować aku, a nie wymienisz pewnie tak hop-siup, podobnie jak w mactroniku noise. Dodatkowo Biorąc chociaż takiego Conwoj S2, wkładasz do kieszeni i masz zwykłą latarkę a nie rowerową, która całą powierzchnią body odprowadza ciepło, a nie tylko małym radiatorkiem, wiem ze jest kontrola temperatury ale w Bocialarce czy X1 od Grega też jest, a jaki masz w nich wybór opcji na sterowniku to już nie wspomnę. Jeśli o mnie chodzi, nie powalają mnie te lampki, dodatkowo te 550lm szału nie robi przy szybkiej jeździe, zwłaszcza jakiś Offroad.

: czwartek 17 kwie 2014, 22:25
autor: Barba
Spokojnie mam podobne zdanie co do parametrów świecenia. Są tańsze i mocniejsze lampki. Są też zalety jak wymiary, w miarę jednorodna budowa etc. Do codziennego miejskiego użytkowania ~40' dziennie wieczorem bedą super. Poczekam na wypłatę i te maleństwa kupię jako miejskie pozycyjne (wreszcie moje cateye idą na emeryturę).

Ta z djodą xml jest o tyle ciekawa ze może ma homologację? Bo ta podwójna nie sadze ale prezentacja była na filmiku na szosie... Napisze albo zadzwonie jutro jak nie zapomnę do dystrybutora i sie zapytam.

: piątek 18 kwie 2014, 10:09
autor: Ebola
A mnie urzekła droga po jakiej poruszał się rowerzysta, w filmiku z drugiej lampki. Piękna równa i pusta serpentyna, aż zachciało mi się "pedałować" :mrgreen:

: piątek 18 kwie 2014, 19:59
autor: bandit
Nie ma mowy o żadnej homologacji, widać, że nic nie zrobiono żeby odciąć wiązkę. To, że była prezentacja na szosówce o niczym nie świadczy. Może tylko o tym, że są wystarczające na szosę, w góry są za słabe.