Wybór czołówki do 150-200zł
Wybór czołówki do 150-200zł
Witam
Jestem nowy na forum, zawitałem gdyż nie znam się niestety na czołówkach a wiem że tutaj trafię na ludzi z doświadczeniem. N
ie miałem do czynienia do tej pory z żadną z tych które mam na oku.
Przeczesując internet natrafiłem na różne opinie i modele, wybrałem następujące z nich.
- Mactronic LS-NL3 Epic
- fenix hl21
- Fenix hl22
- Led senser a41
Przeznaczenie czołówki to chodzenie po górach, wspinaczka, jazda na rowerze.
Doradźcie coś z podanej listy, jeśli macie sprawdzone lepsze typy to byłbym wdzięczny za pomoc w wyborze która z nich ma dobre światło i jest w miarę wytrzymała.
Jestem nowy na forum, zawitałem gdyż nie znam się niestety na czołówkach a wiem że tutaj trafię na ludzi z doświadczeniem. N
ie miałem do czynienia do tej pory z żadną z tych które mam na oku.
Przeczesując internet natrafiłem na różne opinie i modele, wybrałem następujące z nich.
- Mactronic LS-NL3 Epic
- fenix hl21
- Fenix hl22
- Led senser a41
Przeznaczenie czołówki to chodzenie po górach, wspinaczka, jazda na rowerze.
Doradźcie coś z podanej listy, jeśli macie sprawdzone lepsze typy to byłbym wdzięczny za pomoc w wyborze która z nich ma dobre światło i jest w miarę wytrzymała.
Sprawdź jeszcze Zebra H52. Bardzo fajny konfigurowalny sterownik, baterie AA i ogniwa 14500. Do biegania średnio się nadaje, bo z racji mocowania na 1 pasku i małej "podstawy", podskakuje jak się twardo biegnie.
Mam też hl 21, konstrukcja w porządku, dużo lepsza do biegania. Niektórzy narzekają na mocowanie, które podobno lubi się luzować i w tedy lampka opada. Ja tego u siebie nie obserwuje (chyba była poprawka konstrukcyjna).
Zastanów się czy chcesz czołówkę na 1 czy na 2 paskach. Tą pierwszą możesz zdjąć na szyję jak jest nie potrzebna itp. Do biegania i korzystania z zasilania ciężkiego warto wziąć 2 paski.
Jak dla mnie, czołówka z 1 paskiem i zasilanie na AAx1