Wybór czołówki do 150-200zł

Oświetlenie montowane na głowie
grafiti31

Wybór czołówki do 150-200zł

Post autor: grafiti31 »

Witam
Jestem nowy na forum, zawitałem gdyż nie znam się niestety na czołówkach a wiem że tutaj trafię na ludzi z doświadczeniem. N
ie miałem do czynienia do tej pory z żadną z tych które mam na oku.
Przeczesując internet natrafiłem na różne opinie i modele, wybrałem następujące z nich.

- Mactronic LS-NL3 Epic
- fenix hl21
- Fenix hl22
- Led senser a41

Przeznaczenie czołówki to chodzenie po górach, wspinaczka, jazda na rowerze.

Doradźcie coś z podanej listy, jeśli macie sprawdzone lepsze typy to byłbym wdzięczny za pomoc w wyborze która z nich ma dobre światło i jest w miarę wytrzymała.
Awatar użytkownika
Uka

Post autor: Uka »

Sprawdź jeszcze Zebra H52. Bardzo fajny konfigurowalny sterownik, baterie AA i ogniwa 14500. Do biegania średnio się nadaje, bo z racji mocowania na 1 pasku i małej "podstawy", podskakuje jak się twardo biegnie.

Mam też hl 21, konstrukcja w porządku, dużo lepsza do biegania. Niektórzy narzekają na mocowanie, które podobno lubi się luzować i w tedy lampka opada. Ja tego u siebie nie obserwuje (chyba była poprawka konstrukcyjna).

Zastanów się czy chcesz czołówkę na 1 czy na 2 paskach. Tą pierwszą możesz zdjąć na szyję jak jest nie potrzebna itp. Do biegania i korzystania z zasilania ciężkiego warto wziąć 2 paski.

Jak dla mnie, czołówka z 1 paskiem i zasilanie na AAx1
grafiti31

Raczej sport typu wspinaczka także coś lekkiego żeby nie wadziło, jak najbardziej na kask.
Baterie zawsze można wziąć ze sobą tak jak w modelu hl21 wchodzi tylko 1xAA więc pewnie długo nie poświeci.
Awatar użytkownika
lord_craven

Post autor: lord_craven »

Jeżeli nie upierasz się przy zasilaniu z AAA/AA i dopuszczasz możliwość zakupu za granicą to obejrzyj sobie jeszcze Nitecore HC50.
Mactroniki: HLS-K1 mod by ElSor, EPIC HLS-NL3, BPM-2SL Walle.
SF L2P mod by Greg i FandyFire UV-S5 mod by Dariusz70
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin