Czy ktoś z Was robił HIDa na rower??
-
- Posty: 473
- Rejestracja: środa 18 kwie 2012, 22:17
- Lokalizacja: Gorzyce Wielkie
Czy ktoś z Was robił HIDa na rower??
Witam. Dorwałem ostatnio na szrocie lampę z soczewkami i zastanawiam się nad zrobieniem HIDa na rower ale.... . Ale nie chcę mocy 35W tylko powiedzmy 15-20W. Czy istnieją takie palniki i przetwornice??? Czy warte to w ogóle zachodu?? Lampa miała by służyć jako światła krótkie ponieważ ma przysłonę odcinającą jak w samochodach. Nie jest to zbyt duża soczewka więc to też plus lampy na rower. Może udało by się to upakować w jakąś zgrabną aluminiową lub plastikową obudowę a ogniwa w sakiewkę. Pytanie tylko jak to wychodzi cenowo taki nietypowy żarnik i przetwornica?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Posty: 473
- Rejestracja: środa 18 kwie 2012, 22:17
- Lokalizacja: Gorzyce Wielkie
skaktus
Tutaj jest wolna amerykanka. Przy mocy 15-20W z HID-a masz podobną ilość światła co z dwóch XM-L2 a są tacy co mają po 3-4 latareczki lub 1 wieloledową.
Pzdr
Sęk w tym, że nie ma czegoś takiego jak homologacja na światła roweroweXenon to już nie zabawka, zwraca uwagę itd. Zacznie się czepiać że brak homologacji itd.
Tutaj jest wolna amerykanka. Przy mocy 15-20W z HID-a masz podobną ilość światła co z dwóch XM-L2 a są tacy co mają po 3-4 latareczki lub 1 wieloledową.
Pzdr
-
- Posty: 473
- Rejestracja: środa 18 kwie 2012, 22:17
- Lokalizacja: Gorzyce Wielkie
kubaswiatelka,
Takie coś sobie zamontuj,
http://latarki.pl/produkty/bez_kategori ... e/613.html
tylko pakiecik i palisz asfalt
Takie coś sobie zamontuj,
http://latarki.pl/produkty/bez_kategori ... e/613.html
tylko pakiecik i palisz asfalt
Witam!
Ja dla sprawdzenia założyłem hida w soczewce samochodowej na uchwyt h7, efekt byl taki że rowerzysta jadący przede mną tak się odwracał, że mało orła nie wywinął A tak na poważnie, efekt ciekawy z odcięciem górnej lini ale stanowczo za duża soczewka na rower. Mniejszy odbłyśnik mieszczący cały palnik byłby ciekawym rozwiązaniem jednakże mija się to troche z celem ze względu na wielkość systemu i duży pakiet ogniw potrzebny do dłuższego zasilania. Ja jechałem akurat z pakietem 3S3P.
Pozdrawiam
Ja dla sprawdzenia założyłem hida w soczewce samochodowej na uchwyt h7, efekt byl taki że rowerzysta jadący przede mną tak się odwracał, że mało orła nie wywinął A tak na poważnie, efekt ciekawy z odcięciem górnej lini ale stanowczo za duża soczewka na rower. Mniejszy odbłyśnik mieszczący cały palnik byłby ciekawym rozwiązaniem jednakże mija się to troche z celem ze względu na wielkość systemu i duży pakiet ogniw potrzebny do dłuższego zasilania. Ja jechałem akurat z pakietem 3S3P.
Pozdrawiam
Jeśli to mają być światła często zmieniane podczas jazdy, tzn. częste ON/OFF to hida odradzam. Potrzebuje chwilę na rozświecenie się, a przy okazji szarpie duże prądy. Lepsze będą tutaj ledy.
Do ciągłego świecenia, jak najbardziej tak, tylko zamiast zmniejszać moc przetwornicy (palnik nie wejdzie w punkt pracy i zniszczy się szybciej niż na mocy nominalnej), zwiększyć ją
Do ciągłego świecenia, jak najbardziej tak, tylko zamiast zmniejszać moc przetwornicy (palnik nie wejdzie w punkt pracy i zniszczy się szybciej niż na mocy nominalnej), zwiększyć ją