Szerokie przednie do jazdy po lesie, bez kabelka
: czwartek 26 gru 2013, 01:24
Witam
Kupiłem latareczkę Convoy S2 od Dariusz70 z diodą XM-L2 T6 3C
Bardzo fajnie świeci, ale dla moich potrzeb za wąsko na bokach.
Jeżdżę szybko po leśnych często wąskich ścieżkach. Korzenie, kamienie na drodze i inne przeszkody.
Muszę mieć dużo więcej informacji wzrokowych o podłożu w danej chwili, tak żeby zrobić odpowiednio szybki manewr.
Promień i jasność z Convoy S2 jest idealny, dopóki jadę prosto bez manewru skręcania.
A w terenie to niemożliwe, bo właściwie cały czas robi się jakieś korekty toru jazdy, nie mówiąc już o sytuacjach jak mokre czy częściowo oblodzone podłoże.
Krócej, potrzebuje więcej szerokiego światła do wcześniejszej analizy ruchu
Nakładałem blaszki które kierowały małą część snopu światła na boki i było nawet całkiem nieźle, ale wyglądało to bardzo nieprofesjonalnie i przy dalszym użytkowaniu było by mocno niepraktyczne.
Przeglądałem temat tanich światełek na Mtbr i coś takiego jak na zdjęciu poniżej wydaje się być dla mnie ideałem.
Cena na banggood nawet nie zabija, w dodatku jest z praktycznym daszkiem.
Jednak oddzielny zestaw aku jak dla mnie jest niepraktyczny.
W związku z tym, rozważam jeszcze dwie opcje które znalazłem na naszym forum i poza.
1. latarka od Grega typu EDC X1 z soczewką TIR szeroka
(choć na zdjęciach różnica między TIR szeroka, a wąska jest minimalna)
2. Bocialarka
3. inne opcje których jeszcze nie brałem pod uwagę.
Która opcja byłaby lepsza?
Jest jakaś szansa aby osiągnąć takie oświetlenie jak na zdjęciu powyżej?
Nie chodzi aż o taką jasność, a o szeroki kąt świecenia.
Pozdrawiam Świątecznie
Piotr.
Kupiłem latareczkę Convoy S2 od Dariusz70 z diodą XM-L2 T6 3C
Bardzo fajnie świeci, ale dla moich potrzeb za wąsko na bokach.
Jeżdżę szybko po leśnych często wąskich ścieżkach. Korzenie, kamienie na drodze i inne przeszkody.
Muszę mieć dużo więcej informacji wzrokowych o podłożu w danej chwili, tak żeby zrobić odpowiednio szybki manewr.
Promień i jasność z Convoy S2 jest idealny, dopóki jadę prosto bez manewru skręcania.
A w terenie to niemożliwe, bo właściwie cały czas robi się jakieś korekty toru jazdy, nie mówiąc już o sytuacjach jak mokre czy częściowo oblodzone podłoże.
Krócej, potrzebuje więcej szerokiego światła do wcześniejszej analizy ruchu
Nakładałem blaszki które kierowały małą część snopu światła na boki i było nawet całkiem nieźle, ale wyglądało to bardzo nieprofesjonalnie i przy dalszym użytkowaniu było by mocno niepraktyczne.
Przeglądałem temat tanich światełek na Mtbr i coś takiego jak na zdjęciu poniżej wydaje się być dla mnie ideałem.
Cena na banggood nawet nie zabija, w dodatku jest z praktycznym daszkiem.
Jednak oddzielny zestaw aku jak dla mnie jest niepraktyczny.
W związku z tym, rozważam jeszcze dwie opcje które znalazłem na naszym forum i poza.
1. latarka od Grega typu EDC X1 z soczewką TIR szeroka
(choć na zdjęciach różnica między TIR szeroka, a wąska jest minimalna)
2. Bocialarka
3. inne opcje których jeszcze nie brałem pod uwagę.
Która opcja byłaby lepsza?
Jest jakaś szansa aby osiągnąć takie oświetlenie jak na zdjęciu powyżej?
Nie chodzi aż o taką jasność, a o szeroki kąt świecenia.
Pozdrawiam Świątecznie
Piotr.