Strona 1 z 3
: piątek 13 gru 2013, 08:55
autor: DNF
ElSor, nawet mnie nie denerwuj z podgrzewaniem cieczy chłodzącej, czy z grzałkami nurkowymi/nurnikowymi.
U siebie z tym walczę, ale jestem praktycznie w punkcie wyjścia..
: piątek 13 gru 2013, 09:40
autor: tOmki
ElSor pisze:Kupiłem za 35zł z przesyłką więc warto.
Gdzie taka promocja była ?
Używka ?
: piątek 13 gru 2013, 10:19
autor: studzin
W helionie 50% upustu i darmowa wysyłka. Też się załapałem. Było info w "dobrej cenie"
: piątek 13 gru 2013, 13:45
autor: ElSor
DNF pisze:U siebie z tym walczę, ale jestem praktycznie w punkcie wyjścia..
Co to masz za problem, bo świece najzwyczajniej się wymienia a jak trzeba to i przekaźnik i bezpiecznik. Ja kupiłem jedne z tańszych Meyle (22zł/szt) i chodzą. Zresztą jakieś 500W z 3 szt to niewiele mocy / ciepła także czy są czy też ich nie ma dużo większej różnicy nie robi.
A ogólnie to ja mam problem na temat którego net milczy. Tzn jest kilka wątków o tym ale cichną bez rozwiązania. Zimne auto pali jak trzeba, natomiast odpalenie ciepłego wywala błąd zaworka paliwa w pompie wtryskowej. Wystarczy jednak na ciepłym silniku odpiąć kostkę z czujnika temp (albo zasymulować <50 stopni) i odpala normalnie. Myślę, że dla portfela najlepszym wyjściem będzie zrobienie symulatora temperatury na ATTiny 13 z drivera jakiegoś, bo mechaników w okolicy to ja mam takich, o których było pisane kilka dni temu w temacie "podziel się swoim smutkiem".
: piątek 13 gru 2013, 14:49
autor: artur_n
Oj o mechanikach to mi nawet nie mów. A co do oszukania temperatury to może czujnik nawala. Zależnie od temperatury są inne dawki na wtryski.
: piątek 13 gru 2013, 15:02
autor: smokuxx1987
ElSor jeździsz jakimś francuzem?
Ja mam HDI i też pokazywało błąd czujnika temp, na szynie. Czujnik wymieniłem i dalej to samo.
Czujnik używany kosztuje 150 zł a w środku jest tylko jeden termistor NTC.
: piątek 13 gru 2013, 16:46
autor: DNF
Ano problem mam taki, że na zaciskach przekaźnika grzałek mam 7.6V po zapłonie jak i po odczekaniu nawet 15minut.
Wszystkie warunki włączenia grzałek są spełnione, czyli obroty, temp zew., napięcie na ako i zakończenie grzania świec żarowych.
Mam dwa przekaźniki odpowiedzialne za grzałki i na jednym jest właśnie 7.6V (bez uruchomionego silnika, tylko włączone zasilanie) mam 6.5V
a na drugim przekaźniku zawsze 0.0V
: piątek 13 gru 2013, 17:13
autor: ElSor
artur_n pisze:A co do oszukania temperatury to może czujnik nawala.
.
To wykluczyłem osobiście a dla pewności nawet nowy czujnik dałem.
ElSor jeździsz jakimś francuzem?
Niemcem i w 1 obudowie mam 2 termistory
DNF, a może u Ciebie jest takie napięcie bo musisz zastosować świece nie 12V a na niższe. Wiem, że nowsze auta mają świece na 5V więc może u Ciebie jest podobnie.
: piątek 13 gru 2013, 17:36
autor: DNF
Niestety nie, u mnie wszystko jest na 12V. Trochę pokrętnie napisałem, ale te 7.6V ma "zatrzasnąć" przekaźnik.
Więc coś nie tak jest z sygnałem z kompa.
: piątek 13 gru 2013, 21:58
autor: Fluxor
Przyszedł chiński snow fall z fasttecha. Wykonanie kiepskie ale działa zaskakująco dobrze.
: piątek 13 gru 2013, 22:15
autor: Dariusz70
Właśnie dotarła
COURUI Cree XM-L2 U2 z KAI.
Fajny grubasek z dużym refem.
Będzie na moda z MT-G2 x 5A.
: piątek 13 gru 2013, 22:45
autor: tty5150
Oooo, coś takiego właśnie chodzi mi po głowie
Thrower na co najmniej 3 ogniwa, choć na 6 byłby fajniejszy.
Czekamy na recenzje i moda.
: piątek 13 gru 2013, 22:45
autor: maciex93
Podejrzewałem, że się na nią skusisz Dariuszu
mnie też korci.
: piątek 13 gru 2013, 22:46
autor: marmez
Dariusz70 pisze:Właśnie dotarła
COURUI Cree XM-L2 U2 z KAI.
Fajny grubasek z dużym refem.
Będzie na moda z MT-G2 x 5A.
Cześć
Nie mogę doczytać jaka jest średnica reflektora w tej latarce... ?
Pozdrawiam, marmez
: piątek 13 gru 2013, 22:49
autor: maciex93
http://budgetlightforum.com/node/26701
The dimensions of the reflector are 70.5mm x 47mm and the hole for the led centering ring is 8.5mm