Grzałki nurkowe i elektryczna nagrzewnica
Co to masz za problem, bo świece najzwyczajniej się wymienia a jak trzeba to i przekaźnik i bezpiecznik. Ja kupiłem jedne z tańszych Meyle (22zł/szt) i chodzą. Zresztą jakieś 500W z 3 szt to niewiele mocy / ciepła także czy są czy też ich nie ma dużo większej różnicy nie robi.DNF pisze:U siebie z tym walczę, ale jestem praktycznie w punkcie wyjścia..
A ogólnie to ja mam problem na temat którego net milczy. Tzn jest kilka wątków o tym ale cichną bez rozwiązania. Zimne auto pali jak trzeba, natomiast odpalenie ciepłego wywala błąd zaworka paliwa w pompie wtryskowej. Wystarczy jednak na ciepłym silniku odpiąć kostkę z czujnika temp (albo zasymulować <50 stopni) i odpala normalnie. Myślę, że dla portfela najlepszym wyjściem będzie zrobienie symulatora temperatury na ATTiny 13 z drivera jakiegoś, bo mechaników w okolicy to ja mam takich, o których było pisane kilka dni temu w temacie "podziel się swoim smutkiem".
- smokuxx1987
- Posty: 2113
- Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
- Lokalizacja: Krosno
Ano problem mam taki, że na zaciskach przekaźnika grzałek mam 7.6V po zapłonie jak i po odczekaniu nawet 15minut.
Wszystkie warunki włączenia grzałek są spełnione, czyli obroty, temp zew., napięcie na ako i zakończenie grzania świec żarowych.
Mam dwa przekaźniki odpowiedzialne za grzałki i na jednym jest właśnie 7.6V (bez uruchomionego silnika, tylko włączone zasilanie) mam 6.5V
a na drugim przekaźniku zawsze 0.0V
Wszystkie warunki włączenia grzałek są spełnione, czyli obroty, temp zew., napięcie na ako i zakończenie grzania świec żarowych.
Mam dwa przekaźniki odpowiedzialne za grzałki i na jednym jest właśnie 7.6V (bez uruchomionego silnika, tylko włączone zasilanie) mam 6.5V
a na drugim przekaźniku zawsze 0.0V
.artur_n pisze:A co do oszukania temperatury to może czujnik nawala.
To wykluczyłem osobiście a dla pewności nawet nowy czujnik dałem.
Niemcem i w 1 obudowie mam 2 termistoryElSor jeździsz jakimś francuzem?
DNF, a może u Ciebie jest takie napięcie bo musisz zastosować świece nie 12V a na niższe. Wiem, że nowsze auta mają świece na 5V więc może u Ciebie jest podobnie.
Przyszedł chiński snow fall z fasttecha. Wykonanie kiepskie ale działa zaskakująco dobrze.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Właśnie dotarła COURUI Cree XM-L2 U2 z KAI.
Fajny grubasek z dużym refem.
Będzie na moda z MT-G2 x 5A.
Fajny grubasek z dużym refem.
Będzie na moda z MT-G2 x 5A.
Dariusz70
darek.l(małpa)interia.pl
darek.l(małpa)interia.pl
Podejrzewałem, że się na nią skusisz Dariuszu mnie też korci.
Ostatnio zmieniony piątek 13 gru 2013, 22:48 przez maciex93, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
CześćDariusz70 pisze:Właśnie dotarła COURUI Cree XM-L2 U2 z KAI.
Fajny grubasek z dużym refem.
Będzie na moda z MT-G2 x 5A.
Nie mogę doczytać jaka jest średnica reflektora w tej latarce... ?
Pozdrawiam, marmez
http://budgetlightforum.com/node/26701
The dimensions of the reflector are 70.5mm x 47mm and the hole for the led centering ring is 8.5mm
The dimensions of the reflector are 70.5mm x 47mm and the hole for the led centering ring is 8.5mm
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.