Zwroty sprzedanego towaru - jak postępować ?
: wtorek 08 paź 2013, 09:46
Witam.
Sprawa taka - na forum sprzedałem 2 markery do BMW (diodowe zamienniki made in China). Cena takich zamienników na allegro to 249 zł + wysyłka, u mnie poszły za 150 zł z wysyłką.
Jak się okazało, o czym nie miałem pojęcia, rozwiązanie konstrukcyjne reflektora BMW jest takie, że cały marker jest zamknięty w obudowie, co powoduje że nie oddaje ciepła tak jak powinien, w wyniku czego doszło do uszkodzenia markera - diody lutowane są miękkim stopem i po prostu poodpadały po 1 dniu pracy.
Kupujący chce zwrotu markerów i pewnie również zwrotu gotówki. Ja z kolei wystąpiłem z propozycją naprawy - przelutowanie ledów na nowo.
Co w tym wypadku robić ? Dawać pełny zwrot, mimo tego że nie wiem w jakim stanie dostanę markery? Co waszym zdaniem robić ?
Sprawa taka - na forum sprzedałem 2 markery do BMW (diodowe zamienniki made in China). Cena takich zamienników na allegro to 249 zł + wysyłka, u mnie poszły za 150 zł z wysyłką.
Jak się okazało, o czym nie miałem pojęcia, rozwiązanie konstrukcyjne reflektora BMW jest takie, że cały marker jest zamknięty w obudowie, co powoduje że nie oddaje ciepła tak jak powinien, w wyniku czego doszło do uszkodzenia markera - diody lutowane są miękkim stopem i po prostu poodpadały po 1 dniu pracy.
Kupujący chce zwrotu markerów i pewnie również zwrotu gotówki. Ja z kolei wystąpiłem z propozycją naprawy - przelutowanie ledów na nowo.
Co w tym wypadku robić ? Dawać pełny zwrot, mimo tego że nie wiem w jakim stanie dostanę markery? Co waszym zdaniem robić ?