Strona 1 z 1

Poczta zgubiła przesyłkę z trakingiem

: sobota 16 lut 2013, 13:07
autor: Saud
Witam
Na wstępie mam problem z Pocztą we Wrocławiu

Sprawa wygląda następująco dnia 10/17/2012 zamówiłem Diody LED w http://www.intl-outdoor.com koszt 16,5 $ bez trakingu . Jako że zamówienie złożyłem w kraju Azjatyckim cierpliwie czekałem w końcu po 3 miesiącach cierpliwość się skończyła , skontaktowałem się ze sprzedawcą który stwierdził że najprawdopodobniej przesyłka zginęła ...
Zaproponował że wyśle mi jeszcze raz ale muszę dokupić traking 2$ . Oczywiście zgodziłem się dokupiłem kilka ciekawostek 14$ + zaległą przesyłe 16,5$ + traking
i złożyłem zamówienie w dniu 01/26/2013 czas mijał jako iż był to mój pierwszy traking , a minęło tylko 3 tygodnie nie interesowałem się sprawą ...

W końcu sprawdziłem i ....

2013-02-07 13:13 WER Warszawa Przyjęcie przesyłki w Polsce
2013-02-07 21:24 WER Warszawa Wysłanie z ładunkiem
2013-02-08 02:11 WER Wrocław Przyjęcie z ładunkiem
2013-02-08 08:26 Wrocław XX Wprowadzenie do księgi oddawczej
2013-02-08 10:00 Wrocław XX Wydanie doręczycielowi
2013-02-08 20:11 Wrocław XX Nieudane doręczenie - zaginięcie

Nie dostałem poleconego aby odebrać przesyłkę ani samej przesyłki ...
Po wizycie na Poczcie Kierowniczka powiedziała mi że listonosz miał włamanie do "Tymczasowego punktu przechowywania przesyłek i została skradziona " cokolwiek to ma znaczyć dostałem druk CN08 + oświadcznię
Jest to kpina że muszę mieć ORGINALNY dowód nadania od człowieka w chinach (o który się postaram) Ma mi go wyslać przez tą samą pocztę ???

Jest to kolejna zaginiona przesyłka
1) 10/17/2012
2) 01/26/2013
3) Trzecią przesyłke straciłem pół roku wcześniej ładowarkę wf-188 na szczęście Ajatycy sprzedawcy odesłali
jeszcze raz zagubioną przesyłkę a wcale zrobić tego nie musieli Dealextrame

Nie mam pojęcia kto w końcu odpowiada za przesyłkę i jak sprawę rozwiązać jakieś dobre pomysły ...

: sobota 16 lut 2013, 13:16
autor: Nightmare
Na moje oko ktoś tam dobrze "juma"
szukaj na allegro osoby z okolic DW która sprzedaje to co kupiłeś :P

: sobota 16 lut 2013, 14:29
autor: bandit
Dziwna sprawa, zbyt dużo tych niedostarczonych przesyłek.. Na pewno nie jest to normalne. Walcz z PP do skutku.

: sobota 16 lut 2013, 14:31
autor: mick1
To i tak nieźle, bo większość moich przesyłek się nie pojawia w śledzeniu PP.
Zdarzyło mi się dzwonić do PP z numerem, poczta stwierdziła, że takiej paczki w Polsce nie ma, a godzinę później był z nią listonosz.

: sobota 16 lut 2013, 14:40
autor: missieek
Może zgłoś to policji. Jak by nie było, jesteś pokrzywdzonym z tytułu kradzieży.

Wiem, że to mała wartość < 250 PLN, i przyjmą to jako wykroczenie, zaraz umorzą, ale może się ktoś tym zainteresuje? :cool:

Jak będą mieli więcej zgłoszeń, to coś może uda się im zdziałać!

Poczta Polska to instytucja zaufania publicznego, nie może być tak, że giną im paczki, i nic się z tym nie dzieje.

: sobota 16 lut 2013, 14:49
autor: Saud
Witam
Pomyślałem ... i poszedłem na Radosną pocztę jeszcze raz i zadałem pytanie o moją paczkę jako iż ci którzy pracują w piątki o 19 rzadko to robią w sobotę po 14 :mrgreen: trafiłem na inną obsadę. Oczywiście paczka została skradziona w tych samych okolicznościach ... co mnie zaskoczyło tym razem nikt mi nie zaproponował formularza CN 08 + oświadczenie skoro paczka nigdy do mnie nie dotarła nigdy nie powinienem ich dostać , nie jestem nadawcą .

Jako ciekawostkę mogę powiedzieć Kierowniczka tak biegła że jak wróciła miała odwrócony identyfikator chyba od wiatru ;-) ... z którego nie omieszkałem spisać sobie nazwiska.

Swoją drogą wysłałem do "Customer Service" informację o całym zdarzeniu czekam na odpowiedz w końcu to drugie zaginięcie paczki

Niestety Radosna kierowniczka nie chciała mi wydać jakiegoś potwierdzenia na piśmie że zostali okradzeni co mam zamiar sprawdzić W Centrum Usług Pocztowych Oddział Regionalny ...

[ Dodano: 16 Luty 2013, 14:52 ]
missieek pisze:Może zgłoś to policji.
Byłem zapytać czy zgłosili kradzież --> Nie jestem stroną i nie udzielają informacji ...
:cool:

: niedziela 17 lut 2013, 20:09
autor: tobias1
Saud pisze:missieek napisał/a:
Może zgłoś to policji.


Byłem zapytać czy zgłosili kradzież --> Nie jestem stroną i nie udzielają informacji ...
:cool:
Mi się wydaje, że jednak jesteś stroną, ponieważ poniosłeś z tytułu kradzieży straty, i możesz również wskazać co było w paczce, aby wiedzieli czego szukać. Bo jeśli rzeczywiście paczka została skradziona, to już widzę, jak policja wpada do domu gościa, a tam w kącie leży X paczek z adresami itp. Spróbój złapać listonosza, wypytać go o to wszystko, może coś pomoże.

: poniedziałek 18 lut 2013, 20:23
autor: Saud
Nic nie insynuuje ale śmiesznie/dziwnie to brzmi w kontekście nowy listonosz od 3 miesięcy ...
Okradzeni zostali ... a wiec listonosz czysty zbieg okoliczności :cry:

Swoją drogą Hank Wong odpisał że mu przykro i będę miał rabat przy następnym zakupie
Niestety muszę go zmartwić bo paczkę musi przysłać ... później niech sobie walczy z PP


No i dostałem odpowiedz nie ma z kim walczyć ...
Actually, we are not able to get refund from POCZTA POLSKA.
Zobaczymy co się da zrobić ... Poczta gubi a człowiek traci kasę a później myśli że ta polska to "republika bananowa"

Wstyd nawet nie mają formularzy po Angielsku aby sobie obcokrajowiec mógł wypełnić jak człowiek bez nauki polskiego

Pozdrawiam całą Poczte polską :mrgreen:

[ Dodano: 3 Marzec 2013, 11:09 ]
Jako iz nie każdy jest pracownikiem pocztowym :mrgreen: zadałem pytanie poczcie polskiej jak wygladają reguły reklamacyjne ...

Poniżej załączam procedurę reklamacyjną.

W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przewozu i doręczenia przesyłki pocztowej nadawca może zgłosić reklamację z roszczeniem o odszkodowanie lub bez takiego roszczenia. Prawo wniesienia reklamacji przysługuje nadawcy lub adresatowi &#8211; gdy nadawca zrzeknie się na jego rzecz prawa dochodzenia roszczeń.

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w okresie 6 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu nadania przesyłki.

Reklamację można złożyć:
* &#183; w formie pisemnej przy użyciu odpowiedniego formularza Poczty Polskiej,
* &#183; ustnie do protokołu,
* &#183; elektronicznie &#8211; po pisemnym potwierdzeniu zgłoszenia reklamacji i dostarczeniu do wglądu potwierdzenia nadania przesyłki,

Reklamacja powinna zawierać:
* &#183; imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zgłaszającego reklamację,
* &#183; przedmiot reklamacji,
* &#183; kwotę odszkodowania,
* &#183; datę sporządzenia reklamacji,
* &#183; podpis reklamującego,
* &#183; potwierdzenie nadania przesyłki - do wglądu

Przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji jest bezpłatne.
Jednostka organizacyjna Poczta Polska rozpatrująca reklamację udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej, w terminie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po dniu złożenia reklamacji.

Niby oczywiste , zamiesczam dla błądzących

Pozdrawiam