Banggood

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
smokuxx1987
Posty: 2113
Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
Lokalizacja: Krosno

Post autor: smokuxx1987 »

supraz pisze:
ElSor pisze:Żeby jeszcze ten kupon działał na wszystkie produkty ... Poza tym lepsze kupony ma M4D na latarki niż oni oferują sami od siebie za taką wpadkę. W moim przypadku za 96zł zniżki (2x test02) oferują mi jednorazowo 10%, co przy większym zamówieniu ani w połowie nie pokryje kosztów VATu i ew cła. Ja tam będę także walczył o lepszą ofertę, tym bardziej, że kilka średnich krajowych zostawiłem u nich i takie potraktowanie mnie uważam za niepoważne.
I to właśnie boli najbardziej, że osoby które miały jedno konto i faktycznie przed akcją zostawiły trochę u nich pieniędzy zostały olane. A cwaniaki robiące po kilkadziesiąt kont mają część zakupów wysłanych. Na innym portalu ktoś pisał o wysyłce bodajże 17 zamówień z 220 :neutral:
Tak działa dzisiejszy marketing, nie dbają o stałych klientów tylko zależy im na pozyskiwaniu nowych.
Więcej zarobią na nowych klientach niż na starych wyjadaczach którzy tylko czatują aż się pojawi jakiś kod rabatowy.

Sam w tym miesiącu zostawiłem tam kilka stów $, połowa z kodem test02

Tak jak koledzy piszą 10% rabatu to żadna rekompensata kiedy M4D daje 10-20% rabatu swoimi kodami.
Awatar użytkownika
pietros
Posty: 1612
Rejestracja: niedziela 09 cze 2013, 19:39
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: pietros »

Czy kody od M4D M4Xa są tylko na latarki, czy można do niego pisać w sprawie innych przedmiotów?
Awatar użytkownika
supraz
Posty: 66
Rejestracja: piątek 11 gru 2015, 19:48
Lokalizacja: GOP

Post autor: supraz »

pietros, generalnie są na rzeczy "okołolatarkowe", czyli też baterie, ładowarki. Martin to bardzo miły gość, jest z nim dobry kontakt. W takich kwestiach warto pytać, a może trafi się kilkanaście, jak nie kilkadziesiąt procent rabatu :-)
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

To jest jakiś pracownik BG?
anduril
Posty: 85
Rejestracja: poniedziałek 15 lut 2010, 12:40
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: anduril »

hoka pisze:To jest jakiś pracownik BG?
Nie, ale z tego co widzę ma z nimi dobry kontakt.
Awatar użytkownika
supraz
Posty: 66
Rejestracja: piątek 11 gru 2015, 19:48
Lokalizacja: GOP

Post autor: supraz »

hoka pisze:To jest jakiś pracownik BG?
Myślę, że na zasadzie programu partnerskiego. Na pewno ma jakiś procent od sprzedaży i w sumie słusznie, bo ludzi nagania doskonale - 75% moich latarek zostało kupionych przy użyciu jego kodów :mrgreen: Podobnie ma się sprawa z http://hkequipment.net - tam również ma sporo ciekawych kodów.
Sibit
Posty: 66
Rejestracja: niedziela 01 gru 2013, 16:37
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Post autor: Sibit »

Jak ktoś będzie podejmował dyskusję odnośnie anulowania zamówień napiszcie o rezultatach.
zieloczek100
Posty: 491
Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 11:24
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: zieloczek100 »

Ja próbuję ;)
arkus
Posty: 193
Rejestracja: niedziela 04 sie 2013, 15:43
Lokalizacja: kieleckie

Post autor: arkus »

Jak to wygląda.
Pisałem, że po zwrocie kuponów pewnie anulują wszystkie zamówienia.
Dzisiaj na emilach mamy wyjaśnienie całej sytuacji.
Nie czytałem regulaminu zakupów w Banggood,
ale pewnie jest zapis, że w przypadku błędu technicznego itp,
wszelkie transakcje są nieważne.
Sam bym tak zrobił prowadząc sklep internetowy.
Zabawa dla mnie była przednia.
Reklama jaką uzyskał sklep za zaistniałą sytuację można konkretnie wycenić w $.
Dla mnie BG zyskał na promocji a stracił na zysku.
Ale czasy są takie a nie inne, więc cała akcja mogła być zaplanowana :mrgreen:
Zgodnie z Ich regulaminem, punkty zostały wymienione na kupon, który został użyty do obniżenia ceny. Działamy zgodnie z regulaminem.
Jednocześnie wiemy, że zaistniała sytuacja wynika z błędu systemu.
Teraz trzeba udowodnić, że BG łamie swój regulamin.
Jeśli się nam to uda, to powinni zrealizować wszystkie nasze zamówienia z kodem rabatowym -12$.
Taka sytuacja miała miejsce z biletami linii lotniczych.
Sąd uznał, że zawarte transakcje są ważne, a linie lotnicze powinny dbać o swoje systemy sprzedaży.
I bilety za 1$ były ważne.
Dzisiaj już jest to niemożliwe, bo zmieniono regulaminy.
Nie będą z BG się przepychał.
10% rabat jest dobrą, może nie najlepszą propozycją. Ale jest to jakieś wyjście z sytuacji.
pzdr
a
Awatar użytkownika
Calineczka
Posty: 7578
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: Calineczka »

a ktoś może maila zacytować?
Ja żadnego nie dostałem.
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Dear piciex

We are contacting you regarding the order #1105#,11053#,11053#,1105#,1105#,1105#,1105#,1106#,1106#,1106#,11058 you placed on our website.

We are very sorry to inform you that due to an internal error, the coupon that you used in your order was not correctly applied. For this reason your order will be cancelled and the amount that you paid will be refunded directly to your account.

Please remember that the refund processing time depends on your bank. Use the following link for more detailed information regarding the refund policies: http://www.banggood.com/help-search-k-?search=refund

We also inform you that the points that were used in this order will be given back to your Banggood account.

Apologizing for all the inconvenience caused, we would like to set a new coupon of 10% for you. The coupon code is 5xaxxe ( Validity date: 2015.12.19 - 2016.1.2) and it can be used in your future order for all the products in our site.

Thank you for your understanding and your cooperation.

For every further information or necessity do not hesitate to contact us.

Best regards and happy holidays

Banggood Team

Customer Service Department
zieloczek100
Posty: 491
Rejestracja: wtorek 02 gru 2014, 11:24
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: zieloczek100 »

Dear zieloczek100

We are contacting you regarding the order xxxxxxxxxxxxxxxxxxx you placed on our website.

We are very sorry to inform you that due to an internal error, the coupon that you used in your order was not correctly applied. For this reason your order will be cancelled and the amount that you paid will be refunded directly to your account.

Please remember that the refund processing time depends on your bank. Use the following link for more detailed information regarding the refund policies: http://www.banggood.com/help-search-k-?search=refund

We also inform you that the points that were used in this order will be given back to your Banggood account.

Apologizing for all the inconvenience caused, we would like to set a new coupon of 10% for you. The coupon code is 5da08e ( Validity date: 2015.12.19 - 2016.1.2) and it can be used in your future order for all the products in our site.

Thank you for your understanding and your cooperation.

For every further information or necessity do not hesitate to contact us.

Best regards and happy holidays

Banggood Team

Customer Service Department
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5041
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

zieloczek100 pisze:The coupon code is 5da08e
Czyli taki sam dla wszystkich :razz:
Awatar użytkownika
cpt.Nemo
Posty: 518
Rejestracja: sobota 08 lis 2014, 04:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cpt.Nemo »

Taki sam, ale wielu się nie zgadza i protestuje.
Ostatecznie błąd nie trwal krótką chwilę ale ponad dwa dni :)
Sprzedali ludziom kupony za uzbierane punkty.
Potwierdzili tą czynność.
Sprzedali twowar i przyjęli część pieniędzy w kuponach a resztę w szybkiej płatności PayPal czy tam kartą.
Potwierdzili przyjęcie pieniędzy i fak sprzedaży. sprawy zatrzymały się na kolejnym etapie czyli kompletowanie i wysyłka.
W międzyczasie ich helpdesk potwierdzał wszelką prawidłowość działania i legalność kuponów.
Nagle zawrzało :)
Tym co nie zdążyli dokonać zakupów zabrali pozostałe kupony i wszystkim zwrócili punkty za nie, nie pytając czy ktoś się zgadza anulować zawartą umowę transakcji.
W poniedziałek napisali do wszystkich tej samej treści list z błędem w nagłówku :)
Zakupione towary nadal mają status - komplektacja i wysyłka.

Najpierw zrobili tym sobie niebywałą promocję
Teraz psują sobie opinię
GangBanggood
No i tak to jakoś wygląda.
Pozdrawiam, Leszek
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Trzeba im coś odpisywać na tego meila czy domyślnie przyjmują, że wysłali wiadomość i oddadzą pieniądze jednocześnie anulując zamówienie?
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
ODPOWIEDZ