Strona 7 z 12

: sobota 17 lis 2012, 17:52
autor: tomeksz68
Ktoś pisał w sprawie złożonego zamówienia bez odpowiedzi w sklepie internetowym:
Poniższy link do ich sklepu detalicznego
http://efestbattery.com/
Jak piszą wysyłka do 48 godzin ;)
Cyt:
Wszystkie rozkazy dostępne są wysyłane listem poleconym w ciągu 48 godzin

Jej tak łatwo złożyć zamówienie z efestbattery.com
Możesz zamówić produkty bezpośrednio na naszej detalicznej stronie bez konieczności rejestracji. Użyj najbardziej zaawansowanych szybkie i bezpieczne systemy płatnicze, takie jak PayPal i potwierdzić zamówienie.

: sobota 17 lis 2012, 18:55
autor: Nightmare
Chyba zostanę przy starych sprawdzonych sklepach bo niektóre to zabijaja :P

[ Dodano: 20 Listopad 2012, 11:14 ]
Ostatnio dziwne rzeczy się dzieją już z 3go sklepu dostałem odpowiedź że paczka nie przeszła kontroli celnej ze względy na baterie :P CR123A coś im nie pasują

BuySKU.com

: sobota 01 gru 2012, 21:32
autor: gorciu
Witam
jak w tytule, czy ktoś z Was kupował coś w tym sklepie BuySKU.com, mają całkiem fajne ceny, dla przykładu Jetbeam rrt01 kosztuje razem z kuponem rabatowym tylko 75$ gdzie na hkequipment około 100$?
pozdrawiam

: sobota 01 gru 2012, 22:11
autor: Nightmare
gorciu pisze:Witam
jak w tytule, czy ktoś z Was kupował coś w tym sklepie BuySKU.com, mają całkiem fajne ceny, dla przykładu Jetbeam rrt01 kosztuje razem z kuponem rabatowym tylko 75$ gdzie na hkequipment około 100$?
pozdrawiam
Ta na HK ma + titanium pocket clip

: niedziela 09 gru 2012, 07:38
autor: adex
Nightmare, ...piiii... to co bateryjki odpuścić sobie i kupić w Polsce? jak już trzeci raz ci sie zdażyło to problem nie mały :|

: niedziela 09 gru 2012, 11:10
autor: Nightmare
No więc małe co nie co o http://www.colorapples.com
Sklep działa bardzo sprawnie składasz zamówienie w ciągu 48h twoja paczka zostaje wysłana, jeżeli czegoś nie ma od razu zwracają pieniądze na paypal.
Korzystają z tego przewoźnika : http://en.4px.cc/Track.html. Napisanie e-maila zarówno do nich jak i przewoźnika nie stanowi problemu szybko odpisują, w ogóle przewoźnik jest bardzo życzliwy na mojego maila czy paczka opuściła chiny dostałem zwrot z całą historią mojej paczki i dzień w którym wyleciała. Ich paczki przychodzą dobrze zabezpieczone w bąbelkowych kopertach, wszystkie miejsca podatne na zniszczenia są oklejone dodatkowo mocną taśmą. Jedynym mankamentem jest forma wysyłania z trackingiem czasem się nie chce dodać mimo że jest w opcji, w każdym razie paczki bez trackingu przyszły szybciej niż te z trackingiem :P

: czwartek 21 mar 2013, 23:34
autor: lucky
Zawiodłem się na cnq. Wspominałem już na Forum o tym, że przy zamówieniu z latarką nie otrzymałem akumulatorka. No nic - każdy może popełnić błąd ale najważniejsze jest to czy postara się to naprawić.
Obiecano mi ją dosłać i 28 stycznia otrzymałem zapewnienie, że paczka wyruszyła w drogę do mnie. Długo jej nie było więc 5 marca do nich napisałem w tej sprawie. Moja wiadomość została zignorowana. Wysłałem jeszcze kilka wiadomości od tego czasu i nic się w tej sprawie nie posunęło do przodu. Olali to.

Strata może mała w końcu to tylko akumulatorek ale już raczej nic u nich nie zamówię bo nie mam żadnej gwarancji, że nie postąpią tak samo gdy zapomną przysłać latarki...

: piątek 22 mar 2013, 17:27
autor: tomeksz68
Witam
lucky pisze: Moja wiadomość została zignorowana. Wysłałem jeszcze kilka wiadomości od tego czasu i nic się w tej sprawie nie posunęło do przodu. Olali to.
Tak to prawda ja też na CNq próbowałem dowiedzieć się czegoś więcej o sprzedawanym produkcie. Wysyłałem co trzy dni wiadomości, jak do tej pory bez odpowiedzi, mimo że minęło już ponad cztery tygodnie. Tzw. olewatorstwo na całego :dobani:

: niedziela 24 mar 2013, 00:07
autor: lucky
tomeksz68, dodam jeszcze jedną informację. Na stronie:
http://www.cnqualitygoods.com/article.php?id=36
próbowałem zamieścić opinię ze szczegółowym opisem jako zalogowany użytkownik - oczywiście się nie pojawiła... Ktoś kiedyś pisał, że cnq ma taką zaletę, że dopuszcza nawet nieprzychylne opinie. Wygląda na to, że zmienili politykę... :twisted:

Póki co z krytykowanym tu nieraz Allegro mam znacznie lepsze doświadczenia. Nie wiem jak reszta ale ja rezygnuję z ich usług i na pewno nikomu nie polecę tego sklepu choć na początku dobrze się zapowiadał.

: niedziela 24 mar 2013, 10:47
autor: Nightmare
A możecie napisać na jaki mail wysyłacie ? :P

: niedziela 24 mar 2013, 11:20
autor: DNF
Ja takich problemów nie miałem. Jak zdarzyło się, że Ric nie odpisał, to parę dni później mu się przypominało :D

: niedziela 24 mar 2013, 11:32
autor: Nightmare
DNF pisze:Ja takich problemów nie miałem. Jak zdarzyło się, że Ric nie odpisał, to parę dni później mu się przypominało :D
No ja własnie też nie, dlatego dziwię się. Zawsze piszę do Ric'a bo gorzej jak Merry odpisuje:P

1. Sprawdzić czy nie ma jakiegoś święta w chinach
2. sprawdzić spam
3. napisać maila odczekać 3dni jak nic napisać maila z innego adresu

: niedziela 24 mar 2013, 15:32
autor: lucky
A możecie napisać na jaki mail wysyłacie ? :P
cnqualitygoods@hotmail.com
i
sales@cnqualitygoods.com


Pisałem na oba i ponawiałem mejle. Poza tym próbowałem też dodać opinię tutaj (opisałem to bardzo szczegółow, z podaniem dat itd. itp.):
http://www.cnqualitygoods.com/article.php?id=36

Olali mnie całkowicie.
Nightmare pisze:1. Sprawdzić czy nie ma jakiegoś święta w chinach
Święto, które trwa kilka tygodni? Wątpię.

: niedziela 24 mar 2013, 15:36
autor: Nightmare
lucky pisze:Święto, które trwa kilka tygodni? Wątpię.
Dopiero było takie co trwało 3tyg :P

: niedziela 24 mar 2013, 18:43
autor: tomeksz68
Witam
Nightmare pisze:A możecie napisać na jaki mail wysyłacie ? :P
Ja pisałem na te dwa maile:
cnqualitygoods@hotmail.com
sales@cnqualitygoods.com
Widzę , że to te same na, które pisał lucky :|
Czyli z tym szczęściem mam zawsze pod górę. :mrgreen: