Strona 7 z 12
: sobota 17 lis 2012, 17:52
autor: tomeksz68
Ktoś pisał w sprawie złożonego zamówienia bez odpowiedzi w sklepie internetowym:
Poniższy link do ich sklepu detalicznego
http://efestbattery.com/
Jak piszą wysyłka do 48 godzin
Cyt:
Wszystkie rozkazy dostępne są wysyłane listem poleconym w ciągu 48 godzin
Jej tak łatwo złożyć zamówienie z efestbattery.com
Możesz zamówić produkty bezpośrednio na naszej detalicznej stronie bez konieczności rejestracji. Użyj najbardziej zaawansowanych szybkie i bezpieczne systemy płatnicze, takie jak PayPal i potwierdzić zamówienie.
: sobota 17 lis 2012, 18:55
autor: Nightmare
Chyba zostanę przy starych sprawdzonych sklepach bo niektóre to zabijaja
[ Dodano: 20 Listopad 2012, 11:14 ]
Ostatnio dziwne rzeczy się dzieją już z 3go sklepu dostałem odpowiedź że paczka nie przeszła kontroli celnej ze względy na baterie
CR123A coś im nie pasują
BuySKU.com
: sobota 01 gru 2012, 21:32
autor: gorciu
Witam
jak w tytule, czy ktoś z Was kupował coś w tym sklepie BuySKU.com, mają całkiem fajne ceny, dla przykładu Jetbeam rrt01 kosztuje razem z kuponem rabatowym tylko 75$ gdzie na hkequipment około 100$?
pozdrawiam
: sobota 01 gru 2012, 22:11
autor: Nightmare
gorciu pisze:Witam
jak w tytule, czy ktoś z Was kupował coś w tym sklepie BuySKU.com, mają całkiem fajne ceny, dla przykładu Jetbeam rrt01 kosztuje razem z kuponem rabatowym tylko 75$ gdzie na hkequipment około 100$?
pozdrawiam
Ta na HK ma + titanium pocket clip
: niedziela 09 gru 2012, 07:38
autor: adex
Nightmare, ...piiii... to co bateryjki odpuścić sobie i kupić w Polsce? jak już trzeci raz ci sie zdażyło to problem nie mały
: niedziela 09 gru 2012, 11:10
autor: Nightmare
No więc małe co nie co o
http://www.colorapples.com
Sklep działa bardzo sprawnie składasz zamówienie w ciągu 48h twoja paczka zostaje wysłana, jeżeli czegoś nie ma od razu zwracają pieniądze na paypal.
Korzystają z tego przewoźnika :
http://en.4px.cc/Track.html. Napisanie e-maila zarówno do nich jak i przewoźnika nie stanowi problemu szybko odpisują, w ogóle przewoźnik jest bardzo życzliwy na mojego maila czy paczka opuściła chiny dostałem zwrot z całą historią mojej paczki i dzień w którym wyleciała. Ich paczki przychodzą dobrze zabezpieczone w bąbelkowych kopertach, wszystkie miejsca podatne na zniszczenia są oklejone dodatkowo mocną taśmą. Jedynym mankamentem jest forma wysyłania z trackingiem czasem się nie chce dodać mimo że jest w opcji, w każdym razie paczki bez trackingu przyszły szybciej niż te z trackingiem
: czwartek 21 mar 2013, 23:34
autor: lucky
Zawiodłem się na cnq. Wspominałem już na Forum o tym, że przy zamówieniu z latarką nie otrzymałem akumulatorka. No nic - każdy może popełnić błąd ale najważniejsze jest to czy postara się to naprawić.
Obiecano mi ją dosłać i 28 stycznia otrzymałem zapewnienie, że paczka wyruszyła w drogę do mnie. Długo jej nie było więc 5 marca do nich napisałem w tej sprawie. Moja wiadomość została zignorowana. Wysłałem jeszcze kilka wiadomości od tego czasu i nic się w tej sprawie nie posunęło do przodu. Olali to.
Strata może mała w końcu to tylko akumulatorek ale już raczej nic u nich nie zamówię bo nie mam żadnej gwarancji, że nie postąpią tak samo gdy zapomną przysłać latarki...
: piątek 22 mar 2013, 17:27
autor: tomeksz68
Witam
lucky pisze: Moja wiadomość została zignorowana. Wysłałem jeszcze kilka wiadomości od tego czasu i nic się w tej sprawie nie posunęło do przodu. Olali to.
Tak to prawda ja też na
CNq próbowałem dowiedzieć się czegoś więcej o sprzedawanym produkcie. Wysyłałem co trzy dni wiadomości, jak do tej pory bez odpowiedzi, mimo że minęło już ponad cztery tygodnie. Tzw.
olewatorstwo na całego
: niedziela 24 mar 2013, 00:07
autor: lucky
tomeksz68, dodam jeszcze jedną informację. Na stronie:
http://www.cnqualitygoods.com/article.php?id=36
próbowałem zamieścić opinię ze szczegółowym opisem jako zalogowany użytkownik - oczywiście się nie pojawiła... Ktoś kiedyś pisał, że cnq ma taką zaletę, że dopuszcza nawet nieprzychylne opinie. Wygląda na to, że zmienili politykę...
Póki co z krytykowanym tu nieraz Allegro mam znacznie lepsze doświadczenia. Nie wiem jak reszta ale ja rezygnuję z ich usług i na pewno nikomu nie polecę tego sklepu choć na początku dobrze się zapowiadał.
: niedziela 24 mar 2013, 10:47
autor: Nightmare
A możecie napisać na jaki mail wysyłacie ?
: niedziela 24 mar 2013, 11:20
autor: DNF
Ja takich problemów nie miałem. Jak zdarzyło się, że Ric nie odpisał, to parę dni później mu się przypominało
: niedziela 24 mar 2013, 11:32
autor: Nightmare
DNF pisze:Ja takich problemów nie miałem. Jak zdarzyło się, że Ric nie odpisał, to parę dni później mu się przypominało
No ja własnie też nie, dlatego dziwię się. Zawsze piszę do Ric'a bo gorzej jak Merry odpisuje:P
1. Sprawdzić czy nie ma jakiegoś święta w chinach
2. sprawdzić spam
3. napisać maila odczekać 3dni jak nic napisać maila z innego adresu
: niedziela 24 mar 2013, 15:32
autor: lucky
A możecie napisać na jaki mail wysyłacie ?
cnqualitygoods@hotmail.com
i
sales@cnqualitygoods.com
Pisałem na oba i ponawiałem mejle. Poza tym próbowałem też dodać opinię tutaj (opisałem to bardzo szczegółow, z podaniem dat itd. itp.):
http://www.cnqualitygoods.com/article.php?id=36
Olali mnie całkowicie.
Nightmare pisze:1. Sprawdzić czy nie ma jakiegoś święta w chinach
Święto, które trwa kilka tygodni? Wątpię.
: niedziela 24 mar 2013, 15:36
autor: Nightmare
lucky pisze:Święto, które trwa kilka tygodni? Wątpię.
Dopiero było takie co trwało 3tyg
: niedziela 24 mar 2013, 18:43
autor: tomeksz68
Witam
Nightmare pisze:A możecie napisać na jaki mail wysyłacie ?
Ja pisałem na te dwa maile:
cnqualitygoods@hotmail.com
sales@cnqualitygoods.com
Widzę , że to te same na, które pisał
lucky
Czyli z tym szczęściem mam zawsze pod górę.