Strona 7 z 10

: poniedziałek 13 cze 2016, 19:24
autor: tiuro
fxxx pisze:rusz kołami na jednej osi w tą samą stronę, jak się silnik rusza to padnięty
Na 100% nie jest zblokowany, kręcą się zębatki w silniku, koła itd..

a co masz na myśli z
fxxx pisze:do szybkiej naprawy jak go nie przegrzałeś
?

Grzał się potężnie po paru minutach jazdy na 3S, można było dotknąć na 1 sekundę góra, bo parzył. Może jednak zworka na ESC z nimh/lipo miała jakieś znaczenie dla żywotności?
Ogólnie to przed domniemanym padnięciem jeździłem spokojnie, był zimny.
Jego przebieg to około 2h jazdy, więc nie za dużo chyba.

Jeśli to silnik pozostaje mi czekać na przesyłkę z BL :sad:

: poniedziałek 13 cze 2016, 20:00
autor: fxxx
rozebrać, wyczyścić i złożyć. Ale jak mówisz że dostał w D na 3S to moim zdaniem operacja może się udać a pacjent i tak zejdzie. Ja mojego też przegrzałem, jak zimny to ma kopyto ale szybko się przegrzewa, chyba mu zwarcie zafundowałem.

: poniedziałek 13 cze 2016, 20:59
autor: Pyra
Witam
fxxx pisze:Pyra piszesz, że znalazłem drugie życie dla starych wkrętarek? :) z takiej makity 12V podejdzie parametrami?
Powinien pasować, większość wkrętarek, używa silników tej klasy, co modele 1:10. Jeśli jednak dasz silnik na 12V, to pojedzie wolniej...
tiuro pisze:Grzał się potężnie po paru minutach jazdy na 3S, można było dotknąć na 1 sekundę góra, bo parzył. Może jednak zworka na ESC z nimh/lipo miała jakieś znaczenie dla żywotności?
Zaraz zaraz, Ty jeździłeś z pakietem 3S i silnikiem na 8V?. No to Panie mogłeś nawet przegrzać magnesy, które straciły moc pola... lub przegrzałeś komutator i szczotki.
Pomiar napięcia niewiele daje, podłącz jakąś żarówkę, i sprawdź czy masz regulację jasności.
Możesz tez spróbować podłączyć silnik, na chwilkę pod akumulator bezpośrednio, tylko sprawdź czy ruszy.

Pozdrawiam

: poniedziałek 13 cze 2016, 23:05
autor: tiuro
Pyra pisze:Zaraz zaraz, Ty jeździłeś z pakietem 3S i silnikiem na 8V?
Internety mówią, że auto powinno się nie usmażyć na 3S, że 3S jest OK.
Ponadto jest też tak napisane na ESC.
Pyra pisze:podłącz jakąś żarówkę, i sprawdź czy masz regulację jasności.
Możesz tez spróbować podłączyć silnik, na chwilkę pod akumulator bezpośrednio
Spróbuję też wypróbować silnik bezpośrednio lub żarówkę, ale napięcie rosło w miarę mocniejszego wciskania spustu.
fxxx pisze:rozebrać, wyczyścić i złożyć
Czyli silnik jest rozbieralny i można się do niego dostać i go poczyścić...tylko te mecze cały czas :wink:

: poniedziałek 13 cze 2016, 23:42
autor: Jimmy
3S z tego co ja czytałem to może być przy BL.

: wtorek 14 cze 2016, 07:11
autor: fxxx
NA ESC pisze 2-3S, ale nie wiadomo ile silnik wytrzymuje.

: wtorek 14 cze 2016, 17:59
autor: pegasus_sis
Skoro temat o RC, to się podepnę.

Zastanawiam się, jak dbać o łożyska wału śmigła w quadcopterze.

Dokładnie takie:
http://www.banggood.com/XK-Alien-X250-R ... 18870.html

Małe (6mm), nie obciążone, ale obrotów dość dużo. Mam problemy ze smarowaniem, bo błyskawicznie łapią brud i trzeba je czyścić po każdym locie (czyli co 10 minut...). Woda, aceton, sprężone powietrze - i co dalej? Olej silikonowy, smar teflonowy czy zostawić suche?

: wtorek 14 cze 2016, 21:54
autor: fxxx
Kupić wersje uszczelnione:) jaki to dokładnie rozmiar?

Sku nr 1035088 na banggood.

: sobota 18 cze 2016, 17:24
autor: tiuro
Wykręciłem silnik, ale nie mogę się póki co do niego dobrać. Trudno znaleźć narzędzie czy sposób, żeby podważyć zęby, które zamykają tubę.

Ponadto przyszedł Imax B6 i niestety coś jest nie tak :evil: Za każdym razem w przypadku każdej baterii mam od razu komunikat "connection break" :kwasny: dokładnie identycznie jak na tym filmiku :[



: sobota 18 cze 2016, 18:11
autor: kubaswiatelka
Widzę że to nieoryginalny IMAX b6. Ja jak zamówiłem swjego również nieoryginalnego to też miałem z nim ten sam problem. Odesłałem na gwarancje i dostałem nową sztukę która ładuje wszystko :)

: sobota 18 cze 2016, 20:11
autor: Jimmy
Używałeś ten zestaw z akumulatorem 3S? Faktycznie działa - nie chciałbym zaszkodzić silnikowi...
Jest ogólnie sens bawić się w 3S ? Mam 2S 5Ah i praktycznie trzyma moc do zadzialania ochrony przed rozladowaniem poniżej 3V/cele. (Na razie w zestawie szczotkowym).

: sobota 18 cze 2016, 22:49
autor: fxxx
Silnik z wkrętarki daje rade :) ten bl z linka ma działać na 3S

: niedziela 19 cze 2016, 09:15
autor: Pyra
Witam
Jimmy pisze:
Używałeś ten zestaw z akumulatorem 3S? Faktycznie działa - nie chciałbym zaszkodzić silnikowi...
Jest ogólnie sens bawić się w 3S ?
Parametr silnika BL zwany kV, oznacza ile obrotów z 1V może on osiągnąć, więc podnosząc napięcie pakietu, podnosisz obroty max silnika. Mnie w zupełności wystarcza prędkość osiągana z pakietu 2s. Ewentualnie można zmienić przełożenie przekładni głównej.

Pozdrawiam

: środa 29 cze 2016, 20:47
autor: fxxx
Ktoś coś zmodował? :)

Ja czekam aż mi łaskawcy z WER zabrze puszczą paczki przez ten ich protest, dotarł jedynie radiator z wentylatorem na silnik-daje dużo, jakbym go miał od początku to silnik by mi nie padł.

Potrzebuję jakiś patent na wieżę amortyzatorów z przodu-już kilka razy ją skrzywiłem :( a jakoś nie mogę znaleźć. Ostatecznie trzeba będzie wyciąć samemu z kawałka blachy aluminiowej, będzie można zrobić mocniejszą :)

: środa 29 cze 2016, 21:31
autor: tiuro
Z niecierpliwością czekam na silnik, jest w WER Warszawa od 23.06 i nie jestem pewien czy dojdzie w tym tygodniu, ponieważ jeszcze nawet nie dotarły wcześniejsze przesyłki, które są od 20 i 22.06 w WER. Ostatnio jest tragedia z WER Warszawa w przypadku moich zamówień.

Doszła za to karta do programowania i tu pytanie, jak ją podłączyć do ESC? Nie było w komplecie żadnych kabli, czy ESC, kótre przyjdzie z silnikiem będzie miało kable,, którymi je podłącze czy trzeba coś dodatkowo dokupić?