Strona 7 z 42
: wtorek 13 paź 2015, 11:58
autor: vin324pl
zieloczek100,
Dziękuje
: środa 14 paź 2015, 18:47
autor: JacaGlaca
Wczoraj napisałem do Gearbest z pytaniem, co dzieje się z moim zamówieniem z 4 października (przez 9 dni status "processing"). Dzisiaj odpisali, że przepraszają i wkrótce zrobią wysyłkę. Kilka godzin później otrzymałem potwierdzenie wysłania.
Na zdjęciu przesyłki napisane jest: Netherlands Post Registered, a w polu nadawcy jakiś adres w Rotterdamie. Czy oni mogli wysłać przesyłkę z Holandii? Czy jednak idzie z Chin? To moje pierwsze zamówienie w Gearbest.
: środa 14 paź 2015, 18:58
autor: ptja
A moje jest "processing" od 1-ego
: środa 14 paź 2015, 19:18
autor: JacaGlaca
@ptja, to pisz do nich. Coś czuję, że gdybym nie napisał ponaglenia, to dalej bym czekał.
: środa 14 paź 2015, 19:54
autor: pietros
Miałem tak samo, po napisaniu maila paczka została wysłana następnego dnia.
: środa 14 paź 2015, 20:32
autor: ptja
Pisałem. Także via PayPal.
: piątek 16 paź 2015, 18:26
autor: Manekinen
JacaGlaca pisze:Coś czuję, że gdybym nie napisał ponaglenia, to dalej bym czekał.
Kwintesencja gearbest
1.Kupujemy przedmiot
2.Mijają dni albo i nawet tygodnie, ciągle processing
3.Status przedmiotu zmienia się na out of stock, w zamówieniu nadal processing
4.Pytamy się o co chodzi, no i chodzi o to że sprzedają coś czego w ogóle fizycznie nie mają ani nigdy nie mieli na stanie
5.Czekamy kupę czasu na zwrot w tych ich śmiesznych punktach
Super.
: piątek 16 paź 2015, 19:39
autor: ElSor
Cóż tu dużo mówić (pisać).
Wydaje mi się, że kończymy "współpracę" z GB, bo już chyba miarka się przebrała.
Sam zamówiłem kilka ogniw (głównie do testów, bo zależało mi tylko na 1szt 26650) ale od tygodnia (5dni roboczych minęło) nie widać postępu, mimo, że w momencie zamówienia widniało przy każdym, że wysyłka w 3-5 dni roboczych. Na Customer Service puściłem już wiadomość uświadamiającą ich jak ich widzimy i odbieramy. Szkoda mi tylko pracy Pani Iwony, bo troszkę się natrudziła by nawiązać ową współpracę ale widać, że reszta zespołu GB ma inne cele niż nowi klienci i uczciwie zarobione pieniądze.
Jeszcze mała narada z resztą administracji i ...
: piątek 16 paź 2015, 21:13
autor: piciex
ElSor, wymieńcie ich na Banggood.
: piątek 16 paź 2015, 21:27
autor: ElSor
piciex, Iwona się sama zgłosiła do nas (pewnie zadanie ratowania firmy dostała). My nie szukamy nowych firm do współpracy. BG myślę, że jest dobry i to bez dodatkowego spamowania na forum a kto chce, to może dostawać zapewne te same oferty promocyjne na maila, po zapisaniu się do newslettera.
: piątek 16 paź 2015, 21:48
autor: piciex
Wiem, wiem, żartowałem.
Zresztą i tak lecimy u nich na zniżkach z BLFu, a lepszych już nie da się dostać.
A z Iwoną poczekaj, aż wyśle moją promocyjną luxmiarkę, bo jak mi zrobią na złość to będzie na Ciebie, że "urwałeś kurze złote..."
: piątek 16 paź 2015, 23:25
autor: ptja
Parę dni temu zglosiłem do PayPal brak wysyłki zamówienia z 1 października i właśnie dostałem wiadomość, że oddali pieniądze.
No i chyba na tym moja współpraca z GB się zakończy...
: piątek 16 paź 2015, 23:41
autor: sp5it
Gearbest sucks panie i panowie.
Spread the news please.
Stay away from Gearbest.
M
: sobota 17 paź 2015, 01:16
autor: maba
Ja im założyłem dwa spory na PP, jeden już przekształciłem w roszczenie po braku kontaktu. Teraz czekam na ciąg dalszy..
: sobota 17 paź 2015, 11:12
autor: GearBest
sp5it pisze:Gearbest sucks panie i panowie.
Spread the news please.
Stay away from Gearbest.
M
How you can do this? You guys want to shop with lower prices and free shipping, and just claim again and again,do you think other website will be better as we offer worldwide free shipping? If you think they are better,than just shop from their site but not to claim here.