GearBest - opinie
Wczoraj napisałem do Gearbest z pytaniem, co dzieje się z moim zamówieniem z 4 października (przez 9 dni status "processing"). Dzisiaj odpisali, że przepraszają i wkrótce zrobią wysyłkę. Kilka godzin później otrzymałem potwierdzenie wysłania.
Na zdjęciu przesyłki napisane jest: Netherlands Post Registered, a w polu nadawcy jakiś adres w Rotterdamie. Czy oni mogli wysłać przesyłkę z Holandii? Czy jednak idzie z Chin? To moje pierwsze zamówienie w Gearbest.
Na zdjęciu przesyłki napisane jest: Netherlands Post Registered, a w polu nadawcy jakiś adres w Rotterdamie. Czy oni mogli wysłać przesyłkę z Holandii? Czy jednak idzie z Chin? To moje pierwsze zamówienie w Gearbest.
Mactronic Black Eye @Noctigon XP16 V2 XP-L V6 3C LED /Nanjg 105c 2,1A
BLF Special Edition X6 CREE XM-L2 U2-3C 1A/3C
BLF A6 CREE XPL 1600LM 7/4modes EDC
BLF Special Edition X6 CREE XM-L2 U2-3C 1A/3C
BLF A6 CREE XPL 1600LM 7/4modes EDC
Kwintesencja gearbestJacaGlaca pisze:Coś czuję, że gdybym nie napisał ponaglenia, to dalej bym czekał.
1.Kupujemy przedmiot
2.Mijają dni albo i nawet tygodnie, ciągle processing
3.Status przedmiotu zmienia się na out of stock, w zamówieniu nadal processing
4.Pytamy się o co chodzi, no i chodzi o to że sprzedają coś czego w ogóle fizycznie nie mają ani nigdy nie mieli na stanie
5.Czekamy kupę czasu na zwrot w tych ich śmiesznych punktach
Super.
Cóż tu dużo mówić (pisać).
Wydaje mi się, że kończymy "współpracę" z GB, bo już chyba miarka się przebrała.
Sam zamówiłem kilka ogniw (głównie do testów, bo zależało mi tylko na 1szt 26650) ale od tygodnia (5dni roboczych minęło) nie widać postępu, mimo, że w momencie zamówienia widniało przy każdym, że wysyłka w 3-5 dni roboczych. Na Customer Service puściłem już wiadomość uświadamiającą ich jak ich widzimy i odbieramy. Szkoda mi tylko pracy Pani Iwony, bo troszkę się natrudziła by nawiązać ową współpracę ale widać, że reszta zespołu GB ma inne cele niż nowi klienci i uczciwie zarobione pieniądze.
Jeszcze mała narada z resztą administracji i ...
Wydaje mi się, że kończymy "współpracę" z GB, bo już chyba miarka się przebrała.
Sam zamówiłem kilka ogniw (głównie do testów, bo zależało mi tylko na 1szt 26650) ale od tygodnia (5dni roboczych minęło) nie widać postępu, mimo, że w momencie zamówienia widniało przy każdym, że wysyłka w 3-5 dni roboczych. Na Customer Service puściłem już wiadomość uświadamiającą ich jak ich widzimy i odbieramy. Szkoda mi tylko pracy Pani Iwony, bo troszkę się natrudziła by nawiązać ową współpracę ale widać, że reszta zespołu GB ma inne cele niż nowi klienci i uczciwie zarobione pieniądze.
Jeszcze mała narada z resztą administracji i ...
How you can do this? You guys want to shop with lower prices and free shipping, and just claim again and again,do you think other website will be better as we offer worldwide free shipping? If you think they are better,than just shop from their site but not to claim here.sp5it pisze:Gearbest sucks panie i panowie.
Spread the news please.
Stay away from Gearbest.
M
Welcome to my home.