GearBest - opinie

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
vin324pl
Posty: 1000
Rejestracja: czwartek 14 lis 2013, 10:27
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: vin324pl »

zieloczek100,
Dziękuje ;)
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Awatar użytkownika
JacaGlaca
Posty: 181
Rejestracja: poniedziałek 26 sty 2015, 10:12
Lokalizacja: z fotela.

Post autor: JacaGlaca »

Wczoraj napisałem do Gearbest z pytaniem, co dzieje się z moim zamówieniem z 4 października (przez 9 dni status "processing"). Dzisiaj odpisali, że przepraszają i wkrótce zrobią wysyłkę. Kilka godzin później otrzymałem potwierdzenie wysłania.

Na zdjęciu przesyłki napisane jest: Netherlands Post Registered, a w polu nadawcy jakiś adres w Rotterdamie. Czy oni mogli wysłać przesyłkę z Holandii? Czy jednak idzie z Chin? To moje pierwsze zamówienie w Gearbest.
Mactronic Black Eye @Noctigon XP16 V2 XP-L V6 3C LED /Nanjg 105c 2,1A
BLF Special Edition X6 CREE XM-L2 U2-3C 1A/3C
BLF A6 CREE XPL 1600LM 7/4modes EDC
ptja
Posty: 2414
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ptja »

A moje jest "processing" od 1-ego :(
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Awatar użytkownika
JacaGlaca
Posty: 181
Rejestracja: poniedziałek 26 sty 2015, 10:12
Lokalizacja: z fotela.

Post autor: JacaGlaca »

@ptja, to pisz do nich. Coś czuję, że gdybym nie napisał ponaglenia, to dalej bym czekał.
Mactronic Black Eye @Noctigon XP16 V2 XP-L V6 3C LED /Nanjg 105c 2,1A
BLF Special Edition X6 CREE XM-L2 U2-3C 1A/3C
BLF A6 CREE XPL 1600LM 7/4modes EDC
Awatar użytkownika
pietros
Posty: 1612
Rejestracja: niedziela 09 cze 2013, 19:39
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: pietros »

Miałem tak samo, po napisaniu maila paczka została wysłana następnego dnia.
ptja
Posty: 2414
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ptja »

Pisałem. Także via PayPal.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

JacaGlaca pisze:Coś czuję, że gdybym nie napisał ponaglenia, to dalej bym czekał.
Kwintesencja gearbest
1.Kupujemy przedmiot
2.Mijają dni albo i nawet tygodnie, ciągle processing
3.Status przedmiotu zmienia się na out of stock, w zamówieniu nadal processing
4.Pytamy się o co chodzi, no i chodzi o to że sprzedają coś czego w ogóle fizycznie nie mają ani nigdy nie mieli na stanie
5.Czekamy kupę czasu na zwrot w tych ich śmiesznych punktach

Super.
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5041
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

Cóż tu dużo mówić (pisać).
Wydaje mi się, że kończymy "współpracę" z GB, bo już chyba miarka się przebrała.

Sam zamówiłem kilka ogniw (głównie do testów, bo zależało mi tylko na 1szt 26650) ale od tygodnia (5dni roboczych minęło) nie widać postępu, mimo, że w momencie zamówienia widniało przy każdym, że wysyłka w 3-5 dni roboczych. Na Customer Service puściłem już wiadomość uświadamiającą ich jak ich widzimy i odbieramy. Szkoda mi tylko pracy Pani Iwony, bo troszkę się natrudziła by nawiązać ową współpracę ale widać, że reszta zespołu GB ma inne cele niż nowi klienci i uczciwie zarobione pieniądze.
Jeszcze mała narada z resztą administracji i ...
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

ElSor, wymieńcie ich na Banggood. :ok:
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5041
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

piciex, Iwona się sama zgłosiła do nas (pewnie zadanie ratowania firmy dostała). My nie szukamy nowych firm do współpracy. BG myślę, że jest dobry i to bez dodatkowego spamowania na forum a kto chce, to może dostawać zapewne te same oferty promocyjne na maila, po zapisaniu się do newslettera.
Awatar użytkownika
piciex
Posty: 2232
Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan

Post autor: piciex »

Wiem, wiem, żartowałem. :mrgreen:
Zresztą i tak lecimy u nich na zniżkach z BLFu, a lepszych już nie da się dostać. :wink:
A z Iwoną poczekaj, aż wyśle moją promocyjną luxmiarkę, bo jak mi zrobią na złość to będzie na Ciebie, że "urwałeś kurze złote..." :razz:
ptja
Posty: 2414
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ptja »

Parę dni temu zglosiłem do PayPal brak wysyłki zamówienia z 1 października i właśnie dostałem wiadomość, że oddali pieniądze.
No i chyba na tym moja współpraca z GB się zakończy...
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Awatar użytkownika
sp5it
Posty: 668
Rejestracja: sobota 29 gru 2012, 15:32
Lokalizacja: ko02oi

Post autor: sp5it »

Gearbest sucks panie i panowie.
Spread the news please.
Stay away from Gearbest.
M
My flashlight is smaller than yours...
Awatar użytkownika
maba
Posty: 547
Rejestracja: niedziela 28 gru 2008, 02:28
Lokalizacja: PDK

Post autor: maba »

Ja im założyłem dwa spory na PP, jeden już przekształciłem w roszczenie po braku kontaktu. Teraz czekam na ciąg dalszy..
Awatar użytkownika
GearBest
Posty: 119
Rejestracja: czwartek 30 lip 2015, 07:52
Lokalizacja: Chiny
Kontakt:

Post autor: GearBest »

sp5it pisze:Gearbest sucks panie i panowie.
Spread the news please.
Stay away from Gearbest.
M
How you can do this? You guys want to shop with lower prices and free shipping, and just claim again and again,do you think other website will be better as we offer worldwide free shipping? If you think they are better,than just shop from their site but not to claim here.
:evil: :evil: :evil:
Welcome to my home.
ODPOWIEDZ