Strona 60 z 123

: sobota 19 gru 2015, 11:39
autor: cpt.Nemo
Jeśli uznali swoje punkty/ulgi , przyjęli pieniądze i potwierdzili że otrzymali płatność, to trochę trudno będzie im to olać i wszystko anulować, ponieważ zawarli legalną transakcję.
Powstanie mocno niekorzystny wizerunek sklepu.
Muszą to głęboko przemyśleć.
Dlatego znieruchomieli :)

Jedynym, ale za to szemranym, wyjściem jest zostawić jak jest i niczego nie wysyłać. Po miesiącu klienci sami poproszą o zwrot pieniędzy, kuponów oddać nie mają jak bo są unieważnione.
Smrodek zostanie, ale mniejszy niż po kasacji transakcji.

: sobota 19 gru 2015, 11:40
autor: wujek_red
Manekinen- przynajmniej się wyspałeś ;)

sobie myślę, że anulują i dadzą za to jakieś punkty jako rekompensatę. może podejdą do tego tak, że jak ktoś miał jeden użyty kupon to jeszcze uznają zakup- wersja optymistyczna. ale jeśli ktoś narobił kuponów... to trudno aby nie anulować wszystkiego. akcja reklamowa akcją reklamową, ale robienie sobie minusa na koncie i zsyłka jakiegoś małego chińczyka na dożywotnia pańszczyznę albo rozczłonkowanie na przeszczepy bo się pomylił... też nie będzie niczym dobrym ;) w myśl naszych przepisów umowa została zawarta. tylko kto się będzie z nimi sądził. poczekamy, zobaczymy.

o dziwo, właśnie zmieniło się mi czwarte zamówienie na Ready To Process.

: sobota 19 gru 2015, 12:09
autor: tOmki
I znowu zmiana:
Payment Confirmed >> Ready to Process >> Payment Confirmed > Ready to Process

: sobota 19 gru 2015, 12:12
autor: michalqqr
U mnie w tym momencie wszystko zmieniło się na Ready to Process

: sobota 19 gru 2015, 12:18
autor: Manekinen
wujek_red pisze:Manekinen- przynajmniej się wyspałeś
Nie, bo wlazłem tu po 1 w nocy i chciałem kupić ten kupon ale na stronie kuponów pokazywało mi 0 punktów. A rano już nie było.

Jak anulują te wszystkie zamówienia to nie będzie to żadna strata wizerunku ani robienie sobie minusa na koncie. Normalna sprawa. Nadużycie ze strony klientów i tyle. I nie piszę tak tylko dla tego że nie udało mi się ich wydymać na te 12$ :p

: sobota 19 gru 2015, 12:33
autor: piciex
Jakie nadużycie? No chyba, że ktoś jakieś multikonta robił, ale to i tak by nic nie dało bo skąd punkty brać? Promocja miała większy sens niż na JD. Nie było kombinacji, bo trzeba było najpierw swoje punkty mieć. Ja zwyczajnie wymieniłem moje legalnie wypracowane 1000 punktów na 10 kuponów i tyle. A potem do 4 nad ranem bezkutecznie walczyłem z 98 punktami, które mi zostały. :mrgreen:
Zobaczymy co z tego wyjdzie.

: sobota 19 gru 2015, 13:08
autor: cpt.Nemo
Manekinen pisze:Normalna sprawa. Nadużycie ze strony klientów i tyle.
Nadużycie czego, że tak się grzecznie spytam ?
Jeśli JD dawało kupony
$10 na $10,1
to Banngood nie mógł dać
$12 na $12,1 ?
Mógł i dał, nawet nie to że dał ale sprzedał za punkty.
I gdzie to nadużycie ze strony klienta ?
Nadużyciem, ze strony sklepu, byłoby wycofanie się z tak zawartych transakcji.

: sobota 19 gru 2015, 13:09
autor: Kanghoy
piciex pisze:Jakie nadużycie? No chyba, że ktoś jakieś multikonta robił, ale to i tak by nic nie dało bo skąd punkty brać?
Z udostępniania na FB, lawinowo to rosło po 1:30 jak wsio zaczęło działać.

: sobota 19 gru 2015, 13:21
autor: piciex
No trzeba by jeszcze multikonta na FB trzaskać- chciałoby Ci się? ;)

: sobota 19 gru 2015, 13:27
autor: Kanghoy
Pytanie, czy faktycznie banggood sprawdzał konto FB na którym się udostepnia, czy tylko sprawdzał czy na Twoim koncie na BG nie została jeszcze przyznana premia za FB ;). Obstawiam to drugie. No i przy generowaniu gotówki w takim tempie ... nawet przyjmując zrobienie 4 kont na FB, mailu i BG na godzinę, to jest powiedzmy te 48$ - pewnie komuś się chciało ;).

: sobota 19 gru 2015, 14:37
autor: Jacek318
cpt.Nemo pisze:
Manekinen pisze:Normalna sprawa. Nadużycie ze strony klientów i tyle.
Nadużycie czego, że tak się grzecznie spytam ?
Jeśli JD dawało kupony
$10 na $10,1
to Banngood nie mógł dać
$12 na $12,1 ?
Mógł i dał, nawet nie to że dał ale sprzedał za punkty.
I gdzie to nadużycie ze strony klienta ?
Nadużyciem, ze strony sklepu, byłoby wycofanie się z tak zawartych transakcji.
Czy dadzą te kupony czy je anulują to tak czy inaczej będą na plusie, to dobra akcja marketingowa. Myślę że wiedzą co robią. A i akcja jest lepiej przemyślana niż w przypadku JD, gdzie kupon dostawało się za założenie konta. Tu trzeba mieć trochę tych punktów.

Napisałem do BD:

" Jacek: Hi, I bought a few things for coupon test02
Celia: sorry
Celia: there is something wrong with our system for the coupon, and we are trying to modify it now, if there is any result we will contact you and give you a good solution, sorry for your inconvenience
Jacek: Whether orders will be executed or canceled?
Celia: we are not sure
Celia: when we get solution
Celia: we will email you"

I wszystko jasne, bez spekulacji...

: sobota 19 gru 2015, 14:42
autor: cpt.Nemo
Jacek318 pisze:
Napisałem do BD:

" Jacek: Hi, I bought a few things for coupon test02
Celia: sorry
Celia: there is something wrong with our system for the coupon, and we are trying to modify it now, if there is any result we will contact you and give you a good solution, sorry for your inconvenience
Jacek: Whether orders will be executed or canceled?
Celia: we are not sure
Celia: when we get solution
Celia: we will email you"

I wszystko jasne, bez spekulacji...
Znaczy się co jasne ?
Że nie wiedzą co z tym zrobić i jak ograniczyć możliwe straty ?
Tyle to wiemy i bez ich pisemek :)

: sobota 19 gru 2015, 14:52
autor: hoka
Ja już mam wysłane ... :wink:

: sobota 19 gru 2015, 14:52
autor: wujek_red
dla nas to temat- albo się pewnego dnia obudzimy z prezentami albo nie. ale dla chińczyka to pewnie temat czy i co spakować do jakiegoś obozu pracy... czy ile lat dodatkowo będzie nadylał aby to odpracować :roll:

: sobota 19 gru 2015, 14:54
autor: Jacek318
Wiadomo że mało prawdopodobna jest wysyłka towaru, dadzą jakiś kupon w ramach rekompensaty.
hoka pisze:Ja już mam wysłane ... :wink:
Serio?