DealExtreme - zakupy

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
karlosboy

Post autor: karlosboy »

widnieje tam sku 36355 ale latarki brak
Awatar użytkownika
Bocian
Site Admin
Posty: 3157
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 21:21
Lokalizacja: Wiskitki

Post autor: Bocian »

A nie było na kopercie śladów otwierania?
Sometimes darkness can show you the light
karlosboy

Post autor: karlosboy »

Nie wszystko wygląda na ok(na moje oko nic nie było grzebane), dlatego też prosiłem ich o przeliczenie stanu latarek w magazynie i porównanie tego z sprzedażą :!: Na drugi dzień dostałem odp, że latarka była wysłana w tej paczce więc się domyślam, że nawet sprawy do magazynu nie dali aby to rzetelnie sprawdzić...
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Ostatnio nie przyslali mi sterownika z DXa. Musze zmobilizowac sie i zglosic to.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Awatar użytkownika
Bocian
Site Admin
Posty: 3157
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 21:21
Lokalizacja: Wiskitki

Post autor: Bocian »

Pisz, męcz, strasz zgłoszeniem sprawy do systemu PayPal o nie wywiązanie się z transakcji. Cóż można powiedzieć - uroki zakupów w chińskich marketach :roll:
Sometimes darkness can show you the light
karlosboy

Post autor: karlosboy »

Zgłaszanie sprawy to ostateczność. Chce im się dać wywiązać z zamówienia i tyle ;-) .

No nic, niby mają coś sprawdzić na magazynie i dać znać za kilka dni... Oby to nie było tylko granie na czas.


A jak w praktyce wygląda sprawa zgłoszenia do PP nie wywiązania się z transakcji :?: Działa to w praktyce ?
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

karlosboy pisze:Zgłaszanie sprawy to ostateczność. Chce im się dać wywiązać z zamówienia i tyle ;-) .

No nic, niby mają coś sprawdzić na magazynie i dać znać za kilka dni... Oby to nie było tylko granie na czas.


A jak w praktyce wygląda sprawa zgłoszenia do PP nie wywiązania się z transakcji :?: Działa to w praktyce ?
Po pierwsze - naciskaj na DX - muszą się wywiązać. Grzecznie ale stanowczo. Na kopercie muszą być naklejone/zapisane numery SKU jakie są w środku - u mnie najczęściej jest to wydruk kilku numerów gdzie niektóre są przekreślone a inne nie. Jest tez numer zamówienia. Nie mam w domu zadnej koperty by zrobić zdjęcie i pokazać, ale jak nie zapomnę to zrobię je w pracy. Jeśli na kopercie nie ma informacji że dany przedmiot jest wysłany (możesz zrobić im zdjęcie i wysłać) to nie mają o czym dyskutować.

Po drugie - zgłoszenie do PP - działa, najlepiej mieć korespondencję gdzie zgłaszasz problem i prosisz o znalezienie rozwiązania, zwrot kasy lub ponowne wysłanie przedmiotu i ich negatywną odpowiedz. Wtedy PP nie ma wątpliwości że starałeś się polubownie załatwić sprawę i staje po Twojej stronie.
Pozdr.
Pikom
Miodosław
Posty: 601
Rejestracja: piątek 16 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: Miodosław »

Mam nadzieję, że nie będą regułą takie przesyłki. Jeszcze nigdy nie zdarzył mi się problem opisany przez karlosboy'a. Jak do tej pory też nie miałem żadnych problemów z reklamacjami itp.
Dubito ergo sum!
karlosboy

Post autor: karlosboy »

Pikom, na tym papierku o którym piszesz jest wszystko włącznie z latarką...

Teraz poczekam do końca tygodnia na odp, później grzecznie napisze, że nie wywiązali się z umowy i jeśli nie są w stanie tego sensownie załatwić to zgłoszę do PP i tyle.



Miodosław, ludzką rzeczą jest popełnić błąd, nie ma w tym nic złego pod warunkiem, że cała sytuacja będzie rozwiązana na korzyść kupującego.
Ja przynajmniej tak robię sprzedając na allegro, jeśli popełnię błąd to staram się rozwiązać go na korzyść kupującego bo tylko taki kupujący zawita do mnie później :smile:
bartex
Posty: 146
Rejestracja: niedziela 02 lis 2008, 23:00
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bartex »

A ja myśle dlaczego mi nie pakują, moje zamówienie czeka od 23 września nie ruszone
Awatar użytkownika
adam1271
Posty: 92
Rejestracja: sobota 07 lis 2009, 19:04
Lokalizacja: Kielce

Post autor: adam1271 »

Jeszcze lepiej od 15.09 mam status: Waiting for Supplier. Mogilby już skończyć świętować.
darks86
Posty: 70
Rejestracja: sobota 31 lip 2010, 22:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: darks86 »

Zamówiłem na prośbę kumpla Tanka oraz krzesiwko - też cały czas Waiting for Supplier. Poprzednio trwało to max 2, paczka około 2-3 tygodni, czyli norma. Jakaś epidemia ptasiej grypy w Chinach, czy co ? :/
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Czytaj to: http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=49953 - od 22.09 prawie cały czas świętują ;)
Pozdr.
Pikom
darks86
Posty: 70
Rejestracja: sobota 31 lip 2010, 22:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: darks86 »

Paczkę zamówiłem 25 września, czyli w dniach ich pracy. Status cały czas Waiting for suppliers. Według informacji na ich stronie ten etap trwa 1-3 dni. Rozumiem, święta itd, mogła jeszcze nie zostać wysłana. Ale status (etap) powinien już przeskoczyć.

Dla porównania - zamówiłem pierdołę z www.priceangels.com
Zamówienie złożone: 2010-10-01 19:36:28
Zmiana statusu na wysłane: 10/04/2010 05:00:58 AM

Rozumiem, że fart iż poszło tak szybko, ale to znaczy również, że nie wszystkie firmy mają wolne w związku ze świętami 1-7.10.2010 r. Niby święto narodowe, ustawowo wolne od pracy itd, ale nie dla wszystkich ?
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

darks86 to nie jest Polska, jesli masz do nich pretensje to mozesz im to napisac ale watpie ze odpisze ci jakis czlowiek, pomijajac wiadomosc wygenerowana przez system. Jak im sie zachce to spakuja i wysla. Z ciekawosci nie kasowalem zamowienia na wlaczniki i wyslali po pol roku czekania.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Zablokowany