Strona 59 z 123

: sobota 19 gru 2015, 09:12
autor: kurdolf
U mnie w porządku, ready to process mają status.

: sobota 19 gru 2015, 09:15
autor: rafalklis
Zamówienia są, ale brak kuponu "test02" :(

: sobota 19 gru 2015, 09:17
autor: michalqqr
U mnie też wszystko się zgadza. Szkoda, że dzień wcześniej wykorzystałem 1099 punktów na kupon 5/10 :(

: sobota 19 gru 2015, 10:05
autor: rafiak
Wszystko w porządku, tylko ta spodziewana data wysyłki niektórych rzeczy 27.12 .

: sobota 19 gru 2015, 10:08
autor: cpt.Nemo
Na konta wracają punkty wydane na kupony :(

: sobota 19 gru 2015, 10:14
autor: rafalklis
U mnie też powrót punktów.

Pewnie zamówienia zaraz znikną.

: sobota 19 gru 2015, 10:18
autor: Sibit
Lipa bez miodu... a mogłem dłużej posiedzieć nad kompem i zamówienia poskładać. Swoją drogą mam wrażenie że takie działanie było jak najbardziej zaplanowane, stąd też nazwa kuponu.

: sobota 19 gru 2015, 10:23
autor: mhu
U mnie wróciło więcej punktów niż miałem. Zamówienia jeszcze widać "Manually add points: cancel coupon....."

: sobota 19 gru 2015, 10:25
autor: wujek_red
oj coś czuję, że się napracują odkręcając to wszystko. u mnie zwrócili 100pkt za ten jeden kupon testowy- Manually add points: cancel coupon. pewnie gdybają które to było zamówienie :D

: sobota 19 gru 2015, 10:33
autor: michalqqr
A jak wygląda u Was zakładka Payment Confirmed i Processing? Ma to jakieś znaczenie?

: sobota 19 gru 2015, 10:45
autor: wujek_red
mam dwa zamówienia rozbite na 4 rzeczy. trzy są Ready To Process, a czwarte Payment Confirmed. skoro punkty za kupony wróciły to nie ma opcji aby nie wycofali tych zamówień kuponowych. potrwa chwilę nim to zrobią. pewnie dobrych kilka tysięcy jeśli nie rzędy wielkości większe liczby muszą przerobić ;)

: sobota 19 gru 2015, 10:47
autor: rafalklis
michalqqr pisze:A jak wygląda u Was zakładka Payment Confirmed i Processing? Ma to jakieś znaczenie?
0 i 0

Mimo, że zamówienia wczoraj opłacone.

: sobota 19 gru 2015, 10:48
autor: tOmki
Mi status zamówienia się zmienia:
Payment Confirmed >> Ready to Process >> Payment Confirmed

: sobota 19 gru 2015, 11:08
autor: Manekinen
Aha, a ja jak zwykle wszystko przegapiłem...

: sobota 19 gru 2015, 11:34
autor: arkus
Manekinen pisze:Aha, a ja jak zwykle wszystko przegapiłem...
Niekoniecznie?
Punkty wracają.
Pewnie anulują całą akcję.
Zabawa była przednia.