DealExtreme - zakupy

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Różnice były większe przy wcześniejszej wersji skryptu obsługującego PP. Teraz faktycznie ich nie widać. Ale trzeba by zwrócić uwagę na to, czy przy opcji Expres jest możliwość zmiany adresu wysyłkowego na inny niż domyślny. Także czy jest możliwość zmiany źródła finansowania (saldo, karta, określony rodzaj waluty z konta PP jeśli ma się różne...). To oczywiście zależy jak kto ma skonfigurowane konto PayPal, ile ma adresów, czy są przypisane / powiązane z kartą czy tylko z saldem konta PP. Czyli funkcje dla bardziej zaawansowanych użytkowników systemu płatności.
Pozdr.
Pikom
Timmy
Posty: 125
Rejestracja: niedziela 25 kwie 2010, 16:13
Lokalizacja: Polska

Post autor: Timmy »

Jeśli zamówię 5x sku.8570 to mogę mieć problemy z urzędem celnym?
Tzn jakieś dodatkowe koszta, ze wzg. na ilość tego czegoś? wyjdzie z 50sztuk
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8527
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

Witam
Ja niedawno dostałem 10 świnkolatarek, 5 błyskających breloczków do komórek, 10-pak breloczków latarek...
Bardzo dużo zależy od humory celnika, ale jeszcze więcej od wartości przesyłki a nie od ilości asortymentu...

Pozdrawiam

PS: O ostatnio przysłali 100 magnesów ;)
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Awatar użytkownika
SISmaster
Posty: 149
Rejestracja: poniedziałek 03 lis 2008, 12:54
Lokalizacja: Opatów

Post autor: SISmaster »

Mam pytanko zamówiłem jakiś czas temu na Dx nóż w międzyczasie zamówiłem inne rzeczy i te już dotarły a rzeczony nóż wisi ze statusem Processing - Awaiting Stock już miesiąc w jakim dziale w Customer Service Express mam pytać?
''Robota to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu - F.Kiepski''
karlosboy

Post autor: karlosboy »

Drodzy forumowicze mam do was pytanie.
Ile średnio wynosi czas odp w sprawie reklamacji w DX ?
Awatar użytkownika
fredek
Posty: 372
Rejestracja: poniedziałek 03 maja 2010, 13:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: fredek »

arthi pisze:...Czy jesli anuluje zamowienie, to zwroca pieniadze w calosci na konto paypal? Jakies dodatkowe koszty z tym zwiazane?
Pieniążki zwracają w całości na konto po 2 tygodniach. Raczej tego nie uda się przyspieszyć ani ich wykorzystać. Dodatkowych kosztów nie ma. Otrzymasz jako gratis stosowną ilość minusowych punktów DX (po -1 za każde 10$).
Awatar użytkownika
Volt
Posty: 408
Rejestracja: czwartek 26 mar 2009, 21:40
Lokalizacja: Bydgoszcz/W-wa

Post autor: Volt »

Jak zapłaciłeś, to dostałeś te 12pkt, a teraz je wezmą, także wychodzi na zero. Tymi punktami się tak przejąłeś, a to tylko się zbiera żeby potem jakieś nagrody odebrać, żadnych pieniędzy Ci za to nie potrącą ;)
Midi custom @ XM-L :: RC-G2 @ 15880 1/2/3 AA :: UF C3 @własny driver :: Tank007 E06 :: UF A10 :: UF C1 :: Solarforce Skyline 2 @ 4xAMC :: Skyline 1 :: XTAR A01
Awatar użytkownika
fredek
Posty: 372
Rejestracja: poniedziałek 03 maja 2010, 13:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: fredek »

Wg mnie, po zwrocie pieniążków na paypal będziesz mieć -12 pkt i to od razu aktywnych (nie za 60 dni), nie zero jak twierdzi Volt.
Anulowałem jedno z zamówień i u mnie wygląda ten wpis tak:

6/13/2010 numerek zamówienia ($25.32) (-2 pts) Active (Adjustment) Refund

Pochwal się, jak to się zakończy.
Awatar użytkownika
Calineczka
Posty: 7578
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: Calineczka »

arthi pisze:Spodziewalem sie, ze przyznane punkty bedzie mozna wymienic na dowolny gadzet z DX,
i tak jest, musisz do nich pisać wskazując co i do jakiego zamówienia mają dorzucić
Awatar użytkownika
Misiek_86
Posty: 485
Rejestracja: niedziela 12 lip 2009, 15:44
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Misiek_86 »

U mnie kolejny zakup z DX udany :)
Teraz kasa się zbiera na kolejne zamówienia :) Świat latarek wciąga
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

To dobrze, oni są dość elastyczni i działają całkiem nieźle poza okresami świąt - wtedy można czekać i miesiąc... ;)
Pozdr.
Pikom
karlosboy

Post autor: karlosboy »

Panowie mam duży problem.

Zakupiłem http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.36355 i jeszcze kilka drobiazgów.
Po odebraniu paczki okazało się, że latareczki w niej brak... :neutral:


Napisałem do DX i poprosiłem aby przeliczyli ilość latarek na stanie i porównali to ze sprzedażą, ale oni chyba takiej ewidencji nie prowadzą i odpisali mi, że na pewno wysłali. :evil:




Proszę o skuteczne porady co teraz mogę jeszcze zrobić? Co im napisać ? :-|

z góry dziękuje za porady
Awatar użytkownika
Calineczka
Posty: 7578
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: Calineczka »

karlosboy, a nie miałes w środku małej karteczki z napisami czego brakuje, po chińsku? A na opakowaniu biała, naklejona karteczka z opisem zawartości...?
karlosboy

Post autor: karlosboy »

W paczce miały być 3 przedmioty: przedłużka pod jack'a, pasta termo i latarka.
W środku była tylko przedłużka i karteczka dotycząca pasty termo- mają dosłać później, latarki brak a widnieje na customs declaration... czyli jedna wielka "kicha" :neutral:

Oczywiście dowiedziałem się, że wybrany prze zemnie model jest na stanie. :mad:


Co robić?
Awatar użytkownika
Calineczka
Posty: 7578
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: Calineczka »

karlosboy, na kopercie, biała karteczka z numerami SKU, NIE DEKALRACJA. Co na niej jest?
Zablokowany