Strona 56 z 108

: piątek 18 kwie 2014, 10:18
autor: ElSor
2 paczki nadane w odstępie tygodnia mają identyczny status:
2014-04-18 00:00, Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
Pytanie czy Singapore Post leci w kulki czy FastTech ... (zdjęcia paczek FT dał w tym samym czasie co info z nr trackingu).
No ale jest szansa dostać prezent urodzinowy na urodziny, jeśli się pośpieszą, jak dawniej ;)

: piątek 18 kwie 2014, 10:28
autor: vilczek
Podobno w Zurichu odnaleźli kontener z zagubionymi przesyłkami :mrgreen: , bo ja też wczoraj otrzymałem przesyłkę nadaną 23 stycznia 2014. (Swiss post bez trackingu)

: piątek 18 kwie 2014, 11:39
autor: acc
ElSor pisze:Pytanie czy Singapore Post leci w kulki czy FastTech ... (zdjęcia paczek FT dał w tym samym czasie co info z nr trackingu).
No ale jest szansa dostać prezent urodzinowy na urodziny, jeśli się pośpieszą, jak dawniej ;)
Ja robiłem zakupy 8.IV, wysłali 10.IV (wtedy dostałem fotkę przesyłki), a status na trackingu mam ciągle taki sam z datą 12.IV...
2014-04-12 00:00, Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)

: piątek 18 kwie 2014, 11:55
autor: dominos96
Fotka przesyłki to jest robiona jeszcze na magazynach fasttecha.
Potem jeszcze ktoś musi zajść z nią na pocztę, i to trwa w tym wszystkim najdłużej.

: piątek 18 kwie 2014, 16:24
autor: franio1991
No muszę przyznać że jestem w lekkim szoku...
"Thank you for your order. FastTech puts quick shipment and prompt service. Your FastTech order A041544831 is going to be shipped within 12 hours.
To speed up processing of your shipment, the following products (SKUs) will be shipped in a separate package:
1137904
Products are typically shipped in a separate package because of one or more of the following reasons:
- Some items was displayed as "ships in X days" when ordering and thus they cannot be shipped promptly
- Some of the items were rejected during pre-shipment QC check, and we're acquiring new supplies from suppliers
- The items' distributors have missed their supply schedule and thus we did not have enough stock to fulfill your order
You can expect your second package to ship within a few days, and all of your packages will ship using the same shipping service you have chosen during checkout. We'll also e-mail shipment notifications to you as each of your packages ship. Please let us know if you have questions about this arrangement. Thank you.
Kind regards,
The FastTech Team"

: piątek 18 kwie 2014, 19:08
autor: ssto
ElSor, Moja przysyłka ma taki sam status, pojawił się dopiero wczoraj a niby wysłali tydzień temu.
Taką odpowiedź dostałem:

Sorry about the confusion.
Since the postal system was jammed with a lot of packages, processing was significantly delayed. If the information won't be updated on the website, please wait a few days and check it again.
Thank you for your patience.

: sobota 19 kwie 2014, 12:02
autor: rafalzaq
@franio1991: a to przesyłka rejestrowana czy nie? Bo mam takie jedno zamówienie gdzie jedna rzecz będzie dopiero w maju. Tylko ja odpłaciłem za tracking.

edit: teraz sprawdziłem i to właśnie też jest Miller ML-102.

: sobota 19 kwie 2014, 13:40
autor: franio1991
@rafalzaq : zgodnie z radą 2 strony wcześniej Registered Airmail via Singapore Post

: sobota 19 kwie 2014, 16:11
autor: rafalzaq
To ja też tak chcę. :P

: sobota 19 kwie 2014, 20:09
autor: RAMA
Czy na nalepce adresowej drukowanej i nalepianej przez Fasttech na paczkę, jest podawany numer telefonu który widnieje w adresie przy zamówieniu?
Zamówiłem towar ale niestety zabrakło numeru domu. Przesyłka została zawrócona a moje prośby do kuriera i nadawcy o wykorzystanie podanego nr. telefonu przeszły bez echa. Paczka wróciła.
Na zdjęciu jakość zdjęcia pozwala tylko zgadywać. Widziałem już 3 takie fotki i wszystkie nie do odczytania.

: sobota 19 kwie 2014, 20:11
autor: maciex93
Tak, jest nr tel, zaraz obok kraju przeznaczenia, przynajmniej na mojej kopercie.

: sobota 19 kwie 2014, 20:19
autor: RAMA
Jeżeli tak to amerykański USPS nie ma takiej inicjatywy jak kurierzy z Polski :-/

: sobota 19 kwie 2014, 20:28
autor: Zbychur
RAMA pisze:Jeżeli tak to amerykański USPS nie ma takiej inicjatywy jak kurierzy z Polski :-/
Możesz wyjaśnić, bo nie kumam :) Mnie USPS przysłał paczkę w 7 dni od zamówienia. Z tym, że tracking urwał się po 2 dniach w Los Angeles, a paczkę wartości 100$, znalazłem w skrzynce na listy, jak zaproszenie na pokaz garnków.

: sobota 19 kwie 2014, 21:07
autor: RAMA
W adresie brakowało numeru domu. Ale powinien być numer telefonu.
Firma USPS nie była aż tak zainteresowana doręczeniem i nie zadzwoniła aby ustalić pełny adres a po prostu odesłała paczkę do nadawcy.
W PL kurier dzwonił do mnie nie raz żeby dowiedzieć się gdzie może mnie znaleźć i nie zawsze miejsce odbioru było tam gdzie wskazywał adres na paczce :)

: wtorek 22 kwie 2014, 22:13
autor: rafalzaq
No i w końcu przyszła informacja, że podzielą moje zamówienie. :mrgreen: