DealExtreme - zakupy
-
- Posty: 22
- Rejestracja: niedziela 14 mar 2010, 14:29
- Lokalizacja: Oświęcim
night_82, bardzo szybko dostałeś paczkę.
Umberto, Dopiero miesiąc temu odkryłem stronkę DX i powoli zaczynam zamawiać coraz więcej rzeczy, tylko raz DX zrobił błąd, ponieważ wysłali mi co innego niż zamawiałem.
Dziś dostałem paczkę z allegro z rzeczami m.in. do telefonu, te same rzeczy, ale z DX były dużo lepszej jakości od produktów, które sprzedaję na allegro.
Dostałem także akumulatorki i ładowarkę do latarki UltraFire 504B z DX .
W końcu mogłem sprawdzić jak latarka działa, jestem zadowolony.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24200 latarka
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4151 ładowarka
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26248 akumulatorki
Umberto, Dopiero miesiąc temu odkryłem stronkę DX i powoli zaczynam zamawiać coraz więcej rzeczy, tylko raz DX zrobił błąd, ponieważ wysłali mi co innego niż zamawiałem.
Dziś dostałem paczkę z allegro z rzeczami m.in. do telefonu, te same rzeczy, ale z DX były dużo lepszej jakości od produktów, które sprzedaję na allegro.
Dostałem także akumulatorki i ładowarkę do latarki UltraFire 504B z DX .
W końcu mogłem sprawdzić jak latarka działa, jestem zadowolony.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24200 latarka
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4151 ładowarka
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26248 akumulatorki
hej,orientuje sie ktos jak wyglada sytuacja gdy kupilem np. latarke 2 tyg temu i mam caly czas status Temporary stock shortage, contact us if necessary.Pisalem do nich juz 2 razy za pierwszym razem pisali zebym pcozekal 5 dni bo maja tak zarezerwowana latarke dla mnie,ale dni minelo i mowia zebym im dal tydzien.Paradoksalnie robilem kilka dni temu zamowienie na taka sama latarke i mam packaging.Widze ze nie moge tez anulowac tamtych zakupow.Czekac dalej czy co mozna w tej sytuacji zrobic?dzieki z goy pozdrawiam
-
- Posty: 27
- Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 19:43
- Lokalizacja: Lubin
Witam
Dostałem odpowiedź na reklamację i mam pytanie ile kosztuje najtańszy sposób wysłania do nich towaru ? Który kosztował 16 $
Odpowiedź od nich:
Jeśli produkty ulegną uszkodzeniu w ciągu 50 dni od daty wysyłki (data wysyłki zamówienia i powiadomienia celu są podane przez e-mail) i koszty wysyłki zwrotu wynosi mniej niż 40% (dla krajów Ameryki Południowej i Europy) lub 30% (dla wszystkich innych krajów) wadliwego elementu (s) wartości, a także mniej niż $ 40 (USD), należy zwrócić produkt (y) przez najtańszy sposób śledzenie numeru (zwykłym listem) do poniżej Drop Off polu Adres zostanie uregulowana rzeczywiste koszty wysyłki (w zależności od daty otrzymania wysyłki podany). Po przesyłki, proszę zrobić zdjęcie dowodu wysyłki (odbioru żeglugi, zaświadczenie o skierowaniu do śledzenia stub numer, etc). Będziemy zorganizować wymianę i zwrot za powrót po wysyłce paczka jest odbierane i przetwarzane.
PS: Proszę użyć najtańszy sposób na statek przedmiot (y) z powrotem. Usługi kurierskie, takie jak EMS, UPS, FedEx, TNT, DHL itp. nie kwalifikują się do zwrotu kosztów wysyłki zwrotów
Co zrobić ?
Dostałem odpowiedź na reklamację i mam pytanie ile kosztuje najtańszy sposób wysłania do nich towaru ? Który kosztował 16 $
Odpowiedź od nich:
Jeśli produkty ulegną uszkodzeniu w ciągu 50 dni od daty wysyłki (data wysyłki zamówienia i powiadomienia celu są podane przez e-mail) i koszty wysyłki zwrotu wynosi mniej niż 40% (dla krajów Ameryki Południowej i Europy) lub 30% (dla wszystkich innych krajów) wadliwego elementu (s) wartości, a także mniej niż $ 40 (USD), należy zwrócić produkt (y) przez najtańszy sposób śledzenie numeru (zwykłym listem) do poniżej Drop Off polu Adres zostanie uregulowana rzeczywiste koszty wysyłki (w zależności od daty otrzymania wysyłki podany). Po przesyłki, proszę zrobić zdjęcie dowodu wysyłki (odbioru żeglugi, zaświadczenie o skierowaniu do śledzenia stub numer, etc). Będziemy zorganizować wymianę i zwrot za powrót po wysyłce paczka jest odbierane i przetwarzane.
PS: Proszę użyć najtańszy sposób na statek przedmiot (y) z powrotem. Usługi kurierskie, takie jak EMS, UPS, FedEx, TNT, DHL itp. nie kwalifikują się do zwrotu kosztów wysyłki zwrotów
Co zrobić ?
Wyślij jako pocztową przesyłkę poleconą - możesz zaznaczyć opcję potwierdzenia odbioru, ale będzie drożej, nie 12,90 a 15,90 przy paczce bez podanej wartości i z wagą do 350g.
http://www.cennik.poczta.lublin.pl/inde ... /zagr.html
http://www.cennik.poczta.lublin.pl/inde ... /zagr.html
Pozdr.
Pikom
Pikom
A ja trzymam kciuki za dzisiejszy samolot (albo nie wiem kiedy poleci)
Ciekawe, czy to coś znaczy
Pozdrawiam
Marcin S.
Kod: Zaznacz cały
Destination - Poland
The item (RBXXXXXXXXXHK) left Hong Kong for its destination on 17-Apr-2010
Pozdrawiam
Marcin S.
Wiesz, ja raczej w kontekście wielkiej chmury, która jak widmo krąży nad Europą Może to oznaczać np., że latarka jedzie koleją transsyberyjską albo płynie statkiem
Pozdrawiam
Marcin S.
PS. A bajdełej - UE powinna nałożyć na ten wulkan (którego nazwy nie jestem w stanie wymówić) jakieś niewyobrażalne kary za emisje CO2, siarki i w zasadzie całej tablicy Mendelejewa w proszku
Pozdrawiam
Marcin S.
PS. A bajdełej - UE powinna nałożyć na ten wulkan (którego nazwy nie jestem w stanie wymówić) jakieś niewyobrażalne kary za emisje CO2, siarki i w zasadzie całej tablicy Mendelejewa w proszku
-
- Posty: 602
- Rejestracja: wtorek 29 lip 2008, 02:49
- Lokalizacja: podlasie
No i stało się
A moją paczkę wysłano 17.04.2010
Pozdrawiam
Marcin S.
Kod: Zaznacz cały
Press Release issued on 16 April 2010
Mail services to Europe
Due to the ash cloud from a volcano eruption in Iceland drifting over Europe, most airports across Europe are closed and there is disruption to flights. Mail services (including Speedpost) to European destinations are subject to delay until further notice.
Pozdrawiam
Marcin S.