Strona 6 z 18
: poniedziałek 20 sie 2012, 00:23
autor: Calineczka
...do poprawienia styki w koszyku, mam na myśli te do plusów baterii. Są one wklęsłe i w połączeniu z obudową w której siedzą powstaje możliwość przerywania przy wstrząsach-sprawdziłem organoleptycznie. Pomogło wyciągnięcie "blaszek plusa", wybicie wklęsłości delikatnie grubym wkrętakiem tak, by to, co styka się z elektrodą dodatnią baterii było wypukłe a nie wklęsłe (od strony plusa baterii patrząc). Po poprawieniu wszystkich trzech styków czołówka przestała wyłączać się .
Mam nadzieję, że strasznie nie zamotałem i da się coś zrozumieć...
: poniedziałek 20 sie 2012, 13:51
autor: pukpuk
Koszyczek jest najsłabszym ogniwem tej całkiem udanej czołówki.
Dla mnie zbyt krótkie były też paski więc pozostawało wydłużyć paski lub zmniejszyć głowę - wybrałem to pierwsze.
A tak na poważnie używałem jej przez ostatnie dwa tygodnie na wyjeździe wakacyjnym w 99 proc z całkowicie rozproszonym światłem. Wakacje troche "spartańskie" - brak wody w domku, kibelek poza domkiem - więc przynoszenie wody do picia, kąpania, chodzenie do kibelka, grilowanie itp odbywały się z latarką. W takich warunkach sprawdziła sie w 100%.
: wtorek 21 sie 2012, 13:47
autor: ProLight
Moja jedna sztuka przeszła generalny remont
XM-L + 2,8A + Kabelek spiralny własnej roboty 0,75mm + Lion 2240mAh (jak pokazała ładowarka) + Włącznik on/off
Tryb max to przegięcie
ale czasami lubię zrobić małe wooow
: wtorek 21 sie 2012, 14:39
autor: smokuxx1987
ProLight pisze:Moja jedna sztuka przeszła generalny remont
XM-L + 2,8A + Kabelek spiralny własnej roboty 0,75mm + Lion 2240mAh (jak pokazała ładowarka) + Włącznik on/off
Tryb max to przegięcie
ale czasami lubię zrobić małe wooow
Piguła została oryginalna czy toczyłeś nową?
Nie boisz sie że usmażysz diode?
Driver wsadziłeś do piguły czy w ten plastik oryginalny?
: wtorek 21 sie 2012, 14:49
autor: ProLight
Driver do piguły, dołożyłem jedynie kawałek miedzianej blaszki 3mm na wcisk pod diodę.
Latarki używam ja i wiem jak się znią obchodzić więc nie ma problemu.
: wtorek 21 sie 2012, 15:00
autor: pier
A może jakieś fotki?
: wtorek 21 sie 2012, 17:33
autor: skaktus
Zamiana na XM-L nie ma tutaj sensu. W diodę dasz max 1 A i już zaczyna wszystko się gotować. Przy 2,8A możesz usmażyć diodę w chwilę. Moja na XP-G w ramach testów przy 1,5 A nagrzewa się do około 80 st w niecałe 3 min, a co jest przy 2,8A
: wtorek 21 sie 2012, 18:27
autor: smokuxx1987
Niestety ale obudowa została przewidziana raczej do fabrycznego sterownika i diody.
Piguła jest co prawda wkręcana do body ale ono samo jest malutkie, a radiatory na głowicy robią tylko za efekt wizualny ponieważ praktycznie wogule nie odprowadzają ciepła, z takiego powodu że głowica z body styka się tylko poprzez oringa.
Można by to poprawić blaszkami miedzianymi ale wtedy straci się możliwość regulacji skupienia.
Najlepiej by było gdyby głowica też była na gwincie i poprzez zakręcanie i odkręcanie regulowało się skupienie.
: wtorek 21 sie 2012, 19:01
autor: cudny
Tylko, żebyście się nie poparzyli albo włosów na głowie nie spalili
: poniedziałek 22 paź 2012, 15:58
autor: oko48
Jest reaktywacja. Pojawiły się w biedronce latarki po 19,90. W mojej dioda latała luzem niedociśnięta do piguły, ani nie przyklejona klejem termo przewodzącym.
: poniedziałek 22 paź 2012, 16:18
autor: skaktus
Jak na taką cenę, wszystko jest jak najbardziej ok
: poniedziałek 22 paź 2012, 18:53
autor: smokuxx1987
Chyba najlepiej do tej czołówki wsadzić XP-G i sterownik na 1A.
Gdzie w Polsce dostane XP-G R5 neutral white na najlepszym podłożu 20-21mm?
: poniedziałek 22 paź 2012, 19:02
autor: skaktus
1A w tej czołówce to nie jest najlepszy pomysł.
: poniedziałek 22 paź 2012, 21:28
autor: cudny
Czy wszystko trzeba przerabiać?
Rozumiem wymienić kabelki bo oryginalne są cienkie, ale żeby od razu 1A w diode?
: poniedziałek 22 paź 2012, 21:37
autor: Hahar
Trzeba nie trzeba-oryginalne tryby są biedne...