Strona 6 z 6
: czwartek 27 lis 2014, 17:13
autor: piciex
s_krzys pisze:a ty liczysz 2 tygodnie normalnie czy 2 tygodnie tj 14 dni roboczych????
14 dni kalendarzowych od daty wysłania z Hongkongu.
: czwartek 27 lis 2014, 17:29
autor: maciex93
s_krzys pisze:poszło, zobaczymy kiedy odpowiedzą i co napiszą a ty długo czekałeś na tą przebojową przesyłkę? a swoją drogą jak pomylili Polskę i USA
Nie mam pojęcia
Jakieś 2 miesiące, czy nawet nieco więcej czekałem.
: czwartek 27 lis 2014, 21:26
autor: s_krzys
Ja kupiłem 12 a 13 wysłali mi maila że przesyłka poszła i nr przesyłki. 2 miesiące??????? koszmar. a chociaż jakoś to zrekompensowali???????? a na samą odpowiedź długo czekałeś??? ja wiem że teraz jest nad ranem w Singapurze ale zobaczymy kiedy napiszą. i co???
: czwartek 27 lis 2014, 21:51
autor: maciex93
Cieszyłem się że w ogóle dotarła
Na odp 2-3 dni, nie pamiętam dokładnie, latem to było.
: czwartek 27 lis 2014, 22:21
autor: s_krzys
a nie zakładałeś sporu na paypalu żeby choć coś zyskać na ich błędzie. wszak obiecują szybką wysyłkę i dostarczenie. dwa miechy to szmat czasu
: czwartek 27 lis 2014, 22:30
autor: maciex93
Nie.
: piątek 28 lis 2014, 11:47
autor: s_krzys
Witam, dziś dostałem ale maila że moje zamówienie wraca do nich z Holandii i będą musieli ponownie je wysłać do mnie ale jeszcze lepsze to to że napisali mi że dwie latarki z zamówienia nie ma na stanie i dlatego zwrócili mi za nie 30$ na paypala. to pytanie jak wysyłali to były a teraz nie ma? chyba więcej tam nie kupię kumpel czekał na zamówione baterie 3 miesiące a inny w innym sklepie na zamówienie czekał tydzień.Niech tylko dojdzie to zamówienie to zobaczymy co wysłali
[ Dodano: 9 Grudzień 2014, 23:17 ]
a przesyłki jak nie ma tak nie ma, jeszcze 2-3 dni i spór
[ Dodano: 12 Grudzień 2014, 11:02 ]
Witam ponownie po kilku emailach do sklepu dostałem dziś cóś takiego:
Hi Sir
This package got stuck on Custom for a long time... Our shipper said The package contains too many li-ion batteries, that's the reason why it got stuck.
Now it has online information now, that means the package is heading for your country.
Co mam sądzić o tym i co zrobić?Miał ktoś taki przypadek? Tak nawiasem to w przesyłce był zestaw z baterią jedna 18650 jedna 26650 i dwie latarki, za dwie latarki ponoć nie było na stanie zwrócili kase ale 4 baterie to problem w wysyłce????Co robić?
Już dziś w WER Warszawa noże zdążą przed świętami
: środa 25 lut 2015, 23:18
autor: piciex
Tak z ciekawości to czy u was też wyskakują dziwne komunikaty, gdy robicie zamówienie na CNQG, czy tylko u mnie? Mianowicie, za każdym razem gdy tam coś zamawiam wygląda to tak: wybieram towar do koszyka, robie podsumowanie, potem checkout with PayPal, płacę, PayPal mówi, że wszystko OK, wtedy klikam wróć do sklepu i pojawia mi się wielki napis "PAID FAILED".
Jak przejdę do "my orders" to wszystko jest OK, że jest zapłacone i "processing", ale ten napis pojawia się zawsze po zapłaceniu i jest trochę mylący, a jak zamawiałem pierwszy raz to nawet bym powiedział niepokojący. Wy też tak macie?
: sobota 28 lut 2015, 01:37
autor: szakalaka
Witam
Koledzy jako biegły w angielskim
taki sierotek ze mnie , możecie mnie oświecić w wysyłkach z cnqualitygoods zakupu dokonałem 20 lutego zapłaciłem z Paypala tylko że po zapłaceniu jak był powrót na stronę sprzedawcy to wyskoczył jakiś error
(kasa z PP zabrana). Niestety do dziś cisza jak sprawdzam na swoim koncie na cn... to takie dziwy
I nie wiem czy czekać bo czekać czy myślą że jeszcze nie zapłaciłem
Jak ktoś pomoże to stawiam piwko
Pozdro
Andrzej
[/img]
może też będzie OK
: sobota 28 lut 2015, 06:18
autor: marmez
szakalaka, niestety nie mogę powiększyć zdjęcia i zobaczyć, co tam piszą. Tutaj poradnik wrzucania zdjęć:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=13291 Pozdrawiam.
: sobota 28 lut 2015, 08:44
autor: piciex
szakalaka, czyli podejrzewam, że wyskoczył Ci ten sam error co u mnie (pisałem onim jeden post wyżej nad Twoim). Nie przejmuj się nim, on wyskakuje zawsze. Tak jak marmez napisał nie da się powiększyć Twojego zdjęcia więc niewiele widać. Ale jak klikniesz z listy po lewej "my order" i wyświetli Ci się lista twoich zamówień to od lewej powinieneś mieć nr zamówienia, potem datę zamówienia, następnie: Confirmed, Payed, Unshipped (potwierdzone, zapłacone, niewysłane) i na końcu po prawej na czerwono- confirmed. Jeśli tak to wygląda to wszystko jest OK.
[ Dodano: 28 Luty 2015, 08:49 ]
Sprawa wygląda tak, że oni przeważnie nie mają towaru na miejscu i dopiero kompletują Twoje zamówienie. Zależy ile różnych rzeczy miałeś w koszyku. Przeważnie czekam u nich 6-10 dni zanim się ogarną i wyślą towar. Wtedy pojawi Ci się shipped (wysłano).
: sobota 28 lut 2015, 18:42
autor: szakalaka
piciex tak właśnie mam
Confirmed, Payed, Unshippedi na końcu po prawej na czerwono- confirmed
Czyli chiba wszystko OK
Pozdrawiam
Andrzej
: niedziela 01 mar 2015, 00:09
autor: piciex
Teraz pozostaje tylko cierpliwie czekać...