Strona 6 z 11

: czwartek 14 lip 2016, 16:22
autor: smokuxx1987
Nie wyciera się, testowałeś?
Ładnie to wygląda ale pewnie po kilkudziesięciu km otwory bd zapchane syfem który przykleił się do oleju.

: czwartek 14 lip 2016, 21:30
autor: Kasu
Jak narazie była tylko krótka jazda testowa, bo pogoda w kratkę dzisiaj. Przerzutka działa jak należy. Z tego co czytałem alu kółeczka żyją jakieś 3-4 kkm. Mnie i tak czekała powoli wymiana więc 40 pln w kieszeni zostało, a mogę się pobawić, więc czemu nie ;)

Wygląda to tak:

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Co do zapychania, to ja zawsze łańcuch po zaolejeniu wycieram z wierzchu ile się da w szmaty (wkońcu olej ma być na sworzniach a nie rolkach z wierzchu) i jakoś u mnie ten napęd utrzymuje czystość, ale pewnie będzię się coś tam zbierać. Zobaczymy w praniu.

: poniedziałek 18 lip 2016, 20:33
autor: salomon
Dotarł do mnie uchwyt. Jest piękny i lekki jak piórko. Montaż na karbonowej kierownicy wykonany. Dzięki wielkie Kasu.

: środa 20 lip 2016, 20:46
autor: Kasu
Tak jak pisałem wyżej, najlepiej by było jak byś czymś go prysnął. Ja użyłem przy okazji walki z samochodem środka do konserwacji karoserii, trzyma się 3'ci tydzień, zero odprysków, żadnego podkładu nie dawałem czy nie bawiłem się w zabezpieczanie gwintów ;)

: piątek 29 lip 2016, 03:15
autor: Kasu
No cóż, najprawdopodobniej ostatnie sztuki idą w świat. Nie przewiduje obecnie dalszej produkcji. Jak ktoś chce to modele jak i programy pod Fanuca mogę udostępnić.

Obrazek

Tak jak pisałem na samym początku, projekt powstał tylko z racji tego, że chciałem zapchać czas związany z zimową nudą i postanowiłem nauczyć się nowego dla mnie programu do modelowania jak i obróbki detali, a że w moim wypadku nauka z książek idzie ciężko, bo nie mam motywacji, postanowiłem zrobić coś, co sam potrzebowałem - montażu do Cefal'owskiego Solarforca. Jako, że nie chciałem, żeby całą moja praca poszła na "marne", napisałem, że chce również parę sztuk sprzedać. Ogólnie liczyłem na jakieś 5, poszło już jakieś 30, co przewyższyło moje oczekiwania... Teraz mam inny pomysł i z czym innym się bawię - ale cały czas tu chodzi o rozwój osobisty, a nie biznes. Po prostu marzy mi się, żeby przejść z operatora na technologa i przyjść na kolejną rozmowę o pracę z swoimi detalami w ręce, a nie mówić o czymś, w co i tak mi nie uwierzą.

Pozdrawiam wszystkich którzy posiadają uchwyt i jak bym mógł prosić o fotkę, jak to wygląda u was ;]

: wtorek 02 sie 2016, 08:34
autor: Joachim
Witam.
U mnie wygląda to tak:
Obrazek

Obrazek

Zauważyłem jedną rzecz: mając zamontowany tylko jeden uchwyt, a w nim latarkę bez smyczki - jest możliwe odkręcenie górnej połowy uchwytu wraz z latarką.
Jeśli latarka ma smyczkę zapętloną wokół kierownicy i uchwytu, lub jeśli są dwa uchwyty obok siebie - jest bezpieczniej.

Pozdrawiam.

: wtorek 02 sie 2016, 09:20
autor: salomon
Moje fotki:
Obrazek :mrgreen: Obrazek
Dzięki

: wtorek 02 sie 2016, 18:03
autor: Kasu
Myślałem co by tam jakieś ząbki ponacinać na łączeniu tych elementów, ale skutkowało by to "stopniową" regulacją. Był też pomysł z nakretką kontrującą, ale nie chciało już mi się tego przerabiać i dużo miejsca by trzeba było by podejść z kluczem do niej. Skręć może mocniej i na kleju do gwintów.

: wtorek 02 sie 2016, 19:31
autor: salomon
Taka regulacja jest dobra. Raz ustawiasz, lekko dokręcasz i po sprawie. Kąt w jakim mam ustawione jest ok. Czasami natomiast ustawiałem wiązkę niżej żeby nie oślepiać kierowców. Dlatego na kierownicy mam warstwę taśmy i z wyczuciem skręcony uchwyt. Nie porysuję lakieru tylko w taśmę idą siły.

: czwartek 04 sie 2016, 08:01
autor: danielxc717
Mam 2 uchwyty od kolegi.

Powiem tyle. Kawał dobrej roboty.

Ustawiłem kąt na oko w domu, oczywiście taśma na kierownicy i skrecane uchwyty z wyczuciemtak że się nie przemieszczają nawet na kamienistych zjazdach ale da radę je ustawić Góra dół. Tak samo lewo prawo. Trzeba imbus skręcić na tyle by można było lekko manewrowac lewo prawo. Po testach można sobie już lewo prawo skręcić na stałe chociaż podczas jazdy też się nie przemieszcza.

Plastikowe uchwyty te za kilka zł to szajs. Są niepewne i nie można zmieniać trybów swiecenia bez podtrzymania lampki.

Kolego nie przerywaj pracy nad uchwytami bo dzięki tym uchwytą podczas jazdy w terenie nie trzeba o nic się martwić. Szacun za porządną robotę.
No i masa.. Nic nie tracimy kupując te solidne metalowe uchwyty bo są bardzo lekkie.

Jedyny minus dla ludzi którzy często używają lampek nie tylko na rowerze to jest potrzeba posiadania imbusa ale można sobie poradzić kupując śrubę na motylki i wtedy można wszystko zrobić ręcznie bez narzędzi. Ale co to za minus..

Jeszcze raz wielkie dzięki. Pozdrawiam

: sobota 06 sie 2016, 14:18
autor: Kasu
A jednak:
[/youtube]

: środa 10 sie 2016, 20:18
autor: danielxc717
Obrazek

Tak to wygląda u mnie. Narazie taśma zrobiona na sztukę i to nie wygląda, ale musiałem to zabezpieczyć jakoś żeby napisów i lakieru z kiery nie sciagalo

: środa 10 sie 2016, 23:44
autor: Kasu
Ja łapałem na izolepie, ale myślę skombinować skrawek owijki do kierownicy.

Co to za bike'a masz?

: czwartek 11 sie 2016, 15:33
autor: danielxc717
Author traction stary na 26" osprzęt kpl xt nawet stare manetki 8speed xt - teraz to rarytas :smile:
Hamulce hydraulika xt
Amor reba team
Kiera i wspornik kiery wcs niestety siodła nie bo nie mają takiej średnicy.
Koła crossmax st
Rower ma już 7 lat ale nie chce go zamienić na nic innego ew coś kupić drugiego. Wszystko działa, napęd wymieniam co roku kasetę, koronki w Korbie i łożyska z h2.

Rower nie seryjny tylko skladak. Prócz kół (wcześniej nawet koła sam budowalem) ale zmieniałem na crossmax.

: czwartek 11 sie 2016, 23:51
autor: Kasu
Fajny sprzęcior, też bym trzymał ;)

Ja teraz swoim boję się jeździć, bo nie wiem czy dobrze luz dobrałem xD

Obrazek
Obrazek

No ale jakoś przetestować trzeba ;)