Strona 6 z 42

: sobota 10 paź 2015, 22:57
autor: Kielek
Złożyłem zamówienie 1 X, dzisiaj (10 X) nadal ma status "processing" - jedna rzecz, ponoć wysyłają w przeciagu 3-5 dni roboczych. Właśnie wysłałem im zapytanie o co chodzi, jak się do poniedziałku nie ogarną to spróbuję paypalem kasę wycofać.

: sobota 10 paź 2015, 23:32
autor: ptja
U mnie niestety to samo:

Order Date Oct 01, 2015 18:37:14 PM - processing

Dam im jeszcze chwilę, ale na przyszłość słabo to rokuje.

: sobota 10 paź 2015, 23:47
autor: maba
Kiełek pisze:to spróbuję paypalem kasę wycofać.
A jest taka opcja, bo nie widziałem?

Teraz od kilku dni czekam aż zwrócą kasę z anulowanego zamówienia (mimo, że status dalej processing, a ticket zamknięty), pewnie na GB Wallet? Wolałbym na PP żeby już nigdy u nich nie kupować.

: niedziela 11 paź 2015, 17:38
autor: 1984
maba pisze:
Kiełek pisze:to spróbuję paypalem kasę wycofać.
A jest taka opcja, bo nie widziałem?

Teraz od kilku dni czekam aż zwrócą kasę z anulowanego zamówienia (mimo, że status dalej processing, a ticket zamknięty), pewnie na GB Wallet? Wolałbym na PP żeby już nigdy u nich nie kupować.

Radze postraszyć roszczeniem PP. Ja miałem z nimi problemy przy s80, odpowiedź na tiketa po tygodniu, udawanie głupa itp. Po interwencji w PP kasa na koncie pojawiła sie po 5 godzinach.

: niedziela 11 paź 2015, 23:31
autor: ElSor
Ja natomiast miałem taką dziwną sytuację, że kupiłem kilka akusów za ~33$ z zaznaczonym (i niemożliwym do odznaczenia) trackingiem. Zapłaciłem przez PayPala mniej o wartość trackingu. Zobaczę jak sprawa potoczy się dalej ale coś podejrzewam, że może to być jakiś celowy zabieg programistyczny, chyba, że gdzieś mi umknęło, że tracking jest darmowy po spełnieniu jakiś warunków.

Pewne jest to, że współpraca nasza ze sklepem wisi na włosku, bo najlepiej u nich działa dział reklamowy, za który odpowiada m.in. Pani Iwona a cała reszta (dział wysyłkowy, support i reklamacyjny szczególnie) jest po prostu beznadziejny, z tego, co można wyczytać w tym temacie.

: poniedziałek 12 paź 2015, 08:08
autor: GearBest
rambolbambol pisze:Ja czekam na swoje latarki z Gearbest od 27 lipca.

Could you tell me the order number? I will check about it.

: poniedziałek 12 paź 2015, 08:17
autor: GearBest
Dear all,now our system can track your package delivery. Just write down the order number and you can know where your packages are delivering.


Obrazek

: poniedziałek 12 paź 2015, 14:57
autor: rambolbambol
GearBest pisze:
rambolbambol pisze:Ja czekam na swoje latarki z Gearbest od 27 lipca.
Could you tell me the order number? I will check about it.
I have already spoke on private message about this with you, but here are orders, that I am still waiting.
Order:WW1507241403578384
shipped out on 2015-07-28,expire on 2015-09-28.
Order:WW1507241406467347
shipped out on 2015-07-29 expire on 2015-09-29.
Order:WW1507241407546489
shipped out on 2015-07-27 expire on 2015-09-27.
Order: WW1507280016060748
shipped out on 2015-07-30 expire on 2015-09-30

I really want my flashlights or money back. Looks like I am not the only one that did not received his order, ordered in vacation period.

: poniedziałek 12 paź 2015, 21:33
autor: zieloczek100
Tak trochę wygląda jakby zaginęła gdzieś w okolicach Polski http://directlinktrackedplus.com/multip ... 79811602SE chyba.

: poniedziałek 12 paź 2015, 21:38
autor: maba
1984 pisze:Radze postraszyć roszczeniem PP. Ja miałem z nimi problemy przy s80, odpowiedź na tiketa po tygodniu, udawanie głupa itp. Po interwencji w PP kasa na koncie pojawiła sie po 5 godzinach.
Zwrócili kaskę na PayPala - 6 dni z weekendem ;)

: wtorek 13 paź 2015, 08:29
autor: zieloczek100
Wczoraj odebrałem paczkę zamówioną 17 września. Dzisiaj wysłali paczkę zamówioną 2 tygodnie temu.
Z tego co ja zrozumiałem jakiś magazyn mają w innym miejscu i stąd te opóźnienia z wysyłkami. Może chodzi o magazyn z rzeczami typu własnie noże itp, ponieważ gdy zamówiłem PowerBank wysłali bardzo szybko.

: wtorek 13 paź 2015, 09:06
autor: GearBest
zieloczek100 pisze:Wczoraj odebrałem paczkę zamówioną 17 września. Dzisiaj wysłali paczkę zamówioną 2 tygodnie temu.
Z tego co ja zrozumiałem jakiś magazyn mają w innym miejscu i stąd te opóźnienia z wysyłkami. Może chodzi o magazyn z rzeczami typu własnie noże itp, ponieważ gdy zamówiłem PowerBank wysłali bardzo szybko.
Hi,yes,because the knives are the dangerous product so it need to deliver specially.

: wtorek 13 paź 2015, 09:11
autor: GearBest
rambolbambol pisze:
GearBest pisze:
rambolbambol pisze:Ja czekam na swoje latarki z Gearbest od 27 lipca.
Could you tell me the order number? I will check about it.
I have already spoke on private message about this with you, but here are orders, that I am still waiting.
Order:WW1507241403578384
shipped out on 2015-07-28,expire on 2015-09-28.
Order:WW1507241406467347
shipped out on 2015-07-29 expire on 2015-09-29.
Order:WW1507241407546489
shipped out on 2015-07-27 expire on 2015-09-27.
Order: WW1507280016060748
shipped out on 2015-07-30 expire on 2015-09-30

I really want my flashlights or money back. Looks like I am not the only one that did not received his order, ordered in vacation period.


These are your tracking number:
CN14379788173987,
CN14380738497249

: wtorek 13 paź 2015, 09:46
autor: vin324pl
Ktoś może polecić jakiś dobry tracking do przesyłek z GB ?
Bo na poczcie polskiej często nic się nie wyświetla

: wtorek 13 paź 2015, 11:21
autor: zieloczek100
Ja patrze tutaj http://directlinktrackedplus.com/multip ... ref_mode=0 jak przyleci do kraju to potem patrze na polskie sledzenie.

(pisze z telefonu)