Strona 6 z 14
: poniedziałek 06 lip 2015, 23:00
autor: macgap90
Ja już swój sterownik podkręciłem - rezystor 40mΩ dał 2.9A w trybie max. Do tego dioda powędrowała na Sinkpada, a moduł został dość mocno "upaćkany" pastą termo. Po minucie jest już korpus zauważalnie cieplejszy.
Edit: Mam już pierwszą wadę S80, a właściwie to dołączonej ładowarki. Moja ładuje aku do 4.26V!
: wtorek 07 lip 2015, 08:11
autor: fxxx
0,06V to lekko naciągnięta norma. Jak Ci przeszkadza to wymień moduł w ładowarce np na TP4056.
: wtorek 07 lip 2015, 08:49
autor: macgap90
Raczej przeniosę się z ładowaniem do zewnętrznej ładowarki a oryginalna zostanie na wyjazdy.
: wtorek 07 lip 2015, 15:13
autor: Jacek318
Dotarła i moja S80, ale głośnik Xiaomi wysłany dzień wcześniej jeszcze nie dotarł.
Obie wysyłki bez trackingu.
: wtorek 07 lip 2015, 15:40
autor: robertgl17
W sprawie mojej S80 odpisali mi tak
Dear Robert,
Thank you very much for your recent message.
Unfortunately, we are very sorry to inform you that the item is no longer in stock.
Could you please visit our website again and choose suitable replacement? Or you want a refund.
If you want a replacement, we would be very grateful if you could tell us the SKU (item number). We will then be able to check whether it is in stock or not.
Once again, we sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused and we look forward to hearing from you.
Thank you so much for your continued patience and kind understanding.
Żenada.
: wtorek 07 lip 2015, 21:25
autor: Manekinen
: wtorek 07 lip 2015, 23:37
autor: Serkules
Ja w sprawie mojego S80 założyłem już spór u mojego operatora karty.
Podobnie jak Robertowi, odpisali mi żebym wybrał coś innego ze sklepu. Dałem im wybór spośród kilku przedmiotów. Wszystkie bez problemu mogłem dodać do koszyka i dokonać transakcji. Gearbest natomiast odpisał mi, że te przedmioty są niedostępne.
Odpisałem im, że chcę zwrotu pieniędzy i od tamtej pory cisza... Dlatego założyłem spór.
Niepoważne podejście do klienta. Więcej już się chyba nie skuszę na zakupy w tym sklepie, albo przynajmniej bardzo poważnie się zastanowię przed dokonaniem transakcji.
: środa 08 lip 2015, 06:39
autor: Fluxor
Ja domagam się ciągle kuponu rabatowego na kamerę już drugiego meila napisałem i cisza z ich strony.
: czwartek 09 lip 2015, 00:16
autor: LED1234
Szukam osoby, która byłaby w stanie zamówić dla mnie kilka rzeczy z chin.
Więcej informacji udzielę na PW.
: czwartek 09 lip 2015, 10:57
autor: fxxx
dostałem paczkę z S80...bez S80. Już im wysmarowałem maila. Jajca sobie robią....
: czwartek 09 lip 2015, 12:34
autor: WojtekErnest
Proponuje omijać takie 'sklepiki'. A tym bardziej teraz gdy jest takie u nich zawirowanie finansowe....
: czwartek 09 lip 2015, 13:12
autor: fotorondo
WojtekErnest pisze:... zawirowanie finansowe....
: czwartek 09 lip 2015, 13:21
autor: fxxx
wydałem u nich jakieś 1000$ już i nie było większych problemów, więc mam nadzieję, że i tym razem będzie ok. Tylko pewnie nie dostanę batonów
: czwartek 09 lip 2015, 13:36
autor: LED1234
Z tego sklepu chciałbym kupić tylko Opusa
: czwartek 09 lip 2015, 15:57
autor: WojtekErnest
Parę dni temu kupiłem OPUSA CT3100 v 2.2, (oryginał w pudełku) w AliExpress za US $37.50. Przesyłka doszła po ok 10 dniach . Słynny wentylatorek bez słyszalnych usterek.
Tę platformę uważam za bezpieczniejszą.