Strona 6 z 8
: sobota 16 lut 2019, 17:58
autor: Mociumpel
W zasadzie nie ma ale domyślnie jeśli jest 1-2 dni przed końcem a nie ma towaru to zakładasz spór.
Ewentualne wydłużenie okresu nawet na kilka dni i brak reakcji lub opory stanowią dowód że chcesz się dogadać i ewentualne roszczenia są szybsze.
Niemniej rozważ opcję bo mi ostatnio to poczta polska lub świat wysyłek
zalega po 10-15 dni z towarem u siebie a nie chińczyki - stąd wyrozumiałość wynikająca z wiedzy że to nie ich wina tylko jurnych pośredników.
: sobota 16 lut 2019, 18:53
autor: marekwoj
Nic nie musisz robić, jak nie wyśle to Aliexpress sam zwróci kasę.
: sobota 16 lut 2019, 20:05
autor: skaktus
Problem polega na tym, że czasu mam określoną ilość.Chciałem dostać paczkę z początkiem marca, a ona od 11 dni nawet nie została wysłana.Cztery inne paczki już są w drodze, mimo że były kupione tego samego dnia lub dzień później.
: sobota 16 lut 2019, 20:45
autor: Mociumpel
Sam sobie odpowiedziałeś - jak musisz to spór jak nie, daj czas ...
: sobota 16 lut 2019, 22:52
autor: marekwoj
Kupując w chinach nie da się przewidzieć kiedy paczka dojdzie. Nawet w porządnym sklepie, np Banggood zdarzyło się że wysłali po kilku tygodniach, chociaż niby mieli w magazynie jak kupowałem. Nie wspominając nawet o czasie transportu, bywało 10 dni jak i ponad dwa miesiące.
: niedziela 17 lut 2019, 08:51
autor: Borsuczy
Tak jest, zakupy w Chinach to taka trochę loteria. Kupiłem rzeczy z jednych zakupów, z jednego koszyka, ten sam czas... Dwa Convoye S2+ i klipsy do nich i te paczki rozdzielili, latarki już chyba do mnie płyną a klipsy dalej są "Ready to ship"...
: wtorek 19 lut 2019, 08:13
autor: MIXTERek
a ja zamówiłem na aliexpress driver do mojej latarki do przerobienia... przed nowym rokiem w chinach i do dziś nie wysłali... czekam do końca i zamawiam gdzie indziej, jak nie chcesz tracić czasu zamawiaj gdzie indziej!
: wtorek 19 lut 2019, 11:18
autor: Dziubek
Wyolbrzymiasz. Jak czekasz długo to anulujesz zamówienie i po sprawie.
: wtorek 19 lut 2019, 12:15
autor: marekwoj
Jak chcesz szybko, to pozostaje zakup w PL. Chociaż i tu różnie bywa
: piątek 22 lut 2019, 18:03
autor: dzonyiks
Borsuczy pisze:Tak jest, zakupy w Chinach to taka trochę loteria. Kupiłem rzeczy z jednych zakupów, z jednego koszyka, ten sam czas... Dwa Convoye S2+ i klipsy do nich i te paczki rozdzielili, latarki już chyba do mnie płyną a klipsy dalej są "Ready to ship"...
Warto sprawdzać co na europejskich magazynach oferuje Gearbest lub Banggood.
Będzie dużo szybciej
: środa 27 lut 2019, 11:44
autor: skaktus
Hej. Szybkie pytanko - jak "wyceniacie" wysokość zwrotu za zakup ? Zakupiłem lampę, standardowa cena na ali to 80 zł, ja znalazłem "okazję" za 56 zł. Doszła. wykonanie jak to chińczyk - tragiczne chłodzenie, ale tego się spodziewałem. Lampa natomiast zamiast 12W ma 8W, też do przewidzenia. Miała być ściemnialna, a nie jest. Napisałem do sprzedawcy i co dziwne, prosi o założenie sporu...
Poprosić o zwrot w wysokości zakupu nowego sterownika z podaniem linka czy inaczej waszym zdaniem należy działać ?
: czwartek 28 lut 2019, 02:27
autor: mike22
skaktus pisze:Hej. Szybkie pytanko - jak "wyceniacie" wysokość zwrotu za zakup ? Zakupiłem lampę, standardowa cena na ali to 80 zł, ja znalazłem "okazję" za 56 zł. Doszła. wykonanie jak to chińczyk - tragiczne chłodzenie, ale tego się spodziewałem. Lampa natomiast zamiast 12W ma 8W, też do przewidzenia. Miała być ściemnialna, a nie jest. Napisałem do sprzedawcy i co dziwne, prosi o założenie sporu...
Poprosić o zwrot w wysokości zakupu nowego sterownika z podaniem linka czy inaczej waszym zdaniem należy działać ?
Prosi o spór bo w przypadku zwrotu dostanie zwrot prowizji. Załącz zdjęcie z poborem W i zakładaj spór. Co do wyceny zwrotu, to wnioskuj o tyle ile dla Ciebie to warte. Jeśli wymienisz diode i co tam potrzeba, a wtedy spełni Twoje oczekiwania to żądaj zwrot kosztów cześci.
A jeśli to chłam nie do naprawy to total refund, tylko wtedy mogą chcieć fotki ze zniszczeniem przedmiotu.
: niedziela 10 lis 2019, 10:35
autor: SebaZ74
Zamówiłem przez Ali namiot za 700zł, wybrałem przesyłkę Aliexpress Premium, okazało się, że poszło przez DHL, więc odesłali paczkę Nadawcy (dzwoniłem do DHL). Napisałem do Nadawcy, żeby mi wysłał ponownie namiot, od dwóch tygodni niestety bez efektu, gada, że najpierw muszę mu wysłać drugie 700zł, wtedy zwróci mi kasę za pierwsze zamówienie, kasy raczej nie dostał za pierwsze bo nie potwierdziłem odebrania przesyłki, teraz mu napisałem żeby oddał kasę, że nie chcę namiotu, ale skoro jej nie ma... no i zamówienie kończy się za 3 godz....
Namieszałem widzę nieźle, proszę o radę co tu robić, pierwszy raz mam problem z Ali i jestem mało inteligentny. Dziękuję.
: niedziela 10 lis 2019, 11:36
autor: Mociumpel
Na Ali masz określony czas na doręczenie, jeśli w tym czasie nie dotrze do Ciebie paczka to zakładasz spór. Jeśli śledzisz paczke to możesz próbować dowiedzieć sie w dowolnym czasie gdzie jest i jeśli jest blisko a masz kilka dni na dostawę wydłużasz termin pisząc do chińczyka - podajesz dowolny, ja zazwyczaj prosze o 2 tygodnie. Jeśli CI chińczyk wydłuży masz chwile czasu na ogarnięcie co dalej. Jeśli masz 2-3 dni do końca zakładasz spór - chińczyk sie odnosi czy chce pomóc czy wali Cie w jajo. Jak termin mija - eskalujesz wysyłasz ewentualna korespondencję do kierowników Ali i czekasz na kasę. koniec.
W przyszłości jak zyskasz co najmniej Vip 2 to WSZYSTKIE Twoje tego typu problemy Ali rozwiąże w mig i w zasadzie na Twoja korzyść - chyba że będziesz miał skomplikowaną sytuację - takie dziwne to dopiero od Vipa 4 i 5 gdzie bez pytania dostajesz to o co prosisz
Krótko - zakładasz spór i eskalujesz.
: niedziela 10 lis 2019, 12:02
autor: SebaZ74
Dzięki, czyli jak otworzyłem spór przed chwilą (kilka godzin przed zakończeniem) to teraz tylko czekać a jak Chińczyk oleje to pisać do Szefa?