Strona 6 z 16
: poniedziałek 12 sie 2013, 22:00
autor: Misiek_86
Którą na rower brać C8 czy S2??
: poniedziałek 12 sie 2013, 22:04
autor: MaciekB
Raczej S2. Świeci szerzej, więc na rower lepiej się nadaje.
: poniedziałek 12 sie 2013, 22:05
autor: maciex93
: wtorek 13 sie 2013, 09:03
autor: macgap90
Idealne połączenie to S2 na krótkie i C8 na długie, tylko ludzie się dziwnie patrzą...
: wtorek 13 sie 2013, 16:59
autor: marmez
Idealne połączenie to S2 na krótkie i C8 na długie, tylko ludzie się dziwnie patrzą...
Bo ludzie to
siepacze!
: wtorek 20 sie 2013, 18:47
autor: misieksdz
michal13031986 pisze:Którą na rower brać C8 czy S2??
Ja śmigam właśnie na takim połączeniu, C8 od maciexa i S2 w wypasionej wersji od Dariusza. Jak wyjadę nocą za miasto i odpalę obie na maxa to muszę zakładać okulary przeciwsłoneczne
A niedługo zmiana C8 na nowego Convoya L4
: środa 21 sie 2013, 11:34
autor: Tomek11
Którą S2 polecacie na rower .... przy czym aby nie trzeba było na początku coś przy niej robić ... bo się nie znam - dopiero zaczynam wchodzić w temat a chciałbym coś już "zakupić "
: środa 21 sie 2013, 15:47
autor: Pyra
Witam
Tomek11 pisze:Którą S2 polecacie na rower ....
Nie wiem czy zauważyłeś, ale to jest temat o C8. Zapraszam do działu rowerowego.
Pozdrawiam
: środa 25 wrz 2013, 10:46
autor: rg-42
Witam. Czy gwint piguły i body jest sens smarować np. czymś takim?
smar miedziowany
: środa 25 wrz 2013, 10:59
autor: Dariusz70
Lepiej nie łączyć miedzi i aluminium. Co do smarowania gwintu piguła/głowica zdania są podzielone. Gwint jest mocno dociskany i ma dużą powierzchnię.
Ja smaruję pastą termo "rzadką" , cienką warstwą.
Gwint na dupce smarem rowerowym przeciw zapiekaniu się. Może być wazelinowy.
Na gwinty anodyzowane smar silikonowy.
: czwartek 26 wrz 2013, 11:29
autor: rg-42
Witam. Wczoraj naszła mnie ochota zrobienia kilku fotek moich światełek- uważam, że na forum jest mało zdjęć z terenu jak już to w większości tylko „flaki” latarek. Zastanawia mnie mnie, że Convoy C8 w porównaniu z UltraFire wypadł dość słabo, a reflektor ma dużo większy czyżby dioda robiła tę różnice. Moją flagową latarką pozostaje EDC X1- mieści się w garści i daje dużo światła jak na jej rozmiary. Zdjęcia po przelotnych opadach deszczu, aparat oczywiście część światła wycina, ale za to jest porównanie trzech modeli latarek. Link:
Convoy C8, UltraFire WF-501B, EDC X1
: czwartek 26 wrz 2013, 14:49
autor: Ozór
Ja dziś zamówiłem C8 z SMO ze sterownikiem 2,8A i diodą 3C.
Na razie mam S2 na 2.1A, jestem bardzo zadowolony i ciekawy czy a jeśli to ile dalej świeci C8.
Bo S2 szeroko i idealnie jak dla mnie żeby poświecić przed sobą na jakiejś ścieżce, ale na niedużą odległość.
: czwartek 26 wrz 2013, 15:17
autor: smokuxx1987
rg-42 pisze:Witam. Wczoraj naszła mnie ochota zrobienia kilku fotek moich światełek- uważam, że na forum jest mało zdjęć z terenu jak już to w większości tylko „flaki” latarek. Zastanawia mnie mnie, że Convoy C8 w porównaniu z UltraFire wypadł dość słabo, a reflektor ma dużo większy czyżby dioda robiła tę różnice. Moją flagową latarką pozostaje EDC X1- mieści się w garści i daje dużo światła jak na jej rozmiary. Zdjęcia po przelotnych opadach deszczu, aparat oczywiście część światła wycina, ale za to jest porównanie trzech modeli latarek. Link:
Convoy C8, UltraFire WF-501B, EDC X1
Zeby porównanie było miarodajne musiałbyś:
1 Mieć w tych latarkach takie same diody, a widze że w Convoy masz XM-L T6 a w pozostałych XM-L2 U2 co daje różnice w jasności prawie 20 %.
2 W każdej latarce podawać taki sam prąd na diode. Pomierz na dupce pobór z naładowanego ogniwa.
3 Spoot latarki staraj się kierować na choryzont tak żeby zasięg był jak największy.
Jeśli skierujesz Wf-501B żeby świeciła pod nogi i C8 tak samo to różnicy w zasięgu nie zobaczysz.
4 Ustawienia przesłony, czasu naświetlania takie same, a w podpisach widziałem tylko ISO 200
: czwartek 26 wrz 2013, 15:51
autor: witos
rg-42 pisze:Witam. Wczoraj naszła mnie ochota zrobienia kilku fotek moich światełek- uważam, że na forum jest mało zdjęć z terenu jak już to w większości tylko „flaki” latarek. Zastanawia mnie mnie, że Convoy C8 w porównaniu z UltraFire wypadł dość słabo, a reflektor ma dużo większy czyżby dioda robiła tę różnice. Moją flagową latarką pozostaje EDC X1- mieści się w garści i daje dużo światła jak na jej rozmiary. Zdjęcia po przelotnych opadach deszczu, aparat oczywiście część światła wycina, ale za to jest porównanie trzech modeli latarek. Link:
Convoy C8, UltraFire WF-501B, EDC X1
Zauważ,że w UF masz potencjalnie najsilniejszą diodę a w C8 najsłabszą... Gdybyś do C8 (zakładam,że masz tam sterownik 8 x amc czyli 2,8 A )wsadził XM-L2 U2 1C to mógłbyś być w lekkim szoku,naprawdę. Barwa,w tym wypadku tint diody ma tutaj nie bagatelne znaczenie a jeszcze ref C8+zmostkowana sprężyna włącznika =
EFEKT
: czwartek 26 wrz 2013, 18:14
autor: rg-42
smokuxx1987 napisał/a:
Zeby porównanie było miarodajne musiałbyś:
1 Mieć w tych latarkach takie same diody, a widze że w Convoy masz XM-L T6 a w pozostałych XM-L2 U2 co daje różnice w jasności prawie 20 %.
2 W każdej latarce podawać taki sam prąd na diode. Pomierz na dupce pobór z naładowanego ogniwa.
3 Spoot latarki staraj się kierować na choryzont tak żeby zasięg był jak największy.
Jeśli skierujesz Wf-501B żeby świeciła pod nogi i C8 tak samo to różnicy w zasięgu nie zobaczysz.
4 Ustawienia przesłony, czasu naświetlania takie same, a w podpisach widziałem tylko ISO 200
1. Kiedyś powtórzę fotki w tych samych miejscach, a diody w latarkach C8 i UF zamienię ze sobą lub wstawię do C8 na stałe XM-L2
2. Prąd był ten sam, a jeżeli nie to prawie- wiem prawie czyni różnicę, ale porównanie jest tylko orientacyjne i temu ma służyć
3. Spot latarki kierowałem na horyzont… Na zdjęciach jest raz bliżej a następnie dalej- wynikało to z tego, że aparat na zbyt słabym oświetleniu nie chciał złapać ostrości i trochę się nagimnastykowałem
4. Ustawienia aparatu przy każdym zdjęciu są takie same, zresztą zdjęcia mają oryginalne dane zapisane w sobie oprócz nazwy aparatu.
Dziś otrzymałem nowy sterownik (programowalny) i chcąc go wymienić "ujrzałem ciemność"
pasta termo Wcześniej myślałem, że ludzie tu na forum trochę panikują z poprawianiem nowych latarek- i pomyśleć, że latarka ma za sobą 4 godziny pracy mocą 100%
[ Dodano: 27 Wrzesień 2013, 19:06 ]
Zauważyłem coś podejrzanego w mojej C8. Wygląda tak, jakby podkładka centrująca lekko się stopiła i ogranicza światło z diody. Podkładki tej nie idzie zamocować w reflektorze, a chyba powinno. Jeżeli mam rację to może tu jest przyczyna, że Convoy C8 według mnie nie świeci najlepiej? Zamieszczam zdjęcie z oryginalną podkładką i uniwersalną.
podkładka centrujaca
[ Dodano: 28 Wrzesień 2013, 10:59 ]
"Lubię pisać sam do siebie":) najlepiej w dziale o nas założyć bloga...A teraz pytanie, gdzie kupić oryginalną podkładkę centrującą do Convoy C8? Pozdrawiam.
[ Dodano: 29 Wrzesień 2013, 09:00 ]
Latarka Convoy C8 wróciła do łaski. Zeszlifowałem podkładkę centrującą tak aby nie zachodziła na łeb diody i dodałem
podkładkę izolującą w razie czego gdyby reflektor stykał się z zasilaniem LED. Efekt jest taki, że latarka świeci jaśniej i bardziej skupia światło.
Zdjęcia na szybkiego.
[ Dodano: 1 Październik 2013, 18:37 ]
Witam. Cały czas porównuję latarki:
zdjęcia z terenu Dziś zamieniłem diody w latarkach z C8 do UF i odwrotnie- ciekawe, dziś w nocy to sprawdzę.