Strona 49 z 99

: sobota 27 mar 2010, 09:47
autor: SISmaster
kr1s1983 będą chcieli abyś wysłał im najtańszą opcją (koszt ok 25 zł) ,najpierw musisz zgłosić uszkodzenie tutaj http://services.dealextreme.com/forms/R ... ctive.aspx
musisz im wysłać fotki uszkodzenia potem wyślą email z adresem do wysyłki bez problemu oddają kasę za wysyłkę (czekałem ok 6 dni).Zazwyczaj wysyłają nowy towar lub jeśli nie wyślesz im wadliwego towaru to ok 50% ceny.

: sobota 27 mar 2010, 19:20
autor: olijacek
Hej

Zrobiłem pierwszy zakup na DX i mam pytanie coś mam potwierdzać po logowaniu jest takie miejsce na wpisanie adresu Email ?


Track a single order made with this account's e-mail address:

: sobota 27 mar 2010, 20:24
autor: Pikom
Nic nie muszisz wpisywac jeśli już zrobiłeś zakupy - to co podajesz, to opis opcji ktora pozwala sprawdzic stan realizacji konkretnego zamowienia - na podstawie adresu e-mail. Jesli zalozyles konto na DX i jesli to konto zakladales z tym samym adresem e-mail ktory masz w paypalu, to po zalogowaniu sie do konta bedziesz widzial wszystkie swoje zamowienia - bez potrzeby uzywania opcji sprawdzania konkretnego zamowienia o ktorej piszesz.

: poniedziałek 29 mar 2010, 10:16
autor: kr1s1983
SISmaster pisze:kr1s1983 będą chcieli abyś wysłał im najtańszą opcją (koszt ok 25 zł) ,najpierw musisz zgłosić uszkodzenie tutaj http://services.dealextreme.com/forms/R ... ctive.aspx
musisz im wysłać fotki uszkodzenia potem wyślą email z adresem do wysyłki bez problemu oddają kasę za wysyłkę (czekałem ok 6 dni).Zazwyczaj wysyłają nowy towar lub jeśli nie wyślesz im wadliwego towaru to ok 50% ceny.
Dzieki za pomoc,zglosilem im to wlasnie i tak tez mi napisali.Probowac wyslac to poczta?czy jakims operatorem?Pisza mi tez cos ze powinienm im wyslac potwierdzenie nadania i tracking number a takiego czegos poczta chyba nie ma..

: poniedziałek 29 mar 2010, 12:01
autor: SISmaster
Będą chcieli aby do paczki włożyć kareczkę z :
1)nr zamówienia
2)nr produktu i ilość
3)opis uszkodzenia
wyślij jako list priorytetowy (będzie drożej ok 4 zł) zależy od wagi do 350 gr jest 17.3 zł+4 za priorytet
Takie fotki im trzeba wysłać

: poniedziałek 29 mar 2010, 19:19
autor: Pawelxqx
23 marca złożyłem zamówienie, 26 wysłali paczkę, dzisiaj opuściła Chiny. Ogólnie szybko, jednak wysłali tylko połowę zamówienie, ale dioda już czeka na wysyłkę.
Niestety, dalej nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, mimo że minęło ponad 2,5 tygodnia. Napisałem dzisiaj do nich i i czekam co z tym zrobią.
Pozdrawiam

: środa 31 mar 2010, 12:55
autor: kr1s1983
odeslalem im latarke listem poleconym,dostalem juz odpowiedz ze wysylac beda mi nowa latarke a w zamian za presylke zebym wybral sobie cos ze sklepu co tez uczynilem

: środa 31 mar 2010, 20:11
autor: olijacek
Witam

Panowie i panie o ile są tutaj mam status Shipped via Tracked Air Mail i numer RBxxxxxxxxx

co z tym dalej będzie ?

Ps jak się klika w ten numer to co tam można sprawdzić ?

: środa 31 mar 2010, 21:05
autor: Pikom
Shipped via Tracked Air Mail - oznacza, że wysłano przesyłką pocztową ze śledzeniem - będzie jechała aż (prawdopodobnie) dojedzie ;) A co można spradzic - status przesylki - czy czeka na poczcie w HK czy juz wysłana do PL - potem w PL już nie da się sledzic...

: piątek 02 kwie 2010, 20:22
autor: alfi123456
Witam,
Chciałbym z Chin zamówić telefon http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30780 .
Telefon kosztuje $116, wykupię usługę gift za $0.1, przy takiej wartości jest duża szansa na to, że będę musiał zapłacić cło/vat ?
Wesołych Świąt !!

: piątek 02 kwie 2010, 20:54
autor: Fluxor
Nawet gdyby wyslali ci to w sposob taki jak zwykle to zanizyliby wartosc przesylki.

: piątek 02 kwie 2010, 21:23
autor: rrobsonm
Trochę będzie szkoda jak paczka zginie.

: piątek 02 kwie 2010, 21:51
autor: alfi123456
Zdarzyło się Wam kiedyś, że paczka zginęła ?
Jakby paczka zginęła to DX zwraca mi pieniądze ?
Z góry dzięki za odpowiedź.

: piątek 02 kwie 2010, 22:04
autor: piotrokej
Alfi123456 czytam to forum kilka dni. Jak paczka zaginie piszesz kilka maili do DX i oni wysyłają po raz kolejny.


Teraz moje pytanie chce sobie zamówić zestaw Latarka+aku+ładowarka+uchwyt. Tylko mam problem, LINK jest napisane "Typically ships in 4 to 7 days* (7 to 10 during new year season". Czyli mogę się spodziewać że paczka zostanie podzielona na rzeczy In stock i Typically ships, i zostaną one wysłane oddzielnie? Czyli na latarkę mogę czekać wtedy wieczność (czyt.3+ miesiące)
Pozdrawiam
Piotrek

: piątek 02 kwie 2010, 22:20
autor: Pikom
Po pierwsze nie wiadomo czy podzielą - zależy to od tego, kiedy spodziewają się dostawy tego czego nie ma na magazynie. A jeśli będą dzielić, to te "In stock" rzeczy też nie zostana pewnie wysłane w ciągu dwóch dni, tylko powiedzmy po tygodniu oczekiwania na skompletowanie całego zamówienia. Tak to mniej więcej u nich działa, że dział spedycji nie wie co będzie dostarczone i dopiero po kilku / kilkunastu dniach orientują się ze wszystkiego nie ma wiec wysyłają to co mają...

Po drugie nawet jak jest info "In stock" to ja bym nie wierzył... bardzo często sa nieaktualne stany magazynowe.

Po trzecie, tak popularną latarkę jak A10B raczej regularnie ściągają od producenta i powinna być dość szybko. Ale to faktycznie troche loteria.

Po czwarte opóźnienia rzędu 3 miesiące zdarzają się bardzo rzadko.