Strona 48 z 123

: sobota 10 paź 2015, 19:16
autor: lukasz236
Witam. Czy ktoś kupował na Banggood z europejskiego magazynu kurierem B2C Europe? Jak wam długo idzie przesyłka z stamtąd. Czy może lepiej kupić z chin. Zamówiłem z EU jeden produkt i idzie już 3-tydzień i dojść nie może. Jak u was jest z czasem dostawy z EU?

: sobota 10 paź 2015, 19:19
autor: piciex
Zamawiam tylko z Chin i ostatnio ich poczta mieści się w tygodniu z rejestrowanymi przesyłkami i w dwóch tygodniach z nierejestrowanymi (bez nr śledzenia).

: poniedziałek 12 paź 2015, 14:24
autor: abyss
W końcu dotarły zabawki zamówione 09.09.2015 - były wysłane 19.09.2015 z Guangzhou i przyleciały (?) do Dublina 11.10.2015, następnego dnia - czyli dziś u mnie. Denerwujące, że w tranzycie brak informacji co się dzieje z przesyłką, ew. planowanego terminu dotarcia. W sumie miesiąc i trzy dni. Ujdzie - cieszę się, bo sprzęt dotarł bez mechanicznych uszkodzeń, zdaje się, że działa jak chińczyk założył.

: wtorek 13 paź 2015, 09:03
autor: pier
Koledzy zamówiłem na banggood ładowarkę ale nie zakładałem konta u nich. Doplaciłem jedynie za tracking.
Teraz się zastanawiam gdzie dostanę ten numer trackingu i info o wysyłce?

: wtorek 13 paź 2015, 09:08
autor: Fluxor
Może od PayPala ściągną meila jesli tak płaciłeś.

: wtorek 13 paź 2015, 11:02
autor: malkontent
Orientuje się ktoś kiedy będą znowu promocje na banggood? Chcę kupić jeszcze jednego convoy c8 a kosztuje w tej chwili 18$. Chciałbym go kupić tak jak dwa poprzednie w cenie 15$. A może ktoś ma do sprezentowania kod rabatowy na priv?

: wtorek 13 paź 2015, 12:14
autor: arekm
Tak w ogóle - "Czyjeś" kody rabatowe są w BG (niestety) przypisane do konta. Z kolei ogólne kody są publicznie dostępne więc nie trzeba się z privem czaić. [nie znam obecnych]

: wtorek 13 paź 2015, 15:53
autor: michal1
Jest BLF, ale on obniża o jakieś grosze ale zawsze to coś.
malkontent, szukałeś np. na Gearbest?

: środa 14 paź 2015, 08:20
autor: malkontent
michal1, o Gearbest mam wyrobione złe zdanie. Czekam na nóż, który tam zamówiłem od 11 sierpnia. Otworzyłem spór na paypalu. Poza tym w wątku o GB na forum jest bardzo duzo takich jak ja którzy nie otrzymali zamówionych rzeczy.

: środa 14 paź 2015, 09:10
autor: michal1
Ja w podobnym czasie zamawiałem i doszła szybko. Coś się popsuli...
Kiedyś kupiłem na DHgate jak były kupony za kupowanie przez aplikację mobilną.
Pozdrawiam

: piątek 16 paź 2015, 17:03
autor: Mayex
Potwierdzam, ze cos sie popsuli. Zamowilem 3 paczki w odstepie czasowym I wszystkie przyszly po 3tyg od zamowienia tej pierwszej. Czyli jedna po 3tyg, jedną po 2,5tyg i jedna po 2tyg. Może to wina polskiej poczty albo celników?
Dodam, że wysyłają ostatnio pocztą Szwedzką.

: piątek 16 paź 2015, 17:42
autor: maba
U mnie w porządku.
NL - 10 dni i trzy przesyłki SE - 13, 17 i 18 dni. Do tego nierejestrowana 18 dni.

: sobota 24 paź 2015, 14:11
autor: Manekinen
Hmm od kiedy banggood ma automat do zamiany przedmiotów które są out of stock? Tzn napisałem do cservice że coś długo ten processing jednego przedmiotu i napisałem że jak nie mają (w chwili zakupu na stronie było że jest) to dopłacę i wezmę inny. Dostałem maila zwrotnego z automatu z adresu trigger@deals.banggood.com z trzema linkami:

1.If you would like to wait for the replenished stock, please click here;
2.If you would like to change to other items, please click here;
3.If you would like to receive refund, please click here.

No i np taka zamiana wygląda tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i nie wyskoczyło mi nic że mam dopłacać czy coś. Być może ktoś jeszcze musi to ręcznie zaakceptować. Ale cieszy mnie że minimalizują w tym czynnik ludzki, dzięki czemu w razie czego całość będzie trwała krócej.

: sobota 24 paź 2015, 14:29
autor: arekm
Co najmniej od sierpnia (to mój najstarszy mail tego typu od nich).

U mnie przysyłali (sami) w sytuacji typu (poniżej). Potrafili to przysłać kilka dni przed datą restocku.

Thank you very much for your custom with Banggood.com. The item XYZ (SKUABC) in your order #7961xxx is out of stock at the moment. It’s predicted to be restocked on 2015-08-24. We are so sorry about the delay and would like to know what you would like to do with your order.

1.If you would like to wait for the replenished stock, please click here;
2.If you would like to change to other items, please click here;
3.If you would like to receive refund, please click here.

: sobota 24 paź 2015, 14:37
autor: Manekinen
No dopiero po moim mailu zmienili status dostępności na "restock kiedyśtam". I przyszedł ten mail. I jak dalej to wygląda? Np dopłata lub nadpłata?