Strona 42 z 51

: sobota 28 kwie 2018, 11:21
autor: ptja
Latarka jest zabroniona?! Nigdy nie miałem z tym problemu.

: sobota 28 kwie 2018, 14:22
autor: endrju1
To chyba zależy od tego jaką linią, ja z S2+ leciałem w podręcznym i nikt się nie czepił, mimo że na wierzchu była. Podobno zapasowych ogniw tylko nie wolno luzem.

: sobota 28 kwie 2018, 14:27
autor: Vigo
Sosenia pisze:Jedniodniowa wycieczka samolotem do Warszawy zakończyła się stratą latarki WF-502b i multitoola.

Na śmierć zapomniałem rozpakować ich z plecaka, były w bocznych kieszeniach na zewnątrz plecaka (takich siatkowych, na butelkę). Latarka czarna, multitool w pokrowcu czarny, plecak czarny, nie zauważyłem. Na lotnisku, do którego przyjechałem samochodem, przeszedłem przez kontrolę bez zastrzeżeń. Nikt nie zauważył w skanerze, że coś tam jest. Na lotnisku w Warszawie już znaleźli - no i skonfiskowali, jako przedmioty zabronione... Gdyby nie była to godzina 22:00, to może mógłbym się cofnąć i wysłać to sobie pocztą, ale cóż... Zaproponowali też, że mogą to nadać w bagażu rejestrowanym, który przy moim bilecie dużo przewyższałby ceną ich wartość.


To trzeba się cieszyć, że nie miałeś przy sobie np. jakiejś ZebraLight i Leathermana Charge TTi lub SwissToola PLUS, wtedy straty byłyby niepowetowane. :cool:

PS Ale, że latarki już nawet nie można wnieść do samolotu. :kwasny:

: sobota 28 kwie 2018, 21:42
autor: Sosenia
Leciałem LOTem, ale to bez znaczenia, bo bramki są na lotnisku uniwersalne, dla innych linii też... chyba..? Latarkę widocznie zabrali z rozpędu po tym, jak zobaczyli scyzoryk... W każdym razie jestem pewien, że jej nie wyciągałem z plecaka, a jak zobaczyłem, że wyciągnęli multitoola to zgłupiałem, od razu gorąco mi się zrobiło no i w stresie jak po kontroli się spakowałem to chwilę potem zauważyłem brak latarki po drugiej stronie plecaka (w takiej samej kieszeni była). Cofnąłem się zapytać co z tym dalej zrobić, jak to odzyskać, to usłyszałem od niechcenia, że wszystko zostanie zniszczone, drugi bramkarz, że mógłbym nadać bagażem rejestrowanym, a jak nie to jutro mogę pytać w biurze rzeczy znalezionych. Czyli 500km od domu... Straty niby niewielkie, do naprawienia, ale przeżywać będę dużo dłużej, że "za darmo" musiałem swoje oddać. Nie cierpię, jak się coś marnuje... Jak mam kupić nowe, to wolę dopłacić tyle samo, żeby stare działało dalej.

Może im się nie spodobała "korona taktyczna" w latarce? Nie wiem.

: niedziela 29 kwie 2018, 10:54
autor: Vigo
Taaa... "wszystko zostanie zniszczone" za kilka dni pewnie wypłyną u "lotniskowców" na Allegro bądź Olx. :evil:

: niedziela 29 kwie 2018, 22:09
autor: tty5150
W USiA można było na e-bay licytować na wagę pudełka multitooli i scyzoryków. no 20 kg Leathermana.

Zastanowiła mnie ta latarka - może chodziło o koronkę, na z L2P ze zwykła koronką (taktyczna osobno) nie miałem nigdy problemu.

: środa 09 maja 2018, 20:49
autor: krzyspi25

: środa 09 maja 2018, 21:24
autor: barney
Jaki silnik?

: środa 09 maja 2018, 21:26
autor: krzyspi25
Cenowo na szczęście 8 zaworów, 1400 cm3, X14NZ. Przebieg 326 tys. km.
Minus taki że auto jest teraz 30 km od domu.

: piątek 11 maja 2018, 18:15
autor: Pyra
Witam

I się nam narobiło.... Wronki
I znów w pracy poza normą...

Pozdrawiam

: środa 06 cze 2018, 11:40
autor: ElSor
Nad moim autem zawisło jakieś fatum, bo zapach fabryki z akumulatora nie zszedł jeszcze a wczoraj, jadąc do pracy, przebiłem a raczej rozciąłem oponę z przodu na długości ok 1,5cm. Szczęście tylko takie, że to opona przednia, która przed sobą miała jeszcze max tylko ten sezon ( o czym pisałem w viewtopic.php?p=258590&highlight=#258590 ). Zaufany wulkanizator za bardzo nie chciał tego mi skleić, bo uszkodzenie jest duże i polecił zakupić nowe 2 opony nieco szybciej niż planowałem i przynajmniej on będzie spał spokojnie a ja jeździł bez obaw o wystrzał. Z opony przedniej Uniroyal RE3 po 1,5 sezonu zostało mi ok 4mm bieżnika, tzn środek ma z 4mm a boki może i 5mm ale odkryłem, że nieco mocniej dopompowane koła mniej pływają w efekcie czego mam bardziej nierównomierne zużycie. Finalnie uważam ich zakup za niewypał, pomimo, że na mokrym asfalcie trzymają bardzo dobrze to ścierają się nienormalnie szybko i są za miękkie i delikatne oraz mają zbyt zaoblony kształt przez co szerokość bieżnika jest niejako o 1-2 rozmiary węższa.

: piątek 15 cze 2018, 09:45
autor: GanzConrad
ElSor pisze:on będzie spał spokojnie
fajnie to zabrzmiało, tak jakby bardziej przejmował się Twoim bezpieczeństwem niż Ty ;-)

: piątek 15 cze 2018, 17:24
autor: ElSor
Dla mnie i pewnie wielu innych osób to "tylko małe uszkodzenie", które bez problemu można załatać średnim klejem z "byle jaką" łatką i jeździć dalej, dla osoby zajmującej się profesjonalnie naprawą opon, jest to pewnie uszkodzenie dyskwalifikujące oponę do naprawy i dalszej eksploatacji, bo wie co może się dalej dziać z przeciętym oplotem opony.
Podobnie z latarkami - dla nas dobre chłodzenie diody oraz stabilizacja (ograniczenie) pądu jest podstawą niezawodnego używania a dla innego liczy się tylko to, że świeci a że dioda wisi w powietrzu i zasilana jest z DD jest nieistotne.
W każdym bądź razie mam 2 nowe opony i muszę przyznać, że jestem zadowolony z wymiany, bo nie widzę pogorszenia zachowania auta na mokrym a zyskałem odrobinę sztywności i nieco więcej ciszy.

: piątek 15 cze 2018, 18:52
autor: pietros
A ja wczoraj miałem pierwszą przygodę z jazdą motocyklem. Zgubiłem tablicę rejestracyjną... i to jeszcze przy maszynie brata... :neutral:
Dopiero dzisiaj zauważyłem, a przejechałem wczoraj prawie 200km, więc szukaj wiatru w polu...

: piątek 22 cze 2018, 12:28
autor: Ven0n
Dzisiaj skończył mi się reduktor LPG służący mojemu 2.0 ABT(90KM) teraz mam dylemat czy wstawić taki sam do 100HP, bo w sumie wytrzymał 10lat i pewnie 100tyś km, czy wrzucić jego mocniejszego brata wersję 140HP(Tomasetto)