Strona 41 z 43
: niedziela 31 mar 2013, 23:39
autor: gramacz
Ja dużo kupuje w chinach, teraz to już wyłącznie na aliexpress. Z dużych platform handlowych jest najtaniej, i jest ochrona sprzedającego ESCROW tzn dostaniesz towar zgodny z zamówieniem , kończysz transakcję i wtedy pieniądze dostaje sprzedawca.
Czasem idzie znaleźć tańszy sklep ale bez renomy i nigdy nie wiadomo czy prawdziwy.
Jak ktoś nie wie jak zacząć zakupy na aliexpress to tu przewodnik krok po kroku.
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=91466#91466
: wtorek 02 kwie 2013, 19:25
autor: kurtis
Nie wiem, o co chodzi, ale zmienił się mój tracking number dla zamówienia na stronie DX. Poprzedni był dla poczty chińskiej, teraz jest dla poczty singapurskiej. Oba są widoczne w systemach trackingowych
: poniedziałek 08 kwie 2013, 20:23
autor: 0612
Muszę prosić o poradę. 25.02 dokonałem zakupu w fasttech i dx. Adres do wysyłki w obu przypadkach taki sam jak i procedura płacenia(PP z tym samym adresem i danymi co logowanie w sklepach). Z pierwszego paczka po 14 dniach u mnie. Niestety z dx nie dotarła, wysłałem " Ticket" no i dowiaduje się że paczka powróciła do Chin
Teraz chcą 4$ za wysyłkę. No niby nie dużo ale nie lubię płacić za nic i nie z mojej winy. Macie jakis sposób czy trzeba płacić?
to wiadomość z dx
Dear Customer,
We confirm that your package was sent back to China. Is there any reason that you might know?
If the address is correct, please check local laws and regulations to see if the products that you bought from us have import restrictions. In these cases DX will not be responsible for the returned package postage.
Now would you like a resend? Or refund? Or save the money as store credits in dx account for your future purchase?
But please note, for any solutions, we must deduct $4 postage.
Yours Sincerely,
Customer Service
Chyba wyśle im zdjęcie paczki z fasttechu z widocznymi danymi bo mi wciskają że adres jest błędny.
: wtorek 09 kwie 2013, 00:19
autor: ElSor
0612 pisze:Chyba wyśle im zdjęcie paczki z fasttechu z widocznymi danymi bo mi wciskają że adres jest błędny.
Przecież nikt nie pisze, że adres jest błędny tylko:
0612 pisze:If the address is correct, please check local laws and regulations to see if the products that you bought from us have import restrictions.
Translator google
: wtorek 09 kwie 2013, 12:10
autor: missieek
kurtis pisze:Nie wiem, o co chodzi, ale zmienił się mój tracking number dla zamówienia na stronie DX. Poprzedni był dla poczty chińskiej, teraz jest dla poczty singapurskiej. Oba są widoczne w systemach trackingowych
Też tak miałem.
Wszystko dotarło bez przeszkód.
Po tym, jak w trackingu poczty singopurskiej pojawiła się paczka, w Polsce była już po 3 dniach
: wtorek 09 kwie 2013, 16:12
autor: 0612
ElSor pisze:0612 pisze:Chyba wyśle im zdjęcie paczki z fasttechu z widocznymi danymi bo mi wciskają że adres jest błędny.
Przecież nikt nie pisze, że adres jest błędny tylko:
0612 pisze:If the address is correct, please check local laws and regulations to see if the products that you bought from us have import restrictions.
Translator google
-- no właśnie o to między innymi mi biega -- ''jeśli adres jest poprawny, proszę sprawdzić lokalne przepisy....................."
Fakt że źle to wyraziłem, chodziło mi o pokazanie że nie ma problemu z przepisami i adresem bo inna paczka dotarła bez problemu.
...powracając do pytania, da się coś zdziałać czy niestety płacić trzeba.
: wtorek 09 kwie 2013, 22:56
autor: kurtis
missieek pisze:kurtis pisze:Nie wiem, o co chodzi, ale zmienił się mój tracking number dla zamówienia na stronie DX. Poprzedni był dla poczty chińskiej, teraz jest dla poczty singapurskiej. Oba są widoczne w systemach trackingowych
Też tak miałem.
Wszystko dotarło bez przeszkód.
Po tym, jak w trackingu poczty singopurskiej pojawiła się paczka, w Polsce była już po 3 dniach
Od drugiego kwietnia mam taki status na singapurskim trackingu: INFORMATION RECEIVED
(This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article). To znaczy, że DX już przekazał im przesyłkę, czy dopiero przekaże?
: wtorek 22 paź 2013, 22:00
autor: kapuss
Może urząd celny Ci zawrócił paczkę, a z numerami przesyłek chińskimi i singapurskimi to jest tak że nasze zakupy jeżdżą-latają-pływają całkiem spory kawałek drogi i sprzedawcy wysyłają je na różne sposoby żeby było taniej bo przecież przesyłka za free
pozdrawiam
: niedziela 04 maja 2014, 13:22
autor: ptja
Nie wiem, czy było: DX ma nową stronę "EU Direct":
http://eud.dx.com/
Nie porównywałem cen, ale piszą,że "no duty and VAT", czyli strach przed UC odchodzi w przeszłość.
: niedziela 04 maja 2014, 15:45
autor: pegasus_sis
Wysyłka jest darmowa powyżej 30$
: niedziela 04 maja 2014, 19:09
autor: arekm
ptja pisze:
Nie porównywałem cen, ale piszą,że "no duty and VAT", czyli strach przed UC odchodzi w przeszłość.
... ale:
- nadal wysyłają z Chin tylko mają jakąś umowę z NL-post, że niby ma iść ciut szybciej
- jako, że z Chin to nadal przechodzi przez UC i nadal mogą się próbować doczepić
- na tej stronie są TYLKO towary nie przekraczające 22 euro. Z "no duty and vat" to rozbijają przesyłki tak by każda przesyłka nie przekroczyła kwoty 22 euro (czyli tym samym nie podpadała pod cło/vat). Jak kupisz 50 przedmiotów po 22 euro to dostaniesz 50 osobnych przesyłek.
- ceny wyglądają na droższe ale to może tylko takie wrażenie
Tym samym szału nie ma - ot "myk" marketingowo/logistyczny.
: niedziela 04 maja 2014, 23:44
autor: Lampek
arekm pisze:
- jako, że z Chin to nadal przechodzi przez UC i nadal mogą się próbować doczepić
Ja pewnego czasu kupiłem za większa kasę już nie pamiętam z Chin czy Tajwanu to oryginalna paczka była włożona do większego pudła i kurierem przyleciała z GB bez problemu opłat.
: poniedziałek 26 maja 2014, 12:32
autor: jaeger
Witam !
Mam problem z przesyłkami z DX :
1. Zamówienia są dzielone przez sklep i wysyłane partiami tylko że przyszła tylko jedna paczka wysłana 10 maja a ta z 8 maja gdzieś zaginęła
Choć mam "tracking number" to nie da się jej wyśledzić na stronie linkowanej z DX
2. Zamówienie z 14 maja nie zostało wysłane bo ponoć czegoś nie mają na stanie
?:
Nie wiem co jest grane bo nic takiego nie jest przy tych towarach zaznaczone.
Co robić ? Reklamować w DX czy od razu w PayPal bo tak zapłaciłem za zakupy ?
I jak reklamować ?
Wybaczcie pytania ale nieco jestem zielony w temacie a do tej pory nie miałem takich kłopotów z tym sklepem a kilka rzeczy u nich już kupiłem.
: poniedziałek 26 maja 2014, 12:36
autor: arekm
1) czas wysłania nie ma większego wpływu na czas dostarczenia. Bywa, że przesyłki sprzed miesiąca jeszcze nie dotarły gdzie sprzed 2 tygodni już są na miejscu. Martwimy się po ok 1.5 mca od wysłania (45 dniowy termin paypala tu istotną granicę wytycza - o ile płatność paypalem).
2) czasami robią backorder i się czeka zanim wyślą... znów pamiętać o 45 dniowym terminie.
Co do trackingu to szklane kule się popsuły i są w serwisie. Wklej numery to może coś się dowiesz.
: poniedziałek 26 maja 2014, 13:19
autor: phantom
Spróbuj śledzenia naszej Poczty Polskiej, jest niezłe:
http://emonitoring.poczta-polska.pl/