Strona 40 z 43
: sobota 02 mar 2013, 15:19
autor: j4rek
0612 pisze:Zakupy też robiłem w poniedziałek 25.02, FASTTECH i DX, z pierwszego wysłano wczoraj.
Ja z FASTTECH zamawiałem 28.02 i dziś(02.03) przyszło powiadomienie o wysyłce, a na stronie w szczegółach zamówienia jest nawet zdjęcie paczki. Jak zamawiałem w styczniu takich bajerów nie było.
: poniedziałek 04 mar 2013, 10:49
autor: kurtis
Po tygodniu czekania DX zmieniło status na Full Shipped
Pojawiły się dwie opcję, RMA i confirm receipt. Co to oznacza?
: sobota 09 mar 2013, 16:42
autor: chester83
kurtis pisze:Pojawiły się dwie opcję, RMA i confirm receipt. Co to oznacza?
RMA - zgłoszenie, że coś jest nie tak z towarem
Confirm receipt - potwierdzasz tym, że paczka dotarła
: poniedziałek 11 mar 2013, 11:49
autor: robertgl17
Witam.
Mam problem z paczką z DX. Przyszła w miarę szybko-niestety jej zawartość nie bardzo zgadza się z moim zamówieniem. Próbowałem kilkakrotnie wysłac maila na adresy z jakich otrzymywałem maile od DX o postępie zamówienia, niestety żaden nie doszedł do nich. Dostałem automatyczne informacje o problemach z dostarczeniem maila.
Mógłby mi ktoś wskazać w zakładkach strony Dx wskazać, gdzie mogę złożyć reklamację. Najlepiej jak kozie na wozie- bo ja ułomny jestem pod względem angielskiego.
: poniedziałek 11 mar 2013, 14:24
autor: chester83
robertgl17 pisze:Witam.
Mam problem z paczką z DX. Przyszła w miarę szybko-niestety jej zawartość nie bardzo zgadza się z moim zamówieniem. Próbowałem kilkakrotnie wysłac maila na adresy z jakich otrzymywałem maile od DX o postępie zamówienia, niestety żaden nie doszedł do nich. Dostałem automatyczne informacje o problemach z dostarczeniem maila.
Mógłby mi ktoś wskazać w zakładkach strony Dx wskazać, gdzie mogę złożyć reklamację.
Mailowo w DX'ie niestety nic nie załatwisz. Od tego mają swój system zgłoszeń.
Jeśli czegoś w paczce brakuje to:
http://cs.dx.com/Ticket/Check/Aftersales.Missing
Podajesz numer zamówienia [Order Number],
Na następnej stronie numer SKU towaru, którego brakuje [Missing SKU] (jeśli brakuje więcej niż jednego to podajesz oddzielone przecinkami),
następnie trzeba załączyć zdjęcia: całej zawartości paczki [Photo of everything received] oraz frontu koperty [Photo showing the front of the envelope].
To jest opcja minimum, dobrze byłoby napisać ze dwa słowa, np. o fizycznym stanie koperty.
Chyba, że coś innego dolega Twojemu zamówieniu (coś nie działa albo dostałeś coś innego niż zamawiałeś)?
Od tego są inne procedury zgłoszeniowe.
: poniedziałek 11 mar 2013, 16:52
autor: robertgl17
chester83 dzięki za szybką odpowiedź.
U mnie jest ten drugi problem dostałem latarkę bez szybki a zamiast modułu z xenonową zarówką ( na której mi szczególnie zależało) moduł z diodą Q5.
: poniedziałek 11 mar 2013, 17:08
autor: ptja
robertgl17 pisze:/.../a zamiast modułu z xenonową zarówką ( na której mi szczególnie zależało) moduł z diodą Q5.
przygotuj sobie zdjęcia obu przedmiotów i - jeśli się uda - z widocznymi numerami SKU na obu torebkach. Ja załączyłem i szybko oddali kasę za niewysłany przedmiot (wybrałem "store credit", czyli nadpłatę do wykorzystania przy kolejnych zakupach).
: poniedziałek 18 mar 2013, 20:42
autor: missieek
Czy zdarzyło się Wam kiedyś, że Dealextreme zmieniło numer przesyłki?
Kupiłem dwa tygodnie temu kilka przedmiotów na DX, jakiś tydzień temu dostałem maila z numerem przesyłki (Chinapost) a wczoraj wieczorem po zalogowaniu się w serwisie DX, zobaczyłem ze zdumieniem, że w tym samym zamówieniu jest inny numer, tym razem z trackingiem Singapore post.
Ich serwis na razie milczy na ten temat.
: środa 20 mar 2013, 00:29
autor: kurtis
Czy status "departure from outward office of exchange" oznacza, że przesyłka dalej jest w Chinach, czy już jest w drodze do Polski?
: środa 20 mar 2013, 12:01
autor: hswg
Cześć wszystkim (to mój pierwszy post na tym forum),
Zakupiłem sobie na DX.com oscyloskop, klon USBee. Zakupy i przelew przez PayPal ponad miesiąc temu, dostałem tracking number przesyłki i widzę, że nadal jest ona w Chinach. Może mi ktoś wyjaśnić o co tu chodzi? Może trzeba już reklamować brak dostawy w dx.com?
: czwartek 28 mar 2013, 00:13
autor: kapuss
u mnie tracking wygląda podobnie, ciekawi mnie kiedy dotrze do mnie skoro tak błądzi w Chinach... moim zdaniem trzeba uzbroić się w cierpliwość...
: czwartek 28 mar 2013, 08:44
autor: marmez
kapuss pisze:u mnie tracking wygląda podobnie, ciekawi mnie kiedy dotrze do mnie skoro tak błądzi w Chinach... moim zdaniem trzeba uzbroić się w cierpliwość...
A tuż przed końcem takiej możliwości (nie pamiętam, chyba 60 dni od zakupu, (a może 45??)) - zgłosić roszczenie (z roszczeniem o zwrot pieniędzy) w PayPalu. Nieraz (a może zawsze) oddają wtedy pieniądze, jeżeli towar nie dotarł. Choć to też nie jest rozwiązanie idealne
: czwartek 28 mar 2013, 18:10
autor: kurtis
W moim przypadku 18 dni nic się nie działo, dopiero teraz coś ruszyło. Wygląda na to, że przesyłka krąży po Chinach.
: piątek 29 mar 2013, 22:55
autor: gramacz
a nie taniej jest na aliexpress?
Przesyłki idą podobnie czyli średnio 14 dni ale pare groszy zostanie w kieszeni.
: sobota 30 mar 2013, 08:52
autor: sahim
Z ciekawości sprawdziłem ceny aliexpress w stosunku do FT i jak zwykle okazuje się że może coś jest tańsze, ale znalazłem też na ali Convoy C8 za 57$