Strona 37 z 42
: wtorek 19 gru 2017, 10:05
autor: ptja
Ja mam niestety mieszane uczucia. Zamówiłem (to było moje drugie zamówienie u nich, pierwsze w 2014) 5 października Lii-202, ale nie doszła (nie rejestrowana). Ponoć wysłali ponownie, rejestrowaną, ale od 9 grudnia tracking pokazuje "item pre advised" w serwisie
www.postnl.post i nie wiem czy czekać...
Latareczka na 1xAAA za 99 centów, zamówiona 28.11 doszła w około 2 tygodnie. Ale... czekam jeszcze na jeden gadżet zamówiony tego samego dnia.
Banggood zwrócił mi pieniądze za miernik AN8008. Pierwsza zaginiona przesyłka na 12 w ciągu ok. 2 lat.
: wtorek 19 gru 2017, 10:37
autor: Deeno
ptja pisze:Ja mam niestety mieszane uczucia. Zamówiłem (to było moje drugie zamówienie u nich, pierwsze w 2014) 5 października Lii-202, ale nie doszła (nie rejestrowana). Ponoć wysłali ponownie, rejestrowaną, ale od 9 grudnia tracking pokazuje "item pre advised" w serwisie
www.postnl.post i nie wiem czy czekać...
Cierpliwość jest cnotą - zwłaszcza przy zakupach w Chinach.
ptja pisze:Latareczka na 1xAAA[/url] za 99 centów, zamówiona 28.11 doszła w około 2 tygodnie. Ale... czekam jeszcze na jeden gadżet zamówiony tego samego dnia.
Jw. To że zamówione tego samego dnia nie ma znaczenia - mogą dojść w skrajnie różnych terminach.
Ja dostałem z GB już z 60-70 rzeczy, ze 30 jeszcze idzie, przesyłki najczęściej darmowe i nierejestrowane.
Po prostu trzeba czekać a nie co 5 minut klikać w tracking i przeżywać.
Wiadomo wtopy się zdarzają ale to ryzyko wliczone w cebulowe zakupy.
: wtorek 19 gru 2017, 10:59
autor: ptja
Deeno pisze:Po prostu trzeba czekać a nie co 5 minut klikać w tracking i przeżywać
10 dni to nieco dłużej niż 5 minut, nie uważasz?
No i co to za lipny tracking, który miałby pokazywać "item is pre-advised" niezależnie od rzeczywistego statusu przesyłki?
: środa 20 gru 2017, 08:55
autor: Barton_
Deeno pisze:Wiadomo wtopy się zdarzają ale to ryzyko wliczone w cebulowe zakupy.
Porządnym sprzedawcom się nie zdarzają
: środa 20 gru 2017, 09:45
autor: hoka
Barton_ pisze:Porządnym sprzedawcom się nie zdarzają
Doświadczenie pokazuje że każdemu z chińskich dużych sklepów. Często to i nie od nich jest zależne
: środa 20 gru 2017, 09:53
autor: Deeno
Barton_ pisze:Porządnym sprzedawcom się nie zdarzają
Ale zdarzają się wtopy po drodze - przesyłka może zaginąć - a to już nie wina sprzedawcy.
: środa 20 gru 2017, 10:00
autor: Goferjw
Zdarzają się przypadki, że poszkodowany jest kupujący, przeważnie poszkodowany na czasie ze względu na płatności PP.
Ja znam przypadek, gdzie płatność przez przelewy24 gdzieś utknęłą, sprzedający się pośpieszył, paczkę wysłał, potwierdzenia nie było, sprzęt został zakupiony u innego sprzedającego, u pierwszego refund.
Efekt ? Po miesiącu jakież zdziwienie było jak przyszły dwie paczki dzień po dniu z tą samą zawartością. I kto jest poszkodowany ? Kupujący ? Chyba nie bardzo bo poprzez niedużą stratę czasu, zainteresowaniem i dwudniowymi nerwami zyskał towar za niespełna 100$.
: środa 20 gru 2017, 10:55
autor: Deeno
Gdyby kupujący był uczciwy, to by oddał kasę również za ten drugi towar, skoro doszedł.
: czwartek 21 gru 2017, 16:19
autor: Manekinen
Status mojej paczki właśnie się zaktualizował. Nie wiem co myśleć, ten system chyba jest strasznie kulawy, bo od 14 listopada status stał w miejscu, a dzisiaj nagle wskoczyło to wszystko:
2017-11-14 03:11:00 Southall Your parcel is on its way
2017-11-14 04:42:00 Centrum danych DPD Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD.
2017-11-14 04:46:06 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana
2017-11-17 22:08:06 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2017-11-18 22:08:22 Parcel in HongKong Sorting Centre, Waiting for flights
2017-12-03 22:08:44 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2017-12-20 14:14:06 Parcel arrival at Prague , Czech
Czyli teraz co mnie czeka jeszcze, czeski urząd celny?
No i gdzie to DPDUK? To co teraz może jeszcze będzie to do UK szło a potem do mnie?
Czekam od 5 października. Niech tylko nikt nie pisze że nie ma co obwiniać sklepu za takie obsuwy. To ich wina, że korzystają z takiej formy wysyłki (druga dostępna opcja kosztowała majątek). Albo niech wymyślą coś innego, albo niech nie oferują towaru którego nie mają na stanie / nie mają jak wysłać.*
*Niepotrzebne skreślić (w przypadku GB nic nie skreślać).
: czwartek 21 gru 2017, 16:24
autor: Deeno
Manekinen pisze:Czekam od 5 października. Niech tylko nikt nie pisze że nie ma co obwiniać sklepu za takie obsuwy. To ich wina, że korzystają z takiej formy wysyłki (druga dostępna opcja kosztowała majątek).
A z jakiej mają korzystać? Mają korzystać z teleportacji?
: czwartek 21 gru 2017, 17:25
autor: Minijoe
hehe ja czekam od 11.11 i mam status Southall Your parcel is on its way
tylko cierpliwość lub dispute
: czwartek 21 gru 2017, 17:51
autor: Barton_
Deeno pisze:Manekinen pisze:Czekam od 5 października. Niech tylko nikt nie pisze że nie ma co obwiniać sklepu za takie obsuwy. To ich wina, że korzystają z takiej formy wysyłki (druga dostępna opcja kosztowała majątek).
A z jakiej mają korzystać? Mają korzystać z teleportacji?
Niech korzystają nawet z baby jagi na miotle byle mieścili się w deklarowanym czasie dostawy.
2,5 miesiąca to "ciut" długawo. W czasie krótszym w epoce balonów i kolei parowej pewien dżentelmen okrążył Ziemię.
: czwartek 21 gru 2017, 22:21
autor: Siwy
Barton_ pisze:W czasie krótszym w epoce balonów i kolei parowej pewien dżentelmen okrążył Ziemię.
Ale pewnie nie za dolara
Takie info znalazłem przed chwilą w necie:
Gearbest mobile application has been probably hacked some time ago. Change your password and better don't use mobile app as it has an unpatched vulnerability! Use normal PC website and change password.
If you were logging via Google+ or FB, then you don't really have to change password.
https://www.reddit.com/r/Android/commen ... passwords/
Dobrze byłoby zmienić hasło do Gearbest i nie używać aplikacji mobilnej.
: piątek 22 gru 2017, 08:28
autor: Manekinen
Barton_ pisze:2,5 miesiąca to "ciut" długawo. W czasie krótszym w epoce balonów i kolei parowej pewien dżentelmen okrążył Ziemię.
A kto powiedział że 2,5, przecież paczki jeszcze nie ma
BTW nie wiecie skąd alipaczka.pl pobiera status przesyłek? Bo nr śledzenia jest niby z DPDUK, ale ich stronie ciągle mam stary status z 14 listopada, a na user.gearbest.com to w ogóle mam status "Sorry, your shipping information has not updated yet!". Jak podaję nr chiński na śledzeniu DPD to wypluwa mi jeszcze drugi nr, taki dłuższy chyba ichni wewnętrzny, ale ten nr pokazuje to samo. 17track.com też ma stary status. A alipaczka.pl skądś zna status aktualniejszy niż sam przewoźnik. Jak to możliwe?
: piątek 22 gru 2017, 12:48
autor: Barton_
Na tą chwilę 2,5 miesiąca.
Siwy pisze:Ale pewnie nie za dolara...
To problem firmy, że ma taką cenę.
Cena jest bez znaczenia dla jakości usług z punktu widzenia kupującego. Płace i wymagam.