Strona 35 z 43

: poniedziałek 26 lis 2012, 17:39
autor: Nightmare
Pisz zrób zdjęcie że że była rozklejana oddadza ci kasę za tego drivera lub doślą.
też tak kiedyś miałem

: poniedziałek 26 lis 2012, 18:01
autor: marekwoj
Dzięki za informację :) To mam jeszcze prośbę, bo z angielskim u mnie słabo, czy ten tekst jest OK ?

Today shipment has been delivered, but is missing one driver, they were only 4. The envelope was dissected and taped shut. I attach a photo.

: poniedziałek 26 lis 2012, 18:04
autor: ElSor
Mnie natomiast zaczyna wkurzać status paczki wysłanej z manafonta ponoć 14 listopada. Od kilku dni widnieje tylko "20-11-2012 INFORMATION RECEIVED (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)" - prawie 2 tygodnie a wynika z tego, że przesyłka jeszcze nie dotarła na pocztę :evil:

: poniedziałek 26 lis 2012, 19:12
autor: Dariusz70
Po 43 dniach dotarły driverki .
Średnia ponad 40 dni to teraz norma. Jeszcze C8 idzie od 50 dni.

Dla marekwoj. Takie coś bedzie bardziej czytelne:
"Shipping has been delivered today. It was ordered 5 pcs driver. Missing 1 piece, there were only four. Shipment is unpacked and taped shut. I include pictures."
(z tłumacza Google)

: poniedziałek 26 lis 2012, 19:49
autor: marekwoj
Dariusz70, Dzięki. To mam jeszcze jedno pytanie, jakiś tydzień temu napisałem do DX, że przesyłki jeszcze nie ma, czy lepiej kontynuować tamto zgłoszenie czy zrobić nowe ?

Jak nowe, to czy "Items missing from the order after I received it. - Shipped orders only" jest właściwą kategorią zgłoszenia ? Ta końcówka "Shipped orders only" mi nie pasuje, ale lepszej pozycji nie znalazłem.

: poniedziałek 26 lis 2012, 20:09
autor: Dariusz70
Pisanie raczej nie odniesie skutku.
Na stronie DX jest w prawym, górnym rogu [Help] / [LiveChat]

Otwarty Tłumacz Google z przygotowanymi pytaniami (co nie tak, nr zamówienia itp)
Sam tak załatwiłem od ręki zwrot pieniędzy za nie zrealizowane zamówienia. Link do opisu .

: poniedziałek 26 lis 2012, 20:54
autor: marekwoj
OK, spróbuję z translatorem, może się jakoś dogadamy :) Ale to chyba trzeba jutro rano, teraz u nich środek nocy ?

: poniedziałek 26 lis 2012, 22:18
autor: Dariusz70
Pora dnia bez znaczenia. Włączasz LiveChat i jak się ktoś zgłosi do boju :lamer:

: środa 28 lis 2012, 17:41
autor: kowjanko
ElSor pisze:Mnie natomiast zaczyna wkurzać status paczki wysłanej z manafonta ponoć 14 listopada. Od kilku dni widnieje tylko "20-11-2012 INFORMATION RECEIVED (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)" - prawie 2 tygodnie a wynika z tego, że przesyłka jeszcze nie dotarła na pocztę :evil:
Spokojnie, miałem to samo. Przesyłka dotarła do mnie po ponad 3 tygodniach. Cierpliwości.

: czwartek 29 lis 2012, 12:03
autor: cudny
Zamówiłem 27 października świecące breloki do kluczy na DX. Wartość zamówienia niecałe 5 dolarów.

Oto historia zamówienia:

Kod: Zaznacz cały

2012-10-28 23:54:09	 FullShipment	 All items have been shipped.
2012-10-28 17:28:07	 PrepareShipment	 Order is being prepared for shipment.
2012-10-27 10:37:12	 PaymentConfirmed	 Payment verified. Order is being processed.
2012-10-27 10:37:08	 PendingPayment	 Order has been created, awaiting payment.
Niestety do dziś nic nie dostałem...

Da się jakoś sprawdzić co się dzieje z paczką?

: czwartek 29 lis 2012, 12:36
autor: pier
cudny pisze:Zamówiłem 27 października świecące breloki do kluczy na DX. Wartość zamówienia niecałe 5 dolarów.

Oto historia zamówienia:

Kod: Zaznacz cały

2012-10-28 23:54:09	 FullShipment	 All items have been shipped.
2012-10-28 17:28:07	 PrepareShipment	 Order is being prepared for shipment.
2012-10-27 10:37:12	 PaymentConfirmed	 Payment verified. Order is being processed.
2012-10-27 10:37:08	 PendingPayment	 Order has been created, awaiting payment.
Niestety do dziś nic nie dostałem...

Da się jakoś sprawdzić co się dzieje z paczką?
Czekaj cierpliwie na pewno dojdzie. Oni tam teraz mają tony takich przesyłek.

: czwartek 29 lis 2012, 12:40
autor: jezjacek
Do mnie dwa dni temu dotarła przesyłka wysłana 3.10. Także masz jeszcze czas :wink:

: czwartek 29 lis 2012, 13:04
autor: marekwoj
Dariusz70 pisze:Pisanie raczej nie odniesie skutku.
Na stronie DX jest w prawym, górnym rogu [Help] / [LiveChat]
Było dokładnie odwrotnie :) Na LiveChat powiedzieli, by zrobić zgłoszenie. Przy próbie zgłoszenia brakującego drivera dostałem informację, że jest otwarte inne zgłoszenie (po 40 dniach od wysłania zgłosiłem że przesyłki nadal nie ma) i aby kontynuować tamto zgłoszenie.

Zrobiłem tak jak sugerowali i dziś po 3 dniach od razu odpowiedź z propozycją wysłania brakującego drivera, kredyt w sklepie lub zwrot kasy. Wybrałem ostatnie.
Tak więc sklep zachował się wzorowo, tym bardziej że jak sądzę wysłali wszystko w komplecie tylko po drodze wsiąkło.

: czwartek 29 lis 2012, 13:05
autor: Nightmare
marekwoj pisze:Tak więc sklep zachował się wzorowo, tym bardziej że jak sądzę wysłali wszystko w komplecie tylko po drodze wsiąkło.
Bardziej honorowi i uczciwi jak w polsce :P

: czwartek 29 lis 2012, 13:09
autor: marekwoj
Nightmare pisze: Bardziej honorowi i uczciwi jak w polsce
Niestety, ale to prawda. Gdybym do polskiego sklepu napisał, że dostałem paczkę ale brakuje czegoś, to nie wydaje mi się aby uwierzyli na słowo.