Strona 34 z 99

: piątek 11 gru 2009, 23:38
autor: lennin
freebike pisze:Jeśli DX podawałby prawdziwe stany magazynowe zarobiłby dużo mniej, bo mało kto zamawia coś czego nie ma. Może jest i tak że DX to tylko "przepakowalnia" zamawiają, pakują, wysyłają.
Ja nie widze problemu. Jak masz ochotę dam Tobie kilka bezpośrednich adresów producentów. Płacisz zwykle przy składaniu zamówienia i czekasz. W większości przypadków minimalne ilości to 50-100szt. DX zarabia na organizowaniu właśnie zamówień co mają na stanie wysyłają reszta jest domawiana. Ktoś musi to potem spakować i wysłać. Skoro to taki łatwy kawałek chleba czemu sie tym nie zajmiesz tylko psioczysz ciągle. Dajcie spokój z użalaniem sie ciągłym, pisze po raz kolejny co roku jest podobna sytuacja. Kto sie nie zorientował jego strata. Wystarczyło poczytać ten temat i kilka podobnych wcześniej.

: sobota 12 gru 2009, 15:09
autor: freebike
Ja widzę problem i piszę że mi się nie podoba, w odpowiednim temacie. Jak ma być tylko pozytywnie to proszę to zaznaczyć pod tytułem.
Z całym szacunkiem dla Ciebie Lennin jeśli nie widzisz problemu wyobraż sobie skrzyżowanie z zielonym światłem, a tu nagle czerwone. To nie jest ok. Już nie psiocze bo się rozmarudziłem.
Do tego mam krótkie doświadczenie z DX i myślę że następne zamówienie zrobie w czerwcu.

: sobota 12 gru 2009, 23:01
autor: clorox
Ja też uważam, że forum jest po to, żeby wyrażać różne opinie na dany temat. Co mnie drażni w przy zakupach w DX już napisałem. Na plus napewno obsługa klienta. Zawsze jak miałem jakieś "ALE" dostawałem co trzeba, a nawet więcej. A czytający temat powinni sami rozstrzygnąć czy warto kupować w DX czy nie.

: niedziela 13 gru 2009, 21:09
autor: freebike
Na głownej stronie DX jest info że:
http://www.hongkongpost.com/eng/misc/sp ... /index.htm
Last review date : 4 December 2009

Recent months have witnessed an upsurge of some 30% in outbound air mail compared to corresponding period last year. In addition, with the impact of global financial crisis, airlines have cut back on their flights. These have resulted in the overall supply of air cargo space lagging far behind demand.Hence delays by one to two weeks have been caused to outbound air mail for a number of destinations including Brazil, Russia, the US and Europe since late October.

Hongkong Post is most concerned about the situation. With our efforts to secure extra air cargo space from all possible sources and arrange chartered flights, as well as to liaise with other postal administrations to dispatch air mail via postal transfer, the situation regarding the conveyance of outbound air mail has noticeably improved. Presently the outbound air mail service may still experience a delay of three to five days, but hopefully will resume normal after Christmas.

Z google tłumacza, zawsze można coś zrozumieć czyli:

Ostatnich miesiącach odnotowano gwałtowny wzrost ok. 30% w wychodzącej poczty powietrza w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Ponadto, wpływ światowego kryzysu finansowego, linie lotnicze mają wyciąć z powrotem na swoje loty. Te doprowadziły do całkowitej podaży powierzchni ładunków lotniczych pozostają daleko w tyle za opóźnienia demand.Hence jednego do dwóch tygodni zostały wyrządzone wychodzące pocztą lotniczą do liczby miejsc takich jak Brazylia, Rosja, USA i Europie od końca października.

Hongkong Post jest najbardziej zaniepokojony sytuacją. Z naszych wysiłków w celu zapewnienia dodatkowego miejsca ładunków lotniczych ze wszystkich możliwych źródeł i zorganizować czarterowych, jak również współpracy z innymi pocztowe do wysłania pocztą lotniczą za pośrednictwem przekazu pocztowego, sytuacji w dziedzinie transportu wychodzące pocztą lotniczą znacząco poprawiła. Obecnie usługi wychodzące pocztą lotniczą mogą także wystąpić opóźnienia od trzech do pięciu dni, ale miejmy nadzieję, będzie wznowić normalne po Bożym Narodzeniu.

: poniedziałek 14 gru 2009, 09:21
autor: moorek
ElSor pisze:
moorek pisze:i nie mam daty wysłania noża - a Tracking na stronie jest tylko odnośnie ostatniej wysłanej paczki.
Jesli piszesz o DXie to chyba nie wiesz ze klikajac na nr zamowienia po lewej stronie masz tam wlasnie takie informacje :razz:
Dzięki za hint, czasami to najprostsze rzeczy do głowy nie przychodzą żeby poklikać wszystko. OK już mam.

Zamówienie z 2009-10-06
części rzeczy nie mieli dlatego rozbili na 4 paczki:
2009-10-26
2009-11-08
2009-11-19
2009-11-24
Do dziś nie doszły dwie ostatnie. :-(((

: poniedziałek 14 gru 2009, 14:23
autor: wojtasss75
Ja zamówienie złożyłem jakiś miesiąc temu .Teraz odpisali mi tak Temporary stock shortage, contact us if necessary via Tracked Air Mail xxxxxxxxxxxxx.Zupełnie nie wiem co teraz zrobić.Zrozumiałem tylko że brakuje jakiegoś towaru ,że niby mam się z nimi skontaktować .Niestety nie znam języka.Czy mógłby ktoś mi pomóc???? :neutral:

: poniedziałek 14 gru 2009, 16:47
autor: DNF
Moja paczke wyslali 9grudnia i dzis juz mam :)
Tzn 9 grudnia opuscila HK Post..prawie 2 tygodnie tam przelezala :/
Pozdrawiam
DNF

: poniedziałek 14 gru 2009, 23:27
autor: toosh
Biedujecie, do mnie dopiero idzie zamówienie z końca września :]

wojtasss75: "contact us if necessary" - "skontaktuj się z nami jeśli to konieczne/potrzebne/chcesz"

: poniedziałek 14 gru 2009, 23:35
autor: Kris_1
Moja przesyłka od tygodnia ma "Waiting for Supplier via Tracked Air Mail". Zamówiona 26.11.
Już przestałem liczyć że przed świętami dostanę.

: wtorek 15 gru 2009, 02:14
autor: Bifo
Witam wszystkich.
Widzę że nie tylko mnie dotyczą opóźnienia w wysyłce z Hong Kong Post.Obawiałem się,że wstrzymali wysyłkę ze względu na cło czy cóś w tym stylu,no nic czyli pozostaje czekanie do przyszłego roku :sad:

The item (RBxxxxxxxxxHK) is being processed for departure from Hong Kong as
of 13-Dec-2009.
The item (RBxxxxxxxxxHK) is being processed for departure from Hong Kong as
of 6-Dec-2009.

: wtorek 15 gru 2009, 09:18
autor: wojtasss75
W takim razie co mam do nich w tym kontakcie napisać, może lepiej anulować zamówienie?A jeżeli tak to jak je anulować?A może niech przyślą tylko dostępne towary,ale jak to robić :| :|

: wtorek 15 gru 2009, 10:03
autor: Tatanka
Ostatnie moje zamówienie zostało złożone 7 grudnia, a wysłane 12. Liczę na paczkę przed świętami. :)

: wtorek 15 gru 2009, 10:22
autor: Pyra
wojtasss75 pisze:W takim razie co mam do nich w tym kontakcie napisać, może lepiej anulować zamówienie?A jeżeli tak to jak je anulować?A może niech przyślą tylko dostępne towary,ale jak to robić :| :|
Nic nie musisz robić, wtedy podzielą paczkę na dwie i przyślą to co mają, a potem doślą brakujący towar.
W pierwszej przesyłce znajdziesz karteczkę (bilecik) z opisem czego nie włożyli, i żebyś się nie denerwował, że zginęło...

Pozdrawiam

: wtorek 15 gru 2009, 13:53
autor: wojtasss75
Właśnie odebrałem paczkę :) .Nie ma tylko oringów ,a reszta jest.Czy same oringi doślą??

: wtorek 15 gru 2009, 13:59
autor: Pyra
Mi dosłali 1 sztukę bluetootha.
A kartonik z fajnym obrazkiem i nr SKU masz?