GearBest - opinie
-
- Posty: 402
- Rejestracja: środa 14 wrz 2011, 02:06
- Lokalizacja: Bulanda
Hmmm... przyznam że mnie zaskoczyli. Kupiłem tam jedną latareczkę długopisową, potem pomyślałem że warto i drugą. Zapytali grzecznie czy niechcący nie zamówiłem dwa razy przez pomyłkę ...
Ogólnie doświadczenia dość dobre, choć nie było sytuacji problematycznych w stylu zepsutego sprzętu czy zgubionych przesyłek, więc nie wiem jak się zachowują w takich sytuacjach.
Ogólnie doświadczenia dość dobre, choć nie było sytuacji problematycznych w stylu zepsutego sprzętu czy zgubionych przesyłek, więc nie wiem jak się zachowują w takich sytuacjach.
W przypadku uszkodzonego sprzętu - przysłali krzywy nóż, udało się załatwić częściowy zwrot. W przypadku zaginionej przesyłki, napisali żeby się odezwać pod określonej dacie (chyba to było równo 2mies) i wysłali bez żadnego gadania. Przesyłka była nierejestrowana, ponownie już wysłali rejestrowaną.FreeMagenta pisze:Ogólnie doświadczenia dość dobre, choć nie było sytuacji problematycznych w stylu zepsutego sprzętu czy zgubionych przesyłek, więc nie wiem jak się zachowują w takich sytuacjach.
Kolega kupował Redmi 4X, wybrał Priority Line. Paczka przyszła DPD bez żadnych dodatkowych opłat. Teraz zamówił Mi6, zobaczymy czy mu przyjdziedarol pisze:Jak wygląda obecnie temat zakupu telefonu np. Xiaomi na gearbest?
A tak w ogóle Goldi ma w tej chwili jakąś wysyłkę bez VATu, kiedyś było EU Express ale to już padło ?
Postanowiłem dać Gearbest szansę po tym jak ponad dwa lata temu dostał u mnie bana, o czym można przeczytać na początku tego wątku Dla testu zamówiłem 1 września 3 rowerowe, niewielkie lampki za około 70 zł. Już nie pamiętam, czy wybrałem, czy system wybrał za mnie pocztę belgijską tak cenioną tutaj w ostatnim czasie. Numer trackingu to LVS1376360001369721. Jak widać na http://track.bpostchina.com/Tracking/Re ... 0001369721 przesyłka 14 września pojawiła się w kraju i oczekuje na przekazanie do doręczenia. Dziś byłem na poczcie, by zapytać czy ktoś zna losy mojej przesyłki, ponieważ nie pojawiła się u mnie - oczywiście nikt nic nie wie...Przypomnę, że przesyłki u tego przewoźnika tracą w Polsce tracking i przychodzą jako nierejestrowane.
Dodatkowo chyba nie mogę się ubiegać o zwrot z tytułu nie dostarczenia przesyłki, ponieważ zapłaciłem przez "przelewy24" chyba, że się mylę ?
Sam jestem sobie winny, zakupy na gearbest plus płatność nie przez paypal w moim przypadku to pewna wtopa. Pozostaje mi naiwnie czekać nie wiem na co
Napisałem ticket zobaczymy co odpowiedzą. Jak tylko dostanę moje zamówienie natychmiast o tym poinformuję
Edit: automat odpisał żebym czekał do 31 października i wtedy znajdą rozwiązanie.
Edit: chyba faktycznie obsługa się poprawiła... zgodnie z umową po 60 dniach napisałem ticket na podstawie, którego przesyłkę wysłano raz jeszcze innym przewoźnikiem, bez zbędnej gadki i szarpaniny. Wszystko dotarło po 3 tygodniach.
Dodatkowo chyba nie mogę się ubiegać o zwrot z tytułu nie dostarczenia przesyłki, ponieważ zapłaciłem przez "przelewy24" chyba, że się mylę ?
Sam jestem sobie winny, zakupy na gearbest plus płatność nie przez paypal w moim przypadku to pewna wtopa. Pozostaje mi naiwnie czekać nie wiem na co
Napisałem ticket zobaczymy co odpowiedzą. Jak tylko dostanę moje zamówienie natychmiast o tym poinformuję
Edit: automat odpisał żebym czekał do 31 października i wtedy znajdą rozwiązanie.
Edit: chyba faktycznie obsługa się poprawiła... zgodnie z umową po 60 dniach napisałem ticket na podstawie, którego przesyłkę wysłano raz jeszcze innym przewoźnikiem, bez zbędnej gadki i szarpaniny. Wszystko dotarło po 3 tygodniach.
Ostatnio zmieniony środa 06 gru 2017, 18:54 przez darol, łącznie zmieniany 1 raz.