Strona 31 z 42
: środa 05 lip 2017, 22:23
autor: Fluxor
Nie chce mi się robić specjalnie nowej karty, żeby kupować w tym sklepie. Nie zasługuje na to.
: piątek 21 lip 2017, 21:29
autor: @GUTEK@
Witam.
Może trochę nie na temat. Kupiłem na Gearbest nóż Ganzo G7452-GR-WS. Przyszedł mi uszkodzony - brakuje jednej śruby mocującej klips oraz ostrze jest wykrzywione. Tak to wygląda:
https://photos.app.goo.gl/ZUd49EHc6AB2xuMF3
Jak teraz wygląda gwarancja, muszę im to odesłać żeby odzyskać pieniądze? Czy próbować otwierać spór przez PayPal ?
: piątek 21 lip 2017, 21:43
autor: kemor90
Piszesz im o co chodzi dołączasz zdjęcia i oni dają propozycję rozwiązania problemu, przeważnie rozpatrują pozytywnie, a uszkodzone przedmioty zostają u nas bo nie opłaca im się płacić za przesyłkę. W sumie wszystko u siebie mają opisane jak wygląda. Dostaniesz zwrot kasy lub nowy nóż, lub kasa w postaci punktów w sklepie czy jakoś tak.
Tu masz opisane jak działają reklamacje:
http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html
Tu zgłaszasz problem:
https://support.gearbest.com/ticket/tic ... =1&lang=en
: niedziela 23 lip 2017, 16:48
autor: @GUTEK@
Założyłem już ten Ticket i napisałem, że ostrze jest wykrzywione i brakuje śruby i chcę zwrotu pieniędzy lub wysyłki nowego noża. Dołączyłem w załącznikach te same zdjęcia.
Odpisali mi takie coś:
Dear xyz,
Thank you for order with GearBest.
We are sincerely sorry to hear this about your item.
We would like to work together to resolve the issue to your satisfaction.
Please review our warranty here:
http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html
Please check whether the product function has been affected.
Thanks for your understanding and patience.
Best Regards
Iris
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Dlatego zastanawiam się czy dalej z nimi dyskutować czy załatwiać przez PayPal.
Na AliExpress nie byłoby problemu, otworzyłbym spór i jedyna odpowiedź to by była "Sorry My Friend" i zwrot pieniędzy.
: niedziela 23 lip 2017, 18:00
autor: sp5it
Dostałeś standardowe copy/paste
: sobota 12 sie 2017, 17:32
autor: @GUTEK@
Sprawa z nożem zakończyła się tak, że wywalczyłem jedynie częściowy zwrot - 10$ na konto PayPal. Inna możliwość jaką mi zaproponowali to zakup nowego noża po obniżonej cenie 12$. Za nóż dałem 14.31$ + 2.72$ wysyłka.
Zatem był to mój ostatni zakup w GearBest i ODRADZAM wszystkim tam zakupy.
Jeszcze dodam, że czekam na przesyłkę z latarką Convoy, która już idzie 1,5 miesiąca. Przesyłka nierejestrowana więc nie wiem czy już zaginęła czy może jednak przyjdzie.
: sobota 12 sie 2017, 18:15
autor: Barton_
Dlatego lepiej wybierać ali
: sobota 12 sie 2017, 18:22
autor: @GUTEK@
To też w 99% przypadków wybieram, ale tam nie ma takich noży.
: sobota 12 sie 2017, 20:16
autor: mappy
A po co w ogóle z nimi rozmawiałeś? Spór przez Paypal, zwrot pełnej kwoty i tyle.
: poniedziałek 21 sie 2017, 13:17
autor: marekwoj
Kupiłem kilka drobiazgów z wysyłką przez Belgium Registered. Dostałem numer przesyłki LVS....
Czy za jakiś czas pojawi się powiązanie z "normalnym" rejestrowanym numerem, podobnie jak w przypadku SE ? Jakoś dziwnie tanie to śledzenie było, dopłata
MNIEJSZA niż nierejestowanym. Promocja BE czy coś
: poniedziałek 21 sie 2017, 13:39
autor: maba
Tak, ostatnio znów wprowadzili Belgiuma, i fajnie, bo jest ekspresowy. Tyle tylko, że nie jest to do końca rejestrowana przesyłka i tracking kończy się na:
"Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days."
Śledzenie na alipaczka.pl albo u źródła track.bpostchina.com
: poniedziałek 21 sie 2017, 19:31
autor: mappy
Mogę jeszcze dodać, że noże przez belgijską $0.00.
Dotychczas trzeba było dopłacać za przesyłkę przez szwedzką pocztę.
: poniedziałek 21 sie 2017, 20:42
autor: AL77
Na GearBest złożyłem dotychczas sześć zamówień, wszystkie dotarły bez problemu (noże, latarki, Liitokala, szpulka Ezdive do bojki deco) solidnie zapakowane i sprawne. Czas dostarczenia bywał różny, miałem China Post, NL, Sweden ale nigdy nie przekroczył miesiąca. Dzisiaj kupiłem 2x Solarstorm do nurkowania, mam nadzieję, że będę zadowolony jak poprzednio. Pzdr
: poniedziałek 21 sie 2017, 20:58
autor: @GUTEK@
maba pisze:"Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days."
Śledzenie na alipaczka.pl albo u źródła track.bpostchina.com
Wg mnie Poczta Belgijska to jedna z lepszych, jeśli chodzi o zakupy w Chinach. Co prawda mi wysyłali nią sprzedawcy z Ali, ale zawsze po tym statusie z cytatu miałem przesyłkę na drugi dzień u siebie.
Ostatnio na Ali kupowałem ładowarkę Soshine z akumulatorkami 6F22, chińczyk wysłał Pocztą Belgijską 9 sierpnia, 17 sierpnia ten status co wyżej, 18 miałem przesyłkę w skrzynce.
Dla przykładu przesyłka wysyłana Yanwenem idzie mi już ponad 50dni i dalej nie ma.
: czwartek 07 wrz 2017, 23:08
autor: Łowca
"Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days."
A te najbliższe dni to ile mniej więcej? u mnie ten komunikat na śledzeniu od 14 dni i paczki dalej nie ma