: czwartek 03 maja 2012, 13:09
Witam,
siedzę trochę w autach i niestety w Polsce prawie nie ma aut nie kręconych. W przyrodzie nie ma cudów i tak minimum 15kkm/rok trzeba liczyć. Raczej więcej.
Moim zdaniem:
1. Za 6k nie znajdziesz dobrego diesla.
2. Almera i ogólnie nissany są świetne, tzn. nie w sensie emocji, tylko technicznie. Egzemplarz sprawny i dbany jest nie do zdarcia, sam mam w rodzinie Almerę 1.4, wersja N16 i na co dzień to genialne auto, BARDZO niezawodne i proste w naprawach. Spalanie również w normie, średnio ok 6 do 8 litrów. Jak byś kupił taką, to mam do niej dokładną serwisówkę.
3. Miałem Fabię z silnikiem TDI (kod ATD), uważam pompowtryski (TDI i SDI) za genialną konstrukcję, ale tylko w dobrych rękach. To nie silnik do oszczędzania na oleju i rozrządzie, ani ogólnie na obsłudze, jak się dba to nie do zdarcia. Auto tanie w częściach i eksploatacji. Faktem jest, że pompowtrysk nie lubi krótkich przebiegów, długo się go też rozgrzewa, co jest poniekąd pokłosiem wysokiej sprawności. Ogólnie fabia byłaby dla Ciebie również dobrym wyborem - oczywiście raczej w benzynie.
4. Jasne, że gaz jest dobrym wyborem - o ile jest dobrze zestrojony. Ja gazowałem sobie kiedyś forda z małym silnikiem i byłem zadowolony. Co prawda musiałem po gaziarzach poprawić całą instalację elektryczną i układ zestroić , ale efekt był dobry: spalania rzędu nawet poniżej 7 litrów LPG na trasie - wielokrotnie zmierzone. No był to mały silnik oczywiście.
5. Mimo wszystko staraj się znaleźć egzemplarz z klimą. Po pierwsze dla własnego komfortu, po drugie auto bez jest prawie niesprzedawalne.
Powodzenia!
siedzę trochę w autach i niestety w Polsce prawie nie ma aut nie kręconych. W przyrodzie nie ma cudów i tak minimum 15kkm/rok trzeba liczyć. Raczej więcej.
Moim zdaniem:
1. Za 6k nie znajdziesz dobrego diesla.
2. Almera i ogólnie nissany są świetne, tzn. nie w sensie emocji, tylko technicznie. Egzemplarz sprawny i dbany jest nie do zdarcia, sam mam w rodzinie Almerę 1.4, wersja N16 i na co dzień to genialne auto, BARDZO niezawodne i proste w naprawach. Spalanie również w normie, średnio ok 6 do 8 litrów. Jak byś kupił taką, to mam do niej dokładną serwisówkę.
3. Miałem Fabię z silnikiem TDI (kod ATD), uważam pompowtryski (TDI i SDI) za genialną konstrukcję, ale tylko w dobrych rękach. To nie silnik do oszczędzania na oleju i rozrządzie, ani ogólnie na obsłudze, jak się dba to nie do zdarcia. Auto tanie w częściach i eksploatacji. Faktem jest, że pompowtrysk nie lubi krótkich przebiegów, długo się go też rozgrzewa, co jest poniekąd pokłosiem wysokiej sprawności. Ogólnie fabia byłaby dla Ciebie również dobrym wyborem - oczywiście raczej w benzynie.
4. Jasne, że gaz jest dobrym wyborem - o ile jest dobrze zestrojony. Ja gazowałem sobie kiedyś forda z małym silnikiem i byłem zadowolony. Co prawda musiałem po gaziarzach poprawić całą instalację elektryczną i układ zestroić , ale efekt był dobry: spalania rzędu nawet poniżej 7 litrów LPG na trasie - wielokrotnie zmierzone. No był to mały silnik oczywiście.
5. Mimo wszystko staraj się znaleźć egzemplarz z klimą. Po pierwsze dla własnego komfortu, po drugie auto bez jest prawie niesprzedawalne.
Powodzenia!