lampka rowerowa koło 50zł

Oświetlenie przednie i tylne w rowerze, zasobniki na baterie. Komfort i bezpieczeństwo nocnej jazdy.
Awatar użytkownika
greg
Posty: 3535
Rejestracja: środa 08 paź 2008, 00:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: greg »

psp360, zacznij od czegoś prostego i taniego. Kup sobie tą A10B, jak ogarniesz głębiej temat latarek LED i ta Ci się znudzi, to odsprzedasz koledze za pół ceny i nabędziesz coś innego, może droższego i lepszego.
Sterownik extended v3.5 HE <klik>
Instrukcje sterowników w PDF <klik>

kontakt: info(at)krypton(dot)pl
(podstawić @ i . w stosowne miejsca)
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Pytasz o UltraFire WF-502B, przeczytales jej recenzje. Wszystko podane na temat i to na 1 stronie zeby duzo nie szukac.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
psp360
Posty: 54
Rejestracja: piątek 22 paź 2010, 18:07
Lokalizacja: O-ka

Post autor: psp360 »

więc biorę A10B+aku2400Mah+ład+uchwyt, jeśli chodzi o tą kwestię to dziękuje za pomoc

a teraz dałoby radę tak w 1-2 zdaniach powiedzieć czemu 18650 jest lepsza od 3xAAA skoro daje mniej V ?

edit : a i pytałem bardziej o porównanie (szczególnie o to ktora jest mniej skupiona), a nie o opinię o niej, poniewaz recenzję przeczytałem

ale ta A10B nie jest jednak za wąską latarką jak na rower ? nie umiem sprawcyzowac danych, ale tak według was, "na oko"
Awatar użytkownika
swietlik
Posty: 489
Rejestracja: sobota 22 lis 2008, 22:39
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: swietlik »

psp360 pisze:ale ta A10B nie jest jednak za wąską latarką jak na rower ? nie umiem sprawcyzowac danych, ale tak według was, "na oko"
Tak 'na oko' to DX prezentuje obok każdej latarki zdjęcia rozkładu jasności światła, więc, znowu 'na oko', A10B jest 'węższa' i ma wyraźny wąski spot w porównaniu do WF-502B, która wygląda na dającą szeroką, równomierną wiązkę. Na pytanie 'czy nie za wąsko' musisz sobie sam odpowiedzieć, a odpowiedź zależy między innymi od:
- prędkości / stylu jazdy
- terenu / miejsca
- ...

(ja bym pewnie wybrał 502B...)



Teraz, dlaczego 18650 a nie 3xAAA. W skrócie:
- jeden 18650 magazynuje więcej energii niż 3xAAA (więc latarka poświeci dłużej z daną mocą)
- diody steruje się _prądem_ a nie napięciem, więc na napięcie nie patrz (w dużym uproszczeniu)
- 18650 to akumulatorek litowy i powinien bez problemu działać w niskich temperaturach, przy których niklowe AAA odmówią współpracy
- ...


To wszystko w dużym uproszczeniu. Naprawdę, poczytaj trochę teorii. Tu ludzie są koleżeńscy, ale wyjaśnianie po raz setny czegoś co jest dobrze opisane to nie jest optymalne wykorzystanie czasu.
Awatar użytkownika
Veldrinn
Posty: 183
Rejestracja: czwartek 19 sie 2010, 15:04
Lokalizacja: z pokoju

Post autor: Veldrinn »

Ja dodam jeszcze coś "przyziemnego", ale bardzo przydatnego życiu, mianowicie brak efektu pamięciowego ogniw Li-ion co jest przydatne, gdy chcemy doładować akumulator przed podróżą, a także sam rozmiar ogniw. 18650 jest większy niż AA, ale zdecydowanie bardziej poręczny niż 3xAA. Dłuższa podróż to dwa komplety czyli 2 18650 albo aż 6xAA
psp360
Posty: 54
Rejestracja: piątek 22 paź 2010, 18:07
Lokalizacja: O-ka

Post autor: psp360 »

Jestem już przekonany do zasilania 18650, teraz pozostał wybór lampki, byłem już zdecydowany na a10b ale nadal mam obawy że to jednak za wąska lampka.
marshal
Posty: 192
Rejestracja: piątek 16 lip 2010, 16:30
Lokalizacja: Bergen

Post autor: marshal »

tak jak napisał swietlik, to zależy od preferencji dla mnie jest (była) troszkę za wąska. Ale da się jeździć ;) Jak Ci nie będzie pasowała to prawdopodobnie bez większych problemów ją sprzedasz w Polsce za te 13$ i kupisz sobie inną.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
atomic
Posty: 55
Rejestracja: poniedziałek 07 wrz 2009, 09:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: atomic »

psp360 pisze:Jestem już przekonany do zasilania 18650, teraz pozostał wybór lampki, byłem już zdecydowany na a10b ale nadal mam obawy że to jednak za wąska lampka.
Oto zdjęcia zrobione przed chwilą na szybko specjalnie dla Ciebie.
Mam nadzieję że pomoże to Ci ocenić czy świeci wąsko czy szeroko.
Jak dla mnie to świeci wystarczająco szeroko by być widzianym z przodu jak i widzieć drogę przed sobą.
Lampka A10B w trybie high na rowerze: KLIK
psp360
Posty: 54
Rejestracja: piątek 22 paź 2010, 18:07
Lokalizacja: O-ka

Post autor: psp360 »

wydaje mi się że jednak za wąski promień jak dla mnie, czasem zdarza mi się oświetlać drogę również rowerowi obok, dobra, moi drodzy wielki finał :
4 lampki do wyboru, bez zbędnego gadania, która wygra, tą zamawiam :

1. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16516
2. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16240
3. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1315
4. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16241

możecie mi również opisać różnice między lampką nr 2 i nr 3 ? ?
bo pomiedzy nr2 a nr 4 ta różnica to ilość trybów - 1 vs 5 ?
Ostatnio zmieniony wtorek 26 paź 2010, 16:09 przez psp360, łącznie zmieniany 1 raz.
rrobsonm
Posty: 330
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 18:10
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: rrobsonm »

Jestem posiadaczem WF-501B tylko ze z modułem z diodą P7. O mojej mogę powiedzieć że prąd z akusa zmierzony 1.3A. Kontakt modułu z obudową tylko przez ref. Jakość wykonania jak za te pieniądze myślę ze jest ok.

2 i 3 różnią się tym ze w 2 masz teoretycznie obiecana konkretna diodę w środku a w 3 "jakis tam cree"
psp360
Posty: 54
Rejestracja: piątek 22 paź 2010, 18:07
Lokalizacja: O-ka

Post autor: psp360 »

więc jaki może być powód, że 3ka jest droższa od 2-ki ?
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8528
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

Witam
psp360 pisze:więc jaki może być powód, że 3ka jest droższa od 2-ki ?
Niestety na to pytanie odpowie Ci tylko DX

Mam poz 2. Dioda która tam siedzi (siedziała ;) ) bardzo możliwe, że to R2, bo w porównaniu z innymi świeci jasno, ale też wąsko.
Moim zdaniem, jeśli masz takie wymagania, to nie zmieścisz się w zakładanej kwocie, trochę drożej jest WF502 z MC-E, która zapewnia odpowiednio mocne i szerokie światło, i tryb mid wystarcza do normalnej jazdy.

Latarki z modułami D26, po lewej Ultrafire WF-501B po prawej UF-502B
XR-E R2 vs MCE
Obrazek
XP-G R4 vs MC-E
Obrazek

Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
psp360
Posty: 54
Rejestracja: piątek 22 paź 2010, 18:07
Lokalizacja: O-ka

Post autor: psp360 »

no niestety taka http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39738
jest już sporo ponad budżet.
swoją drogą troche dziwne, bo na DX wg tego zdjęcia WF501B świeci naprawdę szeroko, natomiast Ty piszesz że dosyć wąsko, my bad, czytałem że W501B świeci szeroko, ale nie doczytałem że chodziło o wersję na MC-E
dioda przynajmniej do następnego roku będzie taka jaka jest montowana oryginalnie, dlatego wybór jest między całkowicie seryjną WF501b oraz WF502B
Awatar użytkownika
po100
Posty: 144
Rejestracja: sobota 21 lut 2009, 12:36
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: po100 »

Ja miałem Ultrafire WF-502B Cree XPE-WC-R2 , jeździłem z nią na rowerku po lesie i nie tylko i na moje potrzeby dawała radę. Z resztą w Twojej kwocie to naprawdę coś trudno znaleźć.

Mam jeszcze Romisen RC-C6 Flood-to-Throw Zooming Q3-WC 90-Lumen LED Flashlight (1*CR123A) jest po zmianie diody na xpg i jest całkiem przyzwoicie. Jest to chyba jedna z niewielu latarek z zoomem na gwint.
Awatar użytkownika
greg
Posty: 3535
Rejestracja: środa 08 paź 2008, 00:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: greg »

Tu masz tanio WF-502B na XP-G. Pewnie będzie to lekko zaniebieszczony tint, ale masz szerzej i więcej światła niż z seryjnej A10B.
Zablokowany