HA-III SSC P7-C (SXO) 3-Mode 900-Lumen LED Bike Light Set
Re: HA-III SSC P7-C (SXO) 3-Mode 900-Lumen LED Bike Light Se
hejPingwin pisze:Witam
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25149
Kupił już to ktos
KToś macał to ?
Mam dług u kumpla i mu miałem robić lampke rowerową na 3x XPE R2 WG , ale chyba latwiej i taniej kupić takie coś .
Pozdrawiam
Wiadomo coś o rzeczywistej ilości światła jaką to cudo produkuje?
Jakieś porównanie do popularnego modelu lub fotki przy jakiś standardowych (np. "Dominikowych") ustawieniach?
Przy tej cenie możnaby się zastanowić np nad 2 sztukami - jedna na kierownice, druga na kask
POzdrawiAM
rydzo
rydzo
Właśnie dostałem swój egzemplarz lampki - Chińczycy poprawili się! W odróżnieniu od przedstawionych na poprzedniej stronie zdjęć, w moim egzemplarzu nie ma zadziorów (gwinty b.dobrej jakości), śruba uchwytu wystaje na co najmniej 4 zwoje (więcej to się chyba wkręcić do środka nie da. Star z P7 jest nie przyklejony, ale przykręcony dwoma śrubami do radiatora, jednak póki co nie odkręcałem go, więc nie wiem, czy dano warstwę pasty termoprzewodzącej czy też nie. Na pewno zmieniono mocowanie aluminium w środku, obecnie jest dokręcony pierścieniem z dwoma otworami, zdecydowanie łatwiej można ten pierścień odkręcić niż w przypadku pokazanym na zdjęciach umieszczonych na poprzedniej stronie (gdzie miejsca w których powinny być otwory wyglądają na walnięte punktakiem). Póki co nie wiem, czy zmieniono konstrukcję tej aluminiowej części w środku, czy dalej jest ten niepotrzebny otwór, może jak mnie diabli podkuszą, to sprawdzę i pastę i ten detal.
Akumulatory wyglądają na sprawne, napięcie wyjściowe 7,6V (bez obciążenia), jednak po kilku minutach świecenia na maksa dioda z tyłu zmienia kolor z zielonego na czerwony - znaczy trzeba naładować akumulatory. W dzień lampka świeci dość ładnie, ciekaw jestem jak wyglądać będą testy dziś wieczorem.
Od zamówienia 21.10 do otrzymania 16.11 minęło trochę czasu, ale jak zamawiałem, to niby jeszcze były na stanie, później okazało się, że nie ma i kolejna dostawa była dopiero na koniec października. Spakowano 2 listopada, wysłano 6, paczka odleciała z Hong Kongu 9 listopada, dotarła 16. Oczywiście "gift" i wartość na deklaracji celnej 45HKD (jakieś 16 zł) nie podlega cle i Vat'owi .
Akumulatory wyglądają na sprawne, napięcie wyjściowe 7,6V (bez obciążenia), jednak po kilku minutach świecenia na maksa dioda z tyłu zmienia kolor z zielonego na czerwony - znaczy trzeba naładować akumulatory. W dzień lampka świeci dość ładnie, ciekaw jestem jak wyglądać będą testy dziś wieczorem.
Od zamówienia 21.10 do otrzymania 16.11 minęło trochę czasu, ale jak zamawiałem, to niby jeszcze były na stanie, później okazało się, że nie ma i kolejna dostawa była dopiero na koniec października. Spakowano 2 listopada, wysłano 6, paczka odleciała z Hong Kongu 9 listopada, dotarła 16. Oczywiście "gift" i wartość na deklaracji celnej 45HKD (jakieś 16 zł) nie podlega cle i Vat'owi .
Kupiłem w DealExtreme.
Jestem po testach w terenie, przyznam, że oczekiwałem więcej - 900 lumenów toto w życiu nie ma, pewno jakąś połowę z tego, ale efekt jest b.dobry. Pierwszy tryb nadaje się tylko na las, jest zbyt rażący dla kogoś z przeciwka, ma to jednak swoje dobre strony, wreszcie samochody zmieniają światła drogowe na mijania, jak tylko przełączę lampkę na drugi, słabszy tryb. Wbrew (i na szczęście) specyfikacji lampka ma jeszcze tylko jeden tryb szybkiego migania (sos nie ma!), szkoda tylko, że to miganie jest na pełnej mocy, o wiele bardziej użyteczne byłoby na niewielkiej, np. 30% - w końcu jest to tryb sygnalizacyjny, nie musi walić z całej siły po oczach. Na upartego w mieście można używać słabszego trybu, jednak jest i tak dość mocny tak więc lampka powinna być skierowana jednak nieco w dół - a najlepiej mieć dodatkową lampkę pozycyjną i tej właśnie używać tam gdzie widoczność nie zmusza do użycia czegoś mocniejszego.
Podczas pracy na powietrzu (jazda rowerem temp. poniżej 10*C) lampka jest ciepła, ale nie gorąca. Jednak wystarczy kilka minut w pomieszczeniu, żeby zaczęła prawie parzyć w ręce. Czyli jednak odprowadzenie ciepła jest dobre, pytanie tylko czy nie da się zrobić lepszego, muszę ją jednak rozkręcić i sprawdzić czy zaaplikowano porcję pasty, czy też skręcone jest to tylko na styk...
Jestem po testach w terenie, przyznam, że oczekiwałem więcej - 900 lumenów toto w życiu nie ma, pewno jakąś połowę z tego, ale efekt jest b.dobry. Pierwszy tryb nadaje się tylko na las, jest zbyt rażący dla kogoś z przeciwka, ma to jednak swoje dobre strony, wreszcie samochody zmieniają światła drogowe na mijania, jak tylko przełączę lampkę na drugi, słabszy tryb. Wbrew (i na szczęście) specyfikacji lampka ma jeszcze tylko jeden tryb szybkiego migania (sos nie ma!), szkoda tylko, że to miganie jest na pełnej mocy, o wiele bardziej użyteczne byłoby na niewielkiej, np. 30% - w końcu jest to tryb sygnalizacyjny, nie musi walić z całej siły po oczach. Na upartego w mieście można używać słabszego trybu, jednak jest i tak dość mocny tak więc lampka powinna być skierowana jednak nieco w dół - a najlepiej mieć dodatkową lampkę pozycyjną i tej właśnie używać tam gdzie widoczność nie zmusza do użycia czegoś mocniejszego.
Podczas pracy na powietrzu (jazda rowerem temp. poniżej 10*C) lampka jest ciepła, ale nie gorąca. Jednak wystarczy kilka minut w pomieszczeniu, żeby zaczęła prawie parzyć w ręce. Czyli jednak odprowadzenie ciepła jest dobre, pytanie tylko czy nie da się zrobić lepszego, muszę ją jednak rozkręcić i sprawdzić czy zaaplikowano porcję pasty, czy też skręcone jest to tylko na styk...
Z tego co inni użytkownicy przekazują, katalogowe dane się zgadzają, czyli około 3 godzin na pełnej mocy i jakieś 4,5 h na zmniejszonej. Teoretycznie można skompletować sobie drugi pakiet akumulatorów i mieć na zapas (2+2x18650 - zrobić lub kupić, chyba kosztuje około 35$ bez futerału...), choć mi to akurat potrzebne nie jest. Nie robiłem testów stacjonarnych (nie będę dmuchał wentylatorem, a po co przegrzewać?), moje jazdy w terenie raczej nie przekraczają obecnie 2 godzin, tyle to na pewno wytrzymuje bez problemów, być może jeszcze godzinę dłużej by i poświeciła, ale tego nie sprawdzałem. Teoretycznie można zsumować czasy świecenia z kolejnych jazd, w końcu od zapalenia się czerwonej diody sygnalizacyjnej wyczerpanie akumulatorów, pozostaje w nich jeszcze jakieś 10% do 20% energii. Czyli teoretycznie można zaryzykować, zwłaszcza, że mam lampkę backupową, bo ta w mieście potrafi oślepić nawet w niskim trybie, trzeba pamiętać, żeby przekręcić ją dość ostro w dół w warunkach dobrej widoczności (czyli oświetlenia ulicznego). To niestety przypadłość wszystkich mocniejszych lampek bez reflektorów które kształtują wiązkę światła tak jak reflektory mijania w samochodach - odcięcie góry, oświetlanie głównie prawej strony. Chętnie bym zainstalował właśnie tego typu reflektorek z lampą 3W, ale chyba ze świecą szukać takiego rozwiązania, choć soczewki niesymetrycznie kształtujące wiązkę świetlną (różne kąty góra/dół) są jakimś rozwiązaniem...
Witam wszystkich,mam pytanie do użytkowników HA-III SSC P7-C -czy dioda w ładowarce sygnalizuje koniec ładowania?
[ Komentarz dodany przez: Pyra: Pon Lis 30, 2009 5:58 am ]
Przypominam!
...UWAGA...NOWI UŻYTKOWNICY!!! ... brak słowa powitania w waszym pierwszym poście będzie równoznaczny z usunięciem posta i ostrzeżeniem. NA TYM FORUM CENIMY SOBIE KULTURĘ OSOBISTĄ!!! Lektura obowiązkowa: http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=2036
Jest do tego specjalne miejsce: http://www.swiatelka.pl/viewforum.php?f=3
"Witam wszystkich" to trochę mało, nie uważasz?....
Pozdrawiam
[ Komentarz dodany przez: Pyra: Pon Lis 30, 2009 5:58 am ]
Przypominam!
...UWAGA...NOWI UŻYTKOWNICY!!! ... brak słowa powitania w waszym pierwszym poście będzie równoznaczny z usunięciem posta i ostrzeżeniem. NA TYM FORUM CENIMY SOBIE KULTURĘ OSOBISTĄ!!! Lektura obowiązkowa: http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=2036
Jest do tego specjalne miejsce: http://www.swiatelka.pl/viewforum.php?f=3
"Witam wszystkich" to trochę mało, nie uważasz?....
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony poniedziałek 30 lis 2009, 05:59 przez toffik61, łącznie zmieniany 2 razy.