Strona 4 z 64

: sobota 24 paź 2015, 14:28
autor: hoka
Czytam FB i VK. Chociaż na VK widzę że usuneli 500 postów niezadowolenia ;p

: sobota 24 paź 2015, 14:49
autor: Manekinen
No, faktycznie jest jakieś info na ruskim fb. Ale żeby oficjalnie dać znać to nie widać niestety. Kiepski start, od groma ludzi czuje się oszukanych bo nawet nie wiedzą że to błąd, o ile to oczywiście błąd.

: sobota 24 paź 2015, 15:36
autor: zieloczek100
Są jeszcze jakieś kody?

: sobota 24 paź 2015, 16:00
autor: hoka
Teoretycznie jak naprawią awarię to kody będą działać do końca listopada.

: sobota 24 paź 2015, 16:06
autor: piciex
Na moich było, że są ważne do końca grudnia.

: sobota 24 paź 2015, 16:13
autor: hoka
Tak kupony mają ważność do końca grudnia ale zabawa w zdobywaniu kuponów ma trwać do końca listopada.

: sobota 24 paź 2015, 16:57
autor: tisher
Przecież nie ma żadnej awarii.
Musieli wyłączyć bo zrobili błąd i teraz kombinują jak z tego wyjść. Identycznie było z wieloma innymi promocjami, z DHgate na czele.
Nie ma nawet takiej opcji, że kupony wrócą na takich zasadach jak poprzednio. Pod znakiem zapytania jest czy w ogóle wrócą.

: sobota 24 paź 2015, 18:45
autor: hoka
Zerknij na serwis trzymający kupony. Jest pod odrębną subdomeną i cały czas muli, nie ładuje się wcale albo z niepoprawnymi danymi. Odświeżam ją co jakiś czas i raz dzisiaj załadowało moje kupony. Zaczekałbym więc z wyrokiem aż opanują awarie.

: sobota 24 paź 2015, 19:55
autor: rafalzaq
Jak kupony będą działać to kupię tą S3 z głębokim refem. Znaleźliście gdzieś jaki prąd daje driver na najwyższym trybie?

: sobota 24 paź 2015, 20:25
autor: piciex
rafalzaq, 1,45 na dupce.

: niedziela 25 paź 2015, 11:39
autor: tisher
Był ogromny wyciek danych z jd.com, po internecie krąży baza adresów, emaili, haseł, numerów telefonów i innych.
Jeśli mieliście hasło takie jak w innych stronach (szczególnie email i PP) - szybko zmieniajcie.

: niedziela 25 paź 2015, 12:14
autor: hoka
Według tutejszych forumowiczów to żadna awaria tylko celowe działanie :mrgreen:

: niedziela 25 paź 2015, 13:30
autor: zieloczek100
tisher pisze:Był ogromny wyciek danych z jd.com, po internecie krąży baza adresów, emaili, haseł, numerów telefonów i innych.
Jeśli mieliście hasło takie jak w innych stronach (szczególnie email i PP) - szybko zmieniajcie.


Świetnie, czyli co, nic nie wyślą a dodatkowo nasze dane mają osoby, które ich mieć nie powinny?

Nie wiem jak Wy, ale ja pasy do takich stron zapisuję w notatniku... ze względu na takie własnie sytuacje.

Jeżeli jest to prawda, to może masowy spam o darmowe "gifty" jako rekompensatę (:haha: już wierzę, że odpiszą).

: niedziela 25 paź 2015, 13:34
autor: hoka
Najpierw trzeba zaczekać aż sobie z problemami technicznymi poradzą.
To czy twoja paczka zostanie wysłana zależy od konkretnego sprzedawcy, a nie platformy.
Patrząc po znajomych to wysyłają zamówione rzeczy.

Co do odpisywania to na razie co kilka godzin usuwają z FB głosy oburzenia, chyba mimo zapewnień nie mają w weekend programistów by ogarnąć ten burdel.

: poniedziałek 26 paź 2015, 09:48
autor: tisher
Hoka :P
jd.com pisze:Наша купонная акция 23 октября оказалась очень популярной среди пользователей. Одновременно она привлекла внимание неизвестных хакеров, которые совершили DDOS-атаку на русскоязычную версию площадки, что стало причиной неадекватного отображения информации некоторых заказов. Под влияние попали заказы только к текущей промо-акции. Со своей стороны мы среагировали моментально, но, благодаря отличному тестированию со стороны отдельных пользователей, выявляли и закрывали остатки проблемы еще несколько часов. На данный момент сайт продолжает работу в текущем режиме.
В момент объявления акции на JD.ru было зарегистрировано большое количество потребителей. Однако также были зафиксированы случаи фрода – группа людей создавала фальшивые аккаунты с целью подделки регистраций и получения выгоды. Мы за справедливость для каждого клиента, сейчас мы разработали новые,более прозрачные условия акции, которые представим уже в ближайшее время. В настоящий момент мы анализируем имеющиеся у нас к этой минуте заказы и прилагаем все усилия для того, чтобы добропорядочные пользователи получили свои заказы как можно скорее.
Мы не знаем и предположений строить не будем, кто совершил атаку на нашу площадку. Понимаем, конкуренты «не спят» и предложение качественной электроники, а именно смартфонов ведущих международных брендов, по лучшим ценам для российского потребителя, не устраивает многих. Но никто не заставит нас изменить наши планы по распродажам 11.11, и мы готовы заслужить лояльность российского потребителя интересными ценами на оригинальные товары от китайских производителей.