Coś Ci się zepsuło? Nie chce działać jak powinno? Opisz dokładnie swój problem a postaramy się pomóc...
wikrap1
Posty: 355 Rejestracja: wtorek 30 lis 2010, 17:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:
Post
autor: wikrap1 » czwartek 27 wrz 2012, 21:02
Ja posmarowałem wazeliną techniczną. O oringa się nie boję, najwyżej kupię nowego. Ale smar po paru dniach zrobił się ciemnoszary. Czy to zły objaw?
SF L2 XM-L T5 4B
Armytek Wizard WR
greg
Posty: 3535 Rejestracja: środa 08 paź 2008, 00:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:
Post
autor: greg » czwartek 27 wrz 2012, 21:23
To dobry objaw, aluminium z gwintu przeniknęło do jego mazistej struktury
Normalna kolej rzeczy, bez obaw.
piciex
Posty: 2232 Rejestracja: wtorek 16 wrz 2014, 15:41
Lokalizacja: Poznan
Post
autor: piciex » środa 22 paź 2014, 15:56
Witam,
Odgrzewam kotleta żeby nie powielać tematów. Mianowicie- czy ktoś testował
takie coś?
Wiem, że są rodzime produkty w większych opakowaniach, ale ja to do jednego Tanka potrzebuję
A skoro wysyłka gratis to nawet z domu się nie chce wychodzić w taką pogodę i szukać zamiennika
Browar
Posty: 653 Rejestracja: czwartek 15 lis 2012, 18:33
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Browar » czwartek 23 paź 2014, 23:03
Z wazeliną trzeba uważać, normalna niszczy oringi, tylko bezkwasowa jest ok. A do gwintów spróbujcie smar silikonowy do mikropipet, znakomity.
pozdrav
laik
Posty: 7 Rejestracja: środa 21 mar 2012, 16:30
Lokalizacja: lbn
Post
autor: laik » piątek 24 paź 2014, 06:45
Witam, gdzie można dostać taki smar?
Zbychur
Posty: 3677 Rejestracja: poniedziałek 19 gru 2011, 21:14
Lokalizacja: Drogomyśl
Post
autor: Zbychur » piątek 24 paź 2014, 07:28
Ja kupuje u mnie w GS-ie za 9zł 40ml smaru silikonowego z CX-80, bardzo sobie chwalę
Ostatnio zmieniony piątek 24 paź 2014, 10:01 przez
Zbychur , łącznie zmieniany 1 raz.
Browar
Posty: 653 Rejestracja: czwartek 15 lis 2012, 18:33
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Browar » piątek 24 paź 2014, 08:54
Zbychur pisze: Ja kupuje u mnie w GS-ie za 9zł 40ml smaru silnik oni we go z CX-80, bardzo sobie chwalę
Czy dobrze zrozumiałem - silikonowego? czy może silnikowego? bo chyba nie silnikoniwego??
Mam ten CX-80 i jest doskonały do uszczelnień ale do gwintów za gęsty trochę.
pozdrav
Zbychur
Posty: 3677 Rejestracja: poniedziałek 19 gru 2011, 21:14
Lokalizacja: Drogomyśl
Post
autor: Zbychur » piątek 24 paź 2014, 10:07
Browar pisze: Zbychur pisze: Ja kupuje u mnie w GS-ie za 9zł 40ml smaru silnik oni we go z CX-80, bardzo sobie chwalę
Czy dobrze zrozumiałem - silikonowego? czy może silnikowego? bo chyba nie silnikoniwego??
Mam ten CX-80 i jest doskonały do uszczelnień ale do gwintów za gęsty trochę.
Dzięki poprawiłem sobie, to klawiatura czasem sama koryguje wg swego uznania.
Co do smaru to lubię jak trochę ciasnawo idzie.
fotorondo
Posty: 1338 Rejestracja: niedziela 01 gru 2013, 18:44
Lokalizacja: warszawa
Post
autor: fotorondo » piątek 24 paź 2014, 10:57
Zbychur pisze: ciasnawo idzie.
Teżtak lubię
tnt_gt
Posty: 576 Rejestracja: sobota 06 mar 2010, 13:50
Lokalizacja: Piła
Post
autor: tnt_gt » piątek 24 paź 2014, 18:54
Woda na młyn. Podpisuję się pod powyższym...
GT Rulez ale teraz czas na CUBE
Issac
Posty: 819 Rejestracja: środa 03 wrz 2014, 15:33
Lokalizacja: Jestem
Post
autor: Issac » piątek 31 paź 2014, 13:32
Mały offtop, ale jak wiekszaść ... tez lubie
Hetman
Posty: 450 Rejestracja: czwartek 06 wrz 2012, 03:21
Lokalizacja: PL
Post
autor: Hetman » niedziela 07 gru 2014, 22:30
No dobra, to komu przesmarować... latarkę
?
Hetman
Posty: 450 Rejestracja: czwartek 06 wrz 2012, 03:21
Lokalizacja: PL
Post
autor: Hetman » poniedziałek 08 gru 2014, 00:59
Ktoś się chyba pomylił przy drukowaniu...
cpt.Nemo
Posty: 518 Rejestracja: sobota 08 lis 2014, 04:47
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cpt.Nemo » poniedziałek 08 gru 2014, 01:36
Hetman pisze: No dobra, to komu przesmarować... latarkę
?
Ja tam używam silikonowo-teflonowy
Wydaje mi sie "szczelniejszy"