Chyba coś sie nie zgadaliściefreebike pisze:DarioKa mi paczki z RT normalnie dochodzą i nie musze czekać na zmianę na RB.DarioKa pisze:clorox, jeszcze czekaja Cie dwa komunikaty po "was posted" bedzie:clorox pisze:a na stronie poczty HK, że "was posted on 23-Nov-2009 and is being processed for delivery to the addressee
-The item (RT.........HK) is being processed for departure from Hong Kong as of -Nov-2009
-The item (RB........HK) left Hong Kong for its destination on -Nov-2009
Dopiero po tym ostatnim komunikacie mozna przyjac ze paczka zostala wyslana..
DealExtreme - zakupy
To ja coś chyba nie zrozumieć Wyjaśniam że chodziło mi że paczki z RT dochodzą tak samo jak RB.lennin pisze:Chyba coś sie nie zgadaliściefreebike pisze:DarioKa mi paczki z RT normalnie dochodzą i nie musze czekać na zmianę na RB.DarioKa pisze: clorox, jeszcze czekaja Cie dwa komunikaty po "was posted" bedzie:
-The item (RT.........HK) is being processed for departure from Hong Kong as of -Nov-2009
-The item (RB........HK) left Hong Kong for its destination on -Nov-2009
Dopiero po tym ostatnim komunikacie mozna przyjac ze paczka zostala wyslana..
Nie sprawdzałem jeszcze na konkretnym przykładzie, aleprozor pisze: 1. Procedura systemu PayPal przeliczenia waluty z zastosowaniem waluty mojej karty.
Dla mojej wygody wykazana zostanie zarówno kwota w oryginalnej walucie transakcji, jak również kwota po przeliczeniu, która obciąży moje konto. Przyjmuję do wiadomości, że operatorzy kart MasterCard i Visa stosują własną procedurę przeliczania waluty. Potwierdzam swoją rezygnację z przeliczenia waluty według procedury stosowanej przez operatorów kart MasterCard i Visa i nie będę wysuwać wobec nich jakichkolwiek roszczeń dotyczących tego przeliczenia.
2. Proszę obciążyć mój rachunek w walucie wykazanej na fakturze wystawionej przez sprzedającego.
Kurs wymiany zastosowany do transakcji nie będzie mi znany do czasu otrzymania wyciągu z mojej karty od jej wystawcy. Przyjmuję do wiadomości, że wybierając tę opcję zgadzam się na to, aby wystawca mojej karty określił kurs wymiany dla tej transakcji oraz że kurs ten i inne opłaty pobierane przy przeliczaniu waluty nie będą mi znane do czasu otrzymania wyciągu z mojej karty od jej wystawcy. [/i]
Czyli albo w domyślnej opcji zgadzam się na przeliczenie waluty przez PayPal i obciążenie mi karty kredytowej kwotą złotówkową (opcja droższa o nieco ponad 3%), albo też obciążenie karty jest w walucie sprzedającego i przeliczenie otrzymuje się wraz z wyciągiem z karty - opcja tańsza (na całym świecie).
1) Paypal bierze 2.5% za przeliczenie USD>PLN
2) mBank bierze 2% za przeliczenie USD>EUR (waluta karty) i następne 2% za przeliczenie EUR>PLN
Skoro PayPalem (1) wychodzi drożej o 3%, to czegoś tu, na ten moment nie kumam...
(albo przeoczyłem jakąś prowizję, albo hurtowe kursy PP są znacznie wyższe od detalicznych w mBanku)
Nie czepiam się, tylko pytam
Hehh, ta różnica pomiędzy The item (RT.........HK) a The item (RB........HK) to różnica taka, ze to są osobne zamówienia wklejając je w ferworze walki zapomniałem zmienić RT na RB lub jak kto woli RB na RT . Ale najważniejsze opisy są właśnie zawarte po numerze trakingu - kiedy przesyłka doszła na pocztę, kiedy jest w procesie wysyłania i kiedy opuściła HK.freebike pisze:To ja coś chyba nie zrozumieć Wyjaśniam że chodziło mi że paczki z RT dochodzą tak samo jak RB.
Lennin masz racje nie zgadaliśmy sie
Ja sprawdzałem "łopatologicznie". Dwa zamówienia na tą samą kwotę realizowane tego samego dnia - jedno płacone z przelicznikiem PP, a drugie bezpośrednio z mBanku. I wyszło, że PP przeliczył drożej.zaman pisze:
Nie sprawdzałem jeszcze na konkretnym przykładzie, ale
1) Paypal bierze 2.5% za przeliczenie USD>PLN
2) mBank bierze 2% za przeliczenie USD>EUR (waluta karty) i następne 2% za przeliczenie EUR>PLN
Skoro PayPalem (1) wychodzi drożej o 3%, to czegoś tu, na ten moment nie kumam...
(albo przeoczyłem jakąś prowizję, albo hurtowe kursy PP są znacznie wyższe od detalicznych w mBanku)
Nie czepiam się, tylko pytam
clorox
-
- Posty: 27
- Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 19:43
- Lokalizacja: Lubin
Witam ponownie. Widzę, że DX nie wyrabia przed świętami i czas zamówienia się wydłużył...
Powiedzcie mi, jeśli zamawiam coś co czego nie ma na stanie, oni to dla mnie sprowadzają tak? I teraz moje pytanie...jeśli czekałbym (hipotetycznie) 3 miesiące i nic...to w jaki sposób mogę zrezygnować z przedmiotu i odzyskać sianko?
Powiedzcie mi, jeśli zamawiam coś co czego nie ma na stanie, oni to dla mnie sprowadzają tak? I teraz moje pytanie...jeśli czekałbym (hipotetycznie) 3 miesiące i nic...to w jaki sposób mogę zrezygnować z przedmiotu i odzyskać sianko?
-
- Posty: 27
- Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 19:43
- Lokalizacja: Lubin
W takim razie też będę musiał sprawdzić "łopatologicznie" przy następnym zamówieniuclorox pisze: Ja sprawdzałem "łopatologicznie". Dwa zamówienia na tą samą kwotę realizowane tego samego dnia - jedno płacone z przelicznikiem PP, a drugie bezpośrednio z mBanku. I wyszło, że PP przeliczył drożej.
Dzięki
Co do czasów przesyłek, to właśnie listonosz przyniósł mi małą kopertkę z HK (nie DX).
Tracking kończy się na : "The item (RBxxxxxxxxxHK) left Hong Kong for its destination on 28-Nov-2009", czyli leciała do mnie 4 dni - po kilkudniowym leżeniu na tamtejszej poczcie.
Celników najwyraźniej ominęła ($10)
Uff, dzisiaj przyszła przesyłka.
Wysłana 28.10, otrzymana 1.12 (szła 5 tygodni!)
W kontaktach z DX byłem na etapie 'poczekaj jeszcze kilka dni' (wcześniej już sprawdzałem na poczcie czy tam paczka nie leży - na prośbę niejakiej Janmee, która zajmowała się moim ticketem). Już myślałem, że latarka mi nie dojdzie przed Darżlubem.
Co by było gdyby paczka nie doszła? Czy kolejnym etapem w ich procedurze jest zwrot pieniędzy/ponowna wysyłka? Macie jakieś niedawne doświadczenia w tej materii?
Wysłana 28.10, otrzymana 1.12 (szła 5 tygodni!)
W kontaktach z DX byłem na etapie 'poczekaj jeszcze kilka dni' (wcześniej już sprawdzałem na poczcie czy tam paczka nie leży - na prośbę niejakiej Janmee, która zajmowała się moim ticketem). Już myślałem, że latarka mi nie dojdzie przed Darżlubem.
Co by było gdyby paczka nie doszła? Czy kolejnym etapem w ich procedurze jest zwrot pieniędzy/ponowna wysyłka? Macie jakieś niedawne doświadczenia w tej materii?
Tak, dwa razy zdarzyło mi się, że przesyłki zaginęły, za każdym razem przesyłali ponownie zamówiony i zaginiony przedmiot.mushin pisze:Co by było gdyby paczka nie doszła? Czy kolejnym etapem w ich procedurze jest zwrot pieniędzy/ponowna wysyłka? Macie jakieś niedawne doświadczenia w tej materii?
Pozdr.
Pikom
Pikom