Strona 28 z 123

: środa 04 lut 2015, 16:00
autor: arekm
Rozszerzenie do google chrome pokazujące aktualny stock w BG:
https://chrome.google.com/webstore/deta ... djiopmjnbm

Obrazek

Edit: teraz umie pokazywać z różnych magazynów i w różnych wariantach (model, kolor itd).

Kosztuje to zostanie moim affiliate.

: środa 04 lut 2015, 16:56
autor: Manekinen
tabweg pisze:A o co chodzi z tym "Drop Shipping Order ".

Czy to jakoś wpływa na to czy celnik nałoży VAT czy nie ?
Latarka kosztuje ok 90 USD.
Jeszcze z tego nie korzystałem, myślę że paczka bez żadnych naklejek będzie bardziej podejrzana niż taka z normalnym logiem, po za tym oni zawsze wpisują 2, 3, a nawet 4 razy mniejszą wartość niż faktyczna. Po za tym wydaje mi się że jeśli paczka jest spora to brak naklejki jeszcze bardziej zwróci uwagę urzędu.

: środa 04 lut 2015, 17:01
autor: tabweg
Ok, dzięki za info.

: środa 04 lut 2015, 17:05
autor: madkeinam
Ja zawsze zaznaczam "Drop Shipping Order", nigdy nie miałem problemów. Fakt też, że nie zamawiałem niczego drogiego, max. 35$.

: środa 04 lut 2015, 17:26
autor: Manekinen
I co, na naklejce jest tylko nadawca i odbiorca czy jak? Sam jestem ciekaw.

: środa 04 lut 2015, 17:41
autor: madkeinam
Na nalepce nie ma loga sklepu, jest nadawca napisany krzaczkami, odbiorca po naszemu, zaniżona wartość, opis zawartości (np. dziś dostałem 2 power banki na jedno ogniwo 18650 i paczka była opisana jako obudowa do telefonu a wartość 2x zaniżona) i kody kreskowe z numerem do trackingu. O tak wygląda taka nalepka:
Obrazek

: środa 04 lut 2015, 18:04
autor: Manekinen
Nie widzę żadnej różnicy pomiędzy moimi naklejkami - identyczne.

: środa 04 lut 2015, 18:11
autor: madkeinam
A dostajesz jakiś papierek w środku?

: środa 04 lut 2015, 18:23
autor: Manekinen
Nic nie ma.

: środa 04 lut 2015, 18:27
autor: madkeinam
Mhm, ja też nie, to ja nie wiem o co tam chodzi.

: środa 04 lut 2015, 23:51
autor: rafalzaq
Też sobie nie przypominam abym dostał jakąś paczkę w kopercie z logiem. Fasttech np. ma takie koperty. Tu zawsze były zwykłe paczki (czy to taki worek jak ze zdjęcia czy zwykła pomarańczowa koperta).

: czwartek 05 lut 2015, 10:36
autor: Manekinen
Powoli przestaję ogarniać te zwroty z BG, myślę że oni sami nie wiedzą o co chodzi. O 7 rano przyszły dwa emaile, jeden z BG że wysłali zwrot na kwotę 133,65zł:
refund total PLN133.65, it should back to your paypal account immediately
Drugi z PP:
Sprzedawca BANGGOOD TECHNOLOGY CO.,LIMITED właśnie wysłał Ci częściowy zwrot pieniędzy w kwocie 133,65 PLN w związku z dokonanym przez Ciebie zakupem.
A niżej w tabelce jest tak:
Zakup od BANGGOOD TECHNOLOGY CO.,LIMITED 176,23 PLN
:shock:

Zajrzałem na listę zamówień i tak, 176,23zł to dokładnie całe zamówienie dla którego zgłaszałem reklamacje, ale ona dotyczyła tylko jego części. Zamówienie nawet nie ma statusu refunded. W treści emaila z PP jest 133zł, w podsumowaniu 176. Albo oni mają tam taki bałagan, albo to PP wymusza zwrot opłaty za całe zamówienie "bo tak", ale ja przecież nie rozpoczynałem sporu przez PP tylko załatwiałem to z nimi sam. Dopiero za parę dni będę wiedział ile faktycznie mam tego zwrotu bo płaciłem kartą więc na kartę mi to pójdzie, nie na saldo PP.

Z tego co tu czytałem to nie pierwszy i nie drugi przypadek jak oddawali więcej niż powinni, a masa ludzi pewnie nawet o tym nie pisała bo o takich rzeczach po prostu lepiej się nie chwalić :)

Lubię ten sklep bo jak czasem przyślą chłam to sprawę załatwiają po ludzku, zwracają kasę i tyle, ale nie chciałbym też żeby byli poszkodowani przez PP. Kultura tego sklepu w kwestii reklamacji jest dużo wyższa jak u naszych lokalnych "allegrowiczów", np od listopada czekam na zwrot 9zł które poniosłem wysyłając towar w ramach niezgodności towaru z umową, i widać nadal poczekam... szarpanina za 9zł... a tu proszę, jeden email i sprawa załatwiona :cool:

: czwartek 05 lut 2015, 10:46
autor: Uka
Chinole rozliczają się w USD, to, że dostajesz info PLN to dla twojej informacji. Może z tego powodu są różnice, ostatnio kurs skacze jak głupi.

Ogólnie z chińczykami są dobre relacje, na aliexpres kupiłem aku do GOPRO i miało mieć większą pojemność niż oryginał, napisałem im, że na oryginale robię 800 zdjęć a na ich 650. Bez problemu zwrócili parę USD. Na hobbyking po roku okazało się, że coś nie działa, zrobiłem 2 zdjęcia i w ciągu 1 dnia był zwrot, bez wysyłki. (mogłem też prosić o ponowne wysłanie towaru). Z Banggood tak samo, ale na pewno muszą mieć super przebicie na artykułach skoro są gotowi wysłać drugą sztukę.

: czwartek 05 lut 2015, 10:50
autor: piciex
Miałem to samo. Chciałem parę zł za część zamówienia, a oddali prawie 200 za całość.
Myślę, że ich problem leży po stronie PayPala. Wpisują nr transakcji z której robią zwrot, a PP anuluje im całą transakcję o podanym numerze, bo nie kuma, że chodziło tylko o jej część.
Już spieszę im to wyjaśnić... tylko najpierw muszę zrobić parę innych rzeczy, które zajmą mi pewnie kilka lat. :mrgreen:
Ale potem na pewno im to wyjaśnię... kiedyś. :wink:
Też kocham ten sklep!

: czwartek 05 lut 2015, 10:50
autor: madkeinam
Wg. mnie to dostałeś częściowy zwrot, bo i BG i PP o tym piszą. W tabelce masz podaną nazwę transakcji której ten zwrot się tyczy czyli "Zakup od BANGGOOD TECHNOLOGY CO.,LIMITED 176,23 PLN".