Co sobie ostatnio kupiliście?
Parę dni temu byłem na spotkaniu z Leathermanem w Warszawie w Pałacu Kulturywentyl pisze:u mnie taki zakup
https://www.militaria.pl/leatherman/mul ... _p6493.xml
Pozdrawiam, Leszek
+1 U mnie też zagościła na jakiś czas, bo jednak nie potrzebuję czołówki dalekiego zasięgu, ale dla kogoś na rower, będzie chyba OKpietros pisze:Dzisiaj listonosz przyniósł mi to maleństwo:
[url=http://www.swiatelka.pl/upload_img/miniaturki/IMG_5633885f846412148.jpg]Obrazek[/url]
Pozdrawiam.
Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
Na szybko co mogę napisać:
+ jakość wykonania
+ bardzo mała i lekka, jest tylko nieco większa od S2+ na 18350
+ fajne tryby sterowania
+ ogromny radiator jak na taką wielkość latarki, więc jeżeli dioda jest osadzona poprawnie, to chłodzenie będzie naprawdę dobre
+ barwa światła zimna w stronę neutralnej (wyraźnie cieplejsza niż np. w H02 NEW)
- rozkład światła jest jak dla mnie nieco za wąski jak na czołówkę "domową" (doświetlenie przy lutowaniu, naprawy samochodu etc.), za to może być bardzo dobry na latarkę czołowo-turystyczną
- sterownik najprawdopodobniej jest wklejony, co może utrudnić samodzielną naprawę czy modyfikację
- umiejscowienie przycisku wymusza takie złapanie latarki przy przełączaniu, że oświetlamy dłoń, co powoduje olśnienie
- brak magnesu w zakrętce - według mnie, to powinien być standard w latarkach z wyłącznikiem w głowicy, w razie potrzeby można go wyjąć
+ jakość wykonania
+ bardzo mała i lekka, jest tylko nieco większa od S2+ na 18350
+ fajne tryby sterowania
+ ogromny radiator jak na taką wielkość latarki, więc jeżeli dioda jest osadzona poprawnie, to chłodzenie będzie naprawdę dobre
+ barwa światła zimna w stronę neutralnej (wyraźnie cieplejsza niż np. w H02 NEW)
- rozkład światła jest jak dla mnie nieco za wąski jak na czołówkę "domową" (doświetlenie przy lutowaniu, naprawy samochodu etc.), za to może być bardzo dobry na latarkę czołowo-turystyczną
- sterownik najprawdopodobniej jest wklejony, co może utrudnić samodzielną naprawę czy modyfikację
- umiejscowienie przycisku wymusza takie złapanie latarki przy przełączaniu, że oświetlamy dłoń, co powoduje olśnienie
- brak magnesu w zakrętce - według mnie, to powinien być standard w latarkach z wyłącznikiem w głowicy, w razie potrzeby można go wyjąć
GMmegabit pisze:A ja sobie kupiłem akumulator do auta, bo stary zakręcił 3x i zdechł przy +8*C. Okazało się że w aucie siedział jeszcze oryginał (8 letni)
Teraz sobie przypomniałem że Volvo ostatnio sobie kupiłeś.
Ostatnio zmieniony sobota 31 paź 2015, 13:56 przez tOmki, łącznie zmieniany 1 raz.