Strona 22 z 43
: wtorek 06 mar 2012, 22:06
autor: studzin
A z moich, że przez rusków. Toć burdel mają jak zawsze.
: środa 07 mar 2012, 07:41
autor: Bocian
DealExtreme i tak pod tym względem jest super szybki. Paczki z FocalPrice zanim dotrą do Polski odwiedzają chyba wszystkie kontynenty
: środa 07 mar 2012, 11:48
autor: michau-32
Wytry pisze:michau-32 pisze:Do mnie zwykle idą około dwa tygodnie i zawsze paczka jest otwarta i przybita jest pieczatka urządu celnego "dopuszczono do obrotu"
sosnal pisze:Do mnie przesyła szła równe 51 dni z Chin.
Jak wygląda stosunek czasu spędzonego w hongkongu do tego po opuszczeniu Chin (po zmianie statusu na The item (xxx) left Hong Kong for its destination...)?
Około tygodnia - przynajmniej u mnie, chyba, że sobie poleży w UC... Generalnie ja nie ograniam sposobu transportu tych paczek - dla mnie ważne, że dochodzą
: czwartek 08 mar 2012, 19:47
autor: diodes
To może ja opiszę jakże krótką kolejną ekscytującą przygodę z DX
Zakup 21.11.2011
Spakowali i wysłali 14.12.2011
Poszło nie doszło, przepadło czarna dziura
Pierwsze zapytanie do DX 21.01.2012
W międzyczasie kilkanaście prób kontaktu przez Live Help bezskutecznie
Pierwsza odpowiedź z DX 10.02.2012
Kilkudniowa wymiana zdań i tu nawet miłe zaskoczenie miła Pani oświadczyła że wyślą jeszcze raz dołożyłem przedmioty za kilka dolarów tak przy okazji.
Ponowne spakowanie i wysłanie 21.02.2012
I tu się ruszyło jak dla mnie ekspres
Z Chińskiej Poczty wyleciało 04.03.2012
Dzisiaj czyli 08 marca odebrałem na Poczcie
Da się da
106 DNI
może nie ostatni zakup ale na pewno najdłuższy na DX ktoś może się pochwalić lepszym wynikiem, myślę że jednak tak . Powiem szczerze w lutym sobie odpuściłem już i byłem pewny że przepadło ale w sumie doszło
Jedno jest pewne nie zniechęcajcie się
106 DNI
: czwartek 08 mar 2012, 20:46
autor: Nightmare
diodes,
Ja wczoraj odebrałem zamówienie z 30 października
Ostatnio DX nie działa jak należy na razie kończę z zakupami tam wolę dopłacić za przesyłkę na CNQ
: czwartek 08 mar 2012, 22:37
autor: mihas
A ja ciągle czekam na paczkę z CNQ z 19 lutego... Poprzednią dostałem od nich przed upływem 2 tygodni. Zaczynam żałować że wybrałem najtańszą wysyłkę. A z DX to mam ostatnio same porażki - anulowałem 2 zamówienia, bo zawisły na "waiting for supplier". Co ciekawe, kiedy rozbiłem te same przedmioty na 2 zamówienia, to wysłali oba w przeciągu tygodnia. Inna sprawa, że jedno doszło po tygodniu a o drugim ani widu, ani słychu...
: piątek 09 mar 2012, 16:16
autor: pier
Dzisiaj przyszła moja kolej i połączyłem się z chinami na live help-ie. Odpisali ze robią co w ich mocy aby przerobić zamówienia. Poprosili abym poczekał jeszcze kilka dni. Niby wszystko ładnie. Poczekam jeszcze gdzie mi się spieszy.
: sobota 10 mar 2012, 17:18
autor: Fluxor
Do którego działu z pomocy DXa pisać meila żeby zwrócili pieniądze za anulowane zamówienie?
: sobota 10 mar 2012, 17:41
autor: SISmaster
Nie jestem pewien na 100% ale chyba ''Cancel unshipped items for refund/store credit''
: sobota 10 mar 2012, 17:42
autor: pier
A jest sens pisać wiadomość. Oni chyba tylko na live help-ie odpisują.
: sobota 10 mar 2012, 19:51
autor: diodes
Ja na odpowiedź czekałem 20 dni, na live help pomimo kilkudziesięciu prób nigdy nie udało mi się pogadać
: niedziela 11 mar 2012, 09:26
autor: malylol
O to co dostalem dzisiaj na maila
http://blog.dealextreme.com/what-happen ... r=90000324
Mysle, ze na swobodne kupowanie trzeba bedzie troche poczekac, bo chyba przed ta cala "przeprowadzka/upgradem" nie bylo tak tragicznie?
Swoja droga, cos okolo 6 dni temu uzylem opcji "Cancel unshipped items for refund/store credit" i niespodziewanie po 5 dniach dostalem zwrot pieniedzy za niewyslane przedmioty, a zamawialem cos kolo 8-9 pozycji (bez rozbijania na mniejsze), dwa wyslali potwierdzajac to mailem, pozostale zas tkwily ze statusem Partial Shippment.
: niedziela 11 mar 2012, 21:22
autor: pier
Fajny teks mi dodali w statusie zamówienia po mojej interwencji: "accelerate the order" Ładnie brzmi żeby to jeszcze w życie wprowadzili
: poniedziałek 12 mar 2012, 10:42
autor: SISmaster
pier oni chyba piszą co popadnie ja mam '' change order prioryty to higiest''
: poniedziałek 12 mar 2012, 11:15
autor: pier
Jednak nie napisali tego od tak. Dzisiaj sprawdzam mejla a tu wiadomość z DX że wysłali całe zamówienie. I spoko, jak narazie nie mam zastrzeżeń co do DX-a.
[ Dodano: 13 Marzec 2012, 18:41 ]
No i jest odpowiedź co i dlaczego się ostatnio działo z DX.
Tutaj wyjaśnienie.