Śledzenie naszych przesyłek
www.17track.net ?Ojciec pisze: BLVS1376000000020550, gdzie szukac przesyłki
BLVS1376000000020550
View Official Data
E-Shipper
Normal Tracking 2014-04-09 08:21, Your parcel is being transported to the distribution center for further handling. Transporting Summary
Copy
Tracking Result:Tracking Consuming:0MillisecondCache Time:2014/04/12 13:07:10
2014-04-09 08:21, Your parcel is being transported to the distribution center for further handling.
2014-04-08 10:46, Your parcel has arrived at your Postal Distribution Center and will be delivered to you in 2 to 3 days.
2014-04-01 13:00, Your parcel has been checked-in for transport by plane.
2014-04-01 00:01, Your parcel has left the e-tailer's warehouse and is on its way to the airport.
2014-03-31 11:00, Your order is packed and ready to come your way.
Karolcio pisze:www.17track.net ?Ojciec pisze: BLVS1376000000020550, gdzie szukac przesyłki
BLVS1376000000020550
View Official Data
E-Shipper
Normal Tracking 2014-04-09 08:21, Your parcel is being transported to the distribution center for further handling. Transporting Summary
Copy
Tracking Result:Tracking Consuming:0MillisecondCache Time:2014/04/12 13:07:10
2014-04-09 08:21, Your parcel is being transported to the distribution center for further handling.
2014-04-08 10:46, Your parcel has arrived at your Postal Distribution Center and will be delivered to you in 2 to 3 days.
2014-04-01 13:00, Your parcel has been checked-in for transport by plane.
2014-04-01 00:01, Your parcel has left the e-tailer's warehouse and is on its way to the airport.
2014-03-31 11:00, Your order is packed and ready to come your way.
Dziękuję za informację - czyli coś się dzieje! Sprawdzałem zawsze na Singpost.com później
na sledzeniu przesyłek Poczty Polskiej, tylko ten numer jakiś inny. Wcześniej nie zamawiałem
z z Focalprice. Czekam dalej, jeszcze raz dziękuję bardzo!
Pozdrowienia
[ Dodano: 14 Kwiecień 2014, 20:42 ]
Informacyjnie może komuś się przyda:
Dzięki linkowie ze stron 17track.net dowiedzialem sie ze zamowienie z Focalprice wyslane zostało przez Bpost - pocztę belgijską (http://www.bpost.be). Na pytanie co z przesyłką
dostałem wyjaśnienie że jak dobrze rozumiem tracking kończy się na przesłaniu zbiorczej
przesyłki do PL - dalej jest rozsyłane zwykłą pocztą, więc pewnie w tym tygodniu przyjdzie.
Cytuję email od Bpost
"Thanks for your request.
As the tracking events on our website http://www.bpostinternational.com/en/e- ... trace.html shows that your parcel has successfully reached PL on 09/04/2014. The parcel was addressed this way by the sender. (If there is any problem with the address, Item can’t be delivered and will back to sender, please contact your sender.)
However the selection of service is International Mail and the parcel has been sent as Minipack by your sender, which means the service only allows a tracking of the postal bag in which your parcel is, but not a tracking of the parcel itself. Once the postal bag arrives in the destination country international office of exchange, the bag is opened and the parcels are put in the postal distribution network. They are not traceable anymore and the address could not be changed because they are considered as normal mail. Please note that delivery might also be delayed because of customs formalities.
Besides, please also check your P.O Box as postman may drop the parcel or leave a collection notice into it. And please notice us if you receive this parcel. Thank you.
In such context and if you do not receive anything, I advise you to contact your sender to report the non-delivery."
Pozdrawiam
ssto, zgodnie z tym co wcześniej pisał
Oto historia mojego zamówienia wysyłanego przez Singpost
18.03.2014 zakup towaru i akceptacja płatności
23.03.2014 otrzymałem informację, że towar został wysłany i dostałem nr trackingu
Zgodnie z info na stronie Singpostu odczekałem 24h, lecz przesyłki dalej nie było widać.
Po ponda 3 dniach czekania na pojawienie się trackingu, wysłałem kolejnego "emila" do osoby odpowiedzialnej za zamówienie i wtedy coś się zaczęło dziać w następującej kolejności:
2014-04-02 00:00, Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
2014-04-04 00:00, Despatched to overseas (Country code: PL)
2014-04-11 00:00, Arrived at overseas (Country code: PL)
2014-04-11 11:49, Item arrived, WER Warszawa
2014-04-12 22:55, Package sent, WER Warszawa
2014-04-13 03:08, Item arrived, WER Lublin
2014-04-14 09:05, Package sent, WER Lublin
2014-04-15 07:32, Processing of item for delivery, UP Lublin 2
2014-04-15 09:04, Handing over of item to delivery, UP Lublin 2
Moje zamówienie od dnia otrzymania nr trackingu, do pojawienia się jego w trackingu, potrzebowało 10 dni, z tym że ja 3 krotnie interweniowałem u sprzedawcy.
Ps.
Nasza kochana poczta też sobie pogrywa, cały dzień siedziałem w domu.
Lookam teraz w śledzenie przesyłek, a tam info
Nieudane doręczenie 2014-04-15 17:44 UP Lublin 2
Myślę OK, na forum jest napisane, że zamiast przesyłki, ze względu na jej wagę lub/i rozmiar, mogą zostawić awizo. Poszedłem do skrzynki na listy otwieram a tam totalna pustka
Jutro sobie do nich zadzwonię i porozmawiam
Zbychur pisze: To oznacza, że spakowali, nadali wygenerowany nr. tracking i teraz paczka czeka, aż Gienek rykszą zawiezie ją na pocztę. W śledzeniu pokaże się może jutro albo po jutrze, ale z info, że mają numer ale jeszcze fizycznie nie dostali paczki. Jak już Gienek zawiezie ją na pocztę to do kilku godzin będzie stało, że nadana.
Oto historia mojego zamówienia wysyłanego przez Singpost
18.03.2014 zakup towaru i akceptacja płatności
23.03.2014 otrzymałem informację, że towar został wysłany i dostałem nr trackingu
Zgodnie z info na stronie Singpostu odczekałem 24h, lecz przesyłki dalej nie było widać.
Po ponda 3 dniach czekania na pojawienie się trackingu, wysłałem kolejnego "emila" do osoby odpowiedzialnej za zamówienie i wtedy coś się zaczęło dziać w następującej kolejności:
2014-04-02 00:00, Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
2014-04-04 00:00, Despatched to overseas (Country code: PL)
2014-04-11 00:00, Arrived at overseas (Country code: PL)
2014-04-11 11:49, Item arrived, WER Warszawa
2014-04-12 22:55, Package sent, WER Warszawa
2014-04-13 03:08, Item arrived, WER Lublin
2014-04-14 09:05, Package sent, WER Lublin
2014-04-15 07:32, Processing of item for delivery, UP Lublin 2
2014-04-15 09:04, Handing over of item to delivery, UP Lublin 2
Moje zamówienie od dnia otrzymania nr trackingu, do pojawienia się jego w trackingu, potrzebowało 10 dni, z tym że ja 3 krotnie interweniowałem u sprzedawcy.
Ps.
Nasza kochana poczta też sobie pogrywa, cały dzień siedziałem w domu.
Lookam teraz w śledzenie przesyłek, a tam info
Nieudane doręczenie 2014-04-15 17:44 UP Lublin 2
Myślę OK, na forum jest napisane, że zamiast przesyłki, ze względu na jej wagę lub/i rozmiar, mogą zostawić awizo. Poszedłem do skrzynki na listy otwieram a tam totalna pustka
Jutro sobie do nich zadzwonię i porozmawiam
Też miałem tak ostatnio, luba ma siedziała w domu i nawet otworzyła listonoszowi drzwi od klatki lecz ten nie przybył. W skrzynce też brak awiza, tylko w trackingu informacja o nieudanym doręczeniu. Następnego dnia paczka przyszła normalnie.Giepeski pisze:Nasza kochana poczta też sobie pogrywa, cały dzień siedziałem w domu.
Lookam teraz w śledzenie przesyłek, a tam info
Nieudane doręczenie 2014-04-15 17:44 UP Lublin 2
Mam ich w dalekim poważaniu. Jutro muszę polatać trochę po mieście za swoimi sprawami, to z rana sobie do nich zadzwonię, poinformuję ich że przesyłkę odbiorę osobiście i być może przejdę się wtedy do kierownika placówki i powiem co o nich myślę. Nie będę czekał na Pana Listonosza nie wiadomo do której.
W sytuacjach ewidentnych, tym bardziej recydywy, złożyłbym skargę na piśmie w jednostce nadzorującej dany UP, ew. na skargi@centrala.poczta-polska.pl.Giepeski pisze: Nasza kochana poczta też sobie pogrywa, cały dzień siedziałem w domu.
Nawet jak lakonicznie odpowiedzą, że nie masz racji, wnioski względem doręczyciela wyciągną, szczególnie jeżeli taka skarga nie będzie odosobniona.
Myślę, że jakbym "uśmiechnął" się do mojej teściowej , która pracuje w Dyrekcji Poczty, to by trochę zamieszania tam narobiła
Przesyłka odebrana. Całość trwała 28 dni kalendarzowych..
Na moje pytanie, dlaczego Pan Listonosz nie zostawił AWIZA, uzyskałem od miłej Pani odpowiedź, że Pan Listonosz miał duuuuużo przesyłek i nie miał czasu wypisać awiza.
Przesyłka odebrana. Całość trwała 28 dni kalendarzowych..
Na moje pytanie, dlaczego Pan Listonosz nie zostawił AWIZA, uzyskałem od miłej Pani odpowiedź, że Pan Listonosz miał duuuuużo przesyłek i nie miał czasu wypisać awiza.
I na tym się tracking skończył. Byłem przekonany, że moja paczka poszła sobie na tygodniową wycieczkę po Mieście Aniołów, bo żadnego ruchu w ich systemie pocztowym nie wykazywała, a na śledzeniu Poczty Polskiej, tego nawet nie było i co dziennie sprawdzam, czy wyszło i o co chodzi. Już miałem pisać do nich, a tu od wczoraj w skrzynce paczuszka leży sobie, dopiero listonosz kiedy inną poleconą przyniósł powiedział, że tam mam przesyłkę. Czyli ich tracking też nie współpracuje z PP. Co nie zmienia faktu, że od zamówienia 7 dni do skrzynki, to chyba dobry wynik, nie?Na razie jest dobrze.Giepeski pisze:Zbychur, piękny początek transakcji, oby szło tak dalej
Kod: Zaznacz cały
Depart USPS Sort Facility Your item departed our LOS ANGELES, CA 90009 sort facility on April 11, 2014. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Poczta chińska to nadal zagadka...
3 paczki wychodzące do PL z ich sortowni w GUANGZHOU gdzieś się szwendają (jedna z 4 maja, dwie z 7 maja) - część w pl trackingu widnieje jako "polecony ekonomiczny", część "polecony priorytetowy"
Inna paczka, też z GUANGZHOU ale sporo później (10 maja)... i ta jest już w PL od paru dni.
Z nimi się nie dojdzie... jak nie wrzucają tego do samolotu wg kolejności sortowania to wg jakiej?
3 paczki wychodzące do PL z ich sortowni w GUANGZHOU gdzieś się szwendają (jedna z 4 maja, dwie z 7 maja) - część w pl trackingu widnieje jako "polecony ekonomiczny", część "polecony priorytetowy"
Inna paczka, też z GUANGZHOU ale sporo później (10 maja)... i ta jest już w PL od paru dni.
Z nimi się nie dojdzie... jak nie wrzucają tego do samolotu wg kolejności sortowania to wg jakiej?
Nic nie pokazuje, ale sprzedawca odpisał że to Belgium Post. Ciekawe czy szybko dojdzie, nie słyszałem jeszcze o przewoźniku z Belgii.
[ Dodano: 24 Czerwiec 2014, 21:27 ]
na 17track nie działa kod.
Gdyby komuś wysłali coś przez Belgium Post to tutaj można śledzić kod (zaczyna się na LVS)
http://www.bpostinternational.com/en/e- ... trace.html
[ Dodano: 24 Czerwiec 2014, 21:27 ]
na 17track nie działa kod.
Gdyby komuś wysłali coś przez Belgium Post to tutaj można śledzić kod (zaczyna się na LVS)
http://www.bpostinternational.com/en/e- ... trace.html
Gdyby komuś wcięło paczkę wysłaną pocztą malezyjską (gdzie wcięło znaczy jest w trackingu gdzieś i nie chce dotrzeć; akurat ta paczka z fasttechu) to taka procedura:
- piszemy maila na care@pos.com.my z opisem sprawy (nr przesyłki z trackingu itd)
- mnie poprosili o:
"Dear Sir,
We thank you for your e-mail which we received on 14.07.2014 and your concerned is our priority
With regards to this, do please furnish us with below details;
Receiver;
1. Name;
2. Address as written on package;
3. Contact no;
4. Item content;
5. Weight of the item;
Thus, we will forward to the respective department for further action
We are sorry for any inconveniences occurred. We are doing our best to give you the best service possible. Thank You."
Dane dosyłamy albo od razu piszemy komplet w pierwszym mailu.
- patrzę teraz w tracking, a tam paczka nagle ponownie wysłana:
2014-07-17 15:38, Item sent to PRUSZCZ WER, MPC PMIH (KLIA)
2014-05-26 14:45, Item sent to WARSZAWA WER, MPC PMIH (KLIA)
2014-05-25 19:30, Item posted over the counter, MPC PMIH (KLIA)
2014-05-18 10:40, Dispatch Pre-Alert 18/05/2014, In Transit
Czyli chyba ta metoda działa (choć na drugiego maila jeszcze nie odpisali). 100% sukces będzie kiedy faktycznie do mnie dotrze.
- piszemy maila na care@pos.com.my z opisem sprawy (nr przesyłki z trackingu itd)
- mnie poprosili o:
"Dear Sir,
We thank you for your e-mail which we received on 14.07.2014 and your concerned is our priority
With regards to this, do please furnish us with below details;
Receiver;
1. Name;
2. Address as written on package;
3. Contact no;
4. Item content;
5. Weight of the item;
Thus, we will forward to the respective department for further action
We are sorry for any inconveniences occurred. We are doing our best to give you the best service possible. Thank You."
Dane dosyłamy albo od razu piszemy komplet w pierwszym mailu.
- patrzę teraz w tracking, a tam paczka nagle ponownie wysłana:
2014-07-17 15:38, Item sent to PRUSZCZ WER, MPC PMIH (KLIA)
2014-05-26 14:45, Item sent to WARSZAWA WER, MPC PMIH (KLIA)
2014-05-25 19:30, Item posted over the counter, MPC PMIH (KLIA)
2014-05-18 10:40, Dispatch Pre-Alert 18/05/2014, In Transit
Czyli chyba ta metoda działa (choć na drugiego maila jeszcze nie odpisali). 100% sukces będzie kiedy faktycznie do mnie dotrze.